quote:
quote:
Nicolas Cage heeft een Academy Awardquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nicolas Cage en een Academy Award? Hij maakt eerder kans op een Golden Raspberry
Kevin Spaceyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nicolas Cage en een Academy Award? Hij maakt eerder kans op een Golden Raspberry
Nieuwe hint:
During his appearance on BBC TV's Parkinson (1971) in March 2002, he did impressions of Jack Lemmon, Bill Clinton, Judi Dench, Katharine Hepburn, Al Pacino, Ian McKellen, Peter O'Toole and James Stewart.
Maar ook 6x genomineerd voor een Razzie...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Nicolas Cage heeft een Academy Award
quote:
Leaving Las Vegasquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:16 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Maar dus nog nooit een Razzie gewonnen, maar wel een Oscar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:23 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Maar ook 6x genomineerd voor een Razzie...
Fox wint met dit prachtige kunstwerkquote:
Nopequote:Op zondag 4 januari 2015 00:07 schreef picodealion het volgende:
Bruce Willis in het midden? Four Rooms?
Gewoon de eerste volgens mij.quote:Op zondag 4 januari 2015 06:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat ziet eruit als een robocop. Maar welke van de eerste 3 weet ik niet...
quote:Op zondag 4 januari 2015 06:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat ziet eruit als een robocop. Maar welke van de eerste 3 weet ik niet...
Klopt, ik reken het antwoord van Dyon goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |