Non de jus man hoop dat je er wat van heb geleerd.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:06 schreef madeliefff het volgende:
Happy new year eendje!![]()
ik doe niet aan goede voornemens, als ik iets wil veranderen doe ik het gewoon meteen
Abertje, gaat nog wel prima maar morgen zal wel lastiger worden denk ik, en bij jou?quote:
Nu nog goed maar ik ga straks en morgen uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Abertje, gaat nog wel prima maar morgen zal wel lastiger worden denk ik, en bij jou?
Veel plezier en hou het nog ff volquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:44 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nu nog goed maar ik ga straks en morgen uit.
succes ik snap wat jullie doormaken, ik probeer al jaren te stoppen met nagelbijten...maarja wat het is met nagelbijten: DATDOEJEOVERAL, dus continu herinnert worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:44 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nu nog goed maar ik ga straks en morgen uit.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
succes ik snap wat jullie doormaken, ik probeer al jaren te stoppen met nagelbijten...maarja wat het is met nagelbijten: DATDOEJEOVERAL, dus continu herinnert worden.
Doe mee met ons stop-groepjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
succes ik snap wat jullie doormaken, ik probeer al jaren te stoppen met nagelbijten...maarja wat het is met nagelbijten: DATDOEJEOVERAL, dus continu herinnert worden.
pleisters werken niet want als je moet afwassen en douchen gaan ze eraf. Ook dat antijbijtnagellak hielp niet...die vieze smaak wentquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:03 schreef eend112 het volgende:
[..]pleisters om je nagels doen? Stop jij met nagelbijten stoppen wij met roken
Haha ja ik weet hetquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
pleisters werken niet want als je moet afwassen en douchen gaan ze eraf. Ook dat antijbijtnagellak hielp niet...die vieze smaak wentja ik zal proberen mee te doen
bijt je ook de velletjes eronheen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 05:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Haha ja ik weet hetdoe het zelf ook al jaren ik knip nooit m'n nagels
Maar is voor een vrouw wel wat vervelender denk ik
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 05:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bijt je ook de velletjes eronheen?
Nou mijn nagels zijn gelukkig niet zo kort dat ze bijna weg zijn wat je weleens ziet bij mensen, maar idd niet lang.
Ja natuurlijk jij hoort er bij Zarbiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:37 schreef ZarB het volgende:
Ik weet niet of dit topic wel open is voor mensen buiten dit kliekje maar ik leef op t randje dus:
Sporten weer fatsoenlijk oppakken
Later naar bed gaan. Minder drinken. Alhoewel laat die laatste maar zitten. En die 2e ook.
Ok dit wordt niks maar jullie allemaal succes
Gr
Schattigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk jij hoort er bij Zarbie
Hoe gaat het stoppen met roken!?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 08:49 schreef Aberella het volgende:
Oja ik heb er nog een; minder afhaal/kant en klaarmaaltijden of bestellen.
Dat je helemaal geen zin hebt om te roken bedoel je?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 06:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nog steeds niet gerookt, goed he![]()
Ik merk alleen helemaal geen verschil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |