SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap dus niet zo goed dat als die vd meyde niet weg wil,dat dit toch gebeurd. Hij moet uiteindelijk toch ook akkoord zijn?![]()
?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik snap dus niet zo goed dat als die vd meyde niet weg wil,dat dit toch gebeurd. Hij moet uiteindelijk toch ook akkoord zijn?![]()
???quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
??
Ik ben inmiddels overleden![]()
Vraagje, ik heb geen SCC of CC-card of iets in die richting.
Wel een login op Ajax.nl in het verleden een aantal maal kaartje besteld voor een wedstrijd.
Nu wil ik dat weer doen, maar blijft er gevraagd worden om een barcode die ik dus niet heb.
Zit al een tijdje rond te klikken op de site, maar ik vind niet de info die ik nodig heb in dit geval.
Ben je tegenwoordig verplicht een CC-card te hebben?
Alvast bedankt!![]()
wel vaak als je vroegtijdig kaarten wil bestellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:15 schreef biertank het volgende:
Wel een login op Ajax.nl in het verleden een aantal maal kaartje besteld voor een wedstrijd.
Nu wil ik dat weer doen, maar blijft er gevraagd worden om een barcode die ik dus niet heb.
Zit al een tijdje rond te klikken op de site, maar ik vind niet de info die ik nodig heb in dit geval.
Alvast bedankt!
Tegen de kleinere teams kan je in de slotweek meestal wel zonder een clubcard kaarten bestellen. Je kunt ook VisitAjax proberen, maar dat is belachelijk duur.![]()
Deden ze dat in de zomer ook niet al om fitter en beter te zijn? In ieder geval een goed teken dat ze toegewijd zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Officieel hebben ze nog 2 dagen vakantie.![]()
Hopelijk is Boilesen snel weer fit want Viergever is niet om aan te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Officieel hebben ze nog 2 dagen vakantie.![]()
Met Boilessen speel je met drie verdedigers.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hopelijk is Boilesen snel weer fit want Viergever is niet om aan te zien![]()
Mwoah, die is ook wel weer over zijn top heen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Voor 5 euro heb je een clubcard.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:15 schreef biertank het volgende:
Alvast bedankt!![]()
![]()
Lerin Duarte mag per direct weg bij #Ajax. De middenvelder gaat zondag dan ook niet mee op trainingskamp naar Qatar. Straks meer op #AD.nl![]()
Siggy 4 everquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Brammess het volgende:
Lerin Duarte mag per direct weg bij #Ajax. De middenvelder gaat zondag dan ook niet mee op trainingskamp naar Qatar. Straks meer op #AD.nlRED ONS HENNIEGOD![]()
Leek me al logisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Brammess het volgende:
Lerin Duarte mag per direct weg bij #Ajax. De middenvelder gaat zondag dan ook niet mee op trainingskamp naar Qatar. Straks meer op #AD.nl
Weg met die middelmaat.Oh.![]()
En dan lekker een andere middelmatige speler ervoor terug halenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leek me al logisch.
Weg met die middelmaat.![]()
![]()
Ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
En dan lekker een andere middelmatige speler ervoor terug halen
Oh.![]()
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ajax wil nu pas van Duarte af. Hans Vonk haalt voor sc Heerenveen aanvallende middenvelders/vleugelspelers uit de Deense tweede divisie. Kan niet missen.quote:![]()
Wat voor deal zou dat moeten zijn dan, ze zijn wel fries maar niet gek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:52 schreef Gruisman het volgende:
Misschien Duarte betrekken in een deal met Heerenveen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Je zal wel teleurgesteld zijn nu aangezien jij dacht dat Duarte een grote aanwinst was voor Ajax.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ajax wil nu pas van Duarte af.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
''Een grote aanwinst''quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zal wel teleurgesteld zijn nu aangezien jij dacht dat Duarte een grote aanwinst was voor Ajax.
Ga me geen woorden in de mond leggen.![]()
Boilesen heef een bolle kop gekregen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Officieel hebben ze nog 2 dagen vakantie.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Bedankt Jomanda.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
alles wijst er inderdaad op dat Sinkgraven naar Amsterdam gaat.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik had gehoopt dat Duarte serieus kon concurreren met Serero. Vorig jaar speelde ie wel een aantal goede wedstrijden maar nu is het drama. Gewoon duarte + 1m naar Heerenveen voor Sinkgraven en klaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je zal wel teleurgesteld zijn nu aangezien jij dacht dat Duarte een grote aanwinst was voor Ajax.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: