daar had ik niet eens aan gedacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:15 schreef sasquatsch het volgende:
De link is David Duchovny. Zij is de ex en hij heeft in X-Files gespeeld. Maar verder kom ik niet.
en hieraan ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:18 schreef picodealion het volgende:
Aangezien ik haar niet ken help ik jullie wel op weg. Billy Connolly zit in White Oleander met Michelle Pfeiffer en Patrick Fugit. Die laatste zit in Almost Famous voor wat bekende aanknopingspunten.
Of Billy Connolly - Hobbit battle of the five armies - Orlando Bloom - LOTR etc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:36 schreef Sands het volgende:
Billy Connoly - Fido - Carrie-Anne Moss - The Matrix - Hugo Weaving - The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Elijah Wood - Deep Impact - Téa Leoni
zware bevalling
eentje die te beantwoorden is zou fijn zijnquote:
Jaren '90quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
eentje die te beantwoorden is zou fijn zijn
en jaren 80
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
eentje die te beantwoorden is zou fijn zijn
en jaren 80
Aub 6 films met Max von Sydow uit de jaren 80&90 (maximaal 3 per decennium)quote:
Helaas net te laatquote:
80s: 1/3quote:
Ja maar die is uit 1957quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:59 schreef picodealion het volgende:
Volgens mij is die ouder, maar hij speelt ook in Smultronstället
80s: 3/3quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:03 schreef DragonFodder het volgende:
flash gordon
needful things
conan the barbarian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |