Gewoon een combinatie maken van alles en daar een kilo van nemen, dan stop je vanzelf.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stoppen met heroïne
Stoppen met cocaïne
Stoppen met crack
Stoppen met speed
Stoppen met LSD
...quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:15 schreef humorduck28 het volgende:
Minder vaak kuttopics maken is al niet gelukt, TS
Dat was vorig jaar.. Zo 2014!!quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
...![]()
ONZ / Susan Boyle topless
ONZ / Typ hier typische 'dat is zo 2014' quotes!
ONZ / Nog 56 minuten
Zomaar 3 topics uit je post history geplukt.
Stoppen vanaf vandaag oké?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:46 schreef Aberella het volgende:
Stoppen met roken
Gezonder eten
Meer slapen
Meer voor school doen
Gaat niks worden zie ik alquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:00 schreef Aberella het volgende:
Nee garpje we stoppen. Ik heb vanmorgen om 08.30 mijn laatste gerookt en toen was mijn pakje ook leeg.
ZO HE DIE ECHTE MENTALITEIT IS DAT.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:03 schreef eend112 het volgende:
Ik heb er vannacht 2 gebietst zodat ik geen nieuw pakje hoefde te kopen.
Hoe durf jij je stem te verheffen tegen eendquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
ZO HE DIE ECHTE MENTALITEIT IS DAT.
Ging eigenlijk onbewust ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoe durf jij je stem te verheffen tegen eend
Oke snap ik hij gaat aardig tekeer hier backstage maar ik krijg hem wel rustig no worriesquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ging eigenlijk onbewust ...
Neem aan dat eend het niet persoonlijk opvatte.
😘😘quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Oke snap ik hij gaat aardig tekeer hier backstage maar ik krijg hem wel rustig no worries
Heey madelief jij ook de beste wensenquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:06 schreef madeliefff het volgende:
Happy new year eendje!![]()
ik doe niet aan goede voornemens, als ik iets wil veranderen doe ik het gewoon meteen
Heey homo was je gebannedquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |