Oh heb al maanden niet gespeeldquote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:32 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Is er al een paar dagen geloof ik.
Deze was zo kapot simpel en snel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Niks overtreft de dode hoer + adder glitch![]()
![]()
![]()
Misschien moet je niet iedereen kicken, dan heb je gewoon genoeg mensenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
LET OP: de crewbattle morgenavond tegen tweakers gaat niet door
beide teams hebben geen 8 man, en wij hebben er ook geen 6 dus het kan niet doorgaan.
Indien de tweakers willen (en jullie) gaan we kijken of we de crewbattle volgende week kunnen spelen.
ik heb nog gezocht naar vervangers maar helaas allemaal niet van het gewenste niveau
ik had begrepen dat jij helemaal geen GTA hebt dus dan krijg je automatisch een kickquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:49 schreef Leonos het volgende:
[..]
Misschien moet je niet iedereen kicken, dan heb je gewoon genoeg mensen
Dat bedoel ik dus, met zulk gedrag kom je niet verquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik had begrepen dat jij helemaal geen GTA hebt dus dan krijg je automatisch een kick![]()
en verder : lees de laatste zin nog eens, die is onder andere voor jou
komt goedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, met zulk gedrag kom je niet ver
Jeetje, jammer zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
LET OP: de crewbattle morgenavond tegen tweakers gaat niet door
beide teams hebben geen 8 man, en wij hebben er ook geen 6 dus het kan niet doorgaan.
Indien de tweakers willen (en jullie) gaan we kijken of we de crewbattle volgende week kunnen spelen.
ik heb nog gezocht naar vervangers maar helaas allemaal niet van het gewenste niveau
Misschien moet je het maar eens opschonen...?quote:Op zondag 4 januari 2015 17:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb nu zo'n 30GB aan filmpjes van gta v![]()
Denk dat ik dat maar eens moet opschonen...
Ik denk dat je het maar eens moet opschonenquote:Op zondag 4 januari 2015 17:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Heb nu zo'n 30GB aan filmpjes van gta v![]()
Denk dat ik dat maar eens moet opschonen...
Anders moet hij het maar eens opschonenquote:Op zondag 4 januari 2015 18:39 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik denk dat je het maar eens moet opschonen
werkt die nog?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:06 schreef Kalebatz het volgende:
GTA 5 Money Glitch - BEST Money Glitch Make Milli…:
Dat is jammer. Heb amper geldquote:
Op PS4 niet hoor, was op PS3 wel een tijd zo maar dat was geloof ik een matchmaking probleem ofzo. Ook vrij drukke lobbys.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Auto aim![]()
Free aim is altijd zo leeg..
Kun je via Social Club toevoegen aan gtaquote:Op maandag 5 januari 2015 19:43 schreef over_hedge het volgende:
tum races? Ik zie mensen op youtube allemaal vette zelf gemaakte races doen maar ik zie ze nergens
Ah tnxs. Wat dom dat dit niet gewoon via je console kan.\quote:Op maandag 5 januari 2015 19:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Kun je via Social Club toevoegen aan gta![]()
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/ps4/jobs
De meeste custum made jobs zijn wel bagger.. maar er zitten pareltjes tussen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:50 schreef Kalebatz het volgende:
Grand Theft Auto V raze pico:
Vanaf 12.50 ongeveer
Waar op de map zitten die mijnschachten ergens?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:50 schreef Kalebatz het volgende:
Grand Theft Auto V raze pico:
Vanaf 12.50 ongeveer
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar op de map zitten die mijnschachten ergens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Je moet even goed zoeken. De ingang is dichtgemaakt met planken, dus even met sticky/granaat/RPG/minigun kapot maken.quote:
Ben je online?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je moet even goed zoeken. De ingang is dichtgemaakt met planken, dus even met sticky/granaat/RPG/minigun kapot maken.
Als je 's nachts naar binnen gaat, is het handig om een wapen te hebben met een licht erop, want 's nachts is het pikkedonker in de tunnel
Zorg dat je een bounty hebt, altijd leuk als randoms je gaan zoeken
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
Zijn er nog mensen die de crewbattle tegen tweakers nog willen doen?
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ben je weer naar een konderverjaardah?
Nee. Het zijn schijnheilige kut honten. Zeuren over het beuken.. Maar wanneer er 10 tweakers en 1 fokker in een race zitten beuken ze harden dan mijn penerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
Zijn er nog mensen die de crewbattle tegen tweakers nog willen doen?
Gelukkig is er niet al teveel gebeuk nodig om dat te overtreffen, wel aan Allah blijven denken he!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nee. Het zijn schijnheilige kut honten. Zeuren over het beuken.. Maar wanneer er 10 tweakers en 1 fokker in een race zitten beuken ze harden dan mijn pener
ok Hans, dankjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nee. Het zijn schijnheilige kut honten. Zeuren over het beuken.. Maar wanneer er 10 tweakers en 1 fokker in een race zitten beuken ze harden dan mijn pener
misschien moet je eens uit die grafcrew gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:05 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nee joh.. is mn backup crewquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:26 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
misschien moet je eens uit die grafcrew gaan
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1561323/lastquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Nog iemand een crew die ik kan joinen op ps4?
Fok elitequote:Op woensdag 7 januari 2015 10:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Nog iemand een crew die ik kan joinen op ps4?
Wat doe je nou weer in Parijs manquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1561323/last
Welkomquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:31 schreef Neo_ het volgende:
He wat leuk ik zit ook op PSN
NEO-NL
PS4 - GTA Online
Vaste kern speelt sinds gisteren met nieuwe characters. Allemaal rond level 5. Dus kunnen we met zn allen levelen. Veel missies en races doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:24 schreef Neo_ het volgende:
well thank you!
Zit nog maar op LVL15 of 16, schiet maar niet op
quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
Ik ben uit de crew gekicked wat nu??
1.Andere crew zoeken
why?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vaste kern speelt sinds gisteren met nieuwe characters. Allemaal rond level 5. Dus kunnen we met zn allen levelen. Veel missies en races doen.
Omdat er geen reet aan is met onze oude characters (die hebben we nog wel hoor).quote:
haha nou oke, wel leuk opzich. Maar je blijft al je geld behouden toch? dus zolang blijven jullie niet met van die lage level huizen,auto's en wapens zitten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Omdat er geen reet aan is met onze oude characters (die hebben we nog wel hoor).
Met tweede character lekker levelen en alles weer unlocken![]()
Goedkope garage kopen, gratis Elegy
Als je dat contant opneemt met je eerste character, heb je op je nieuwe character helemaal nietsquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:09 schreef Akilla het volgende:
[..]
haha nou oke, wel leuk opzich. Maar je blijft al je geld behouden toch? dus zolang blijven jullie niet met van die lage level huizen,auto's en wapens zitten?
Veel blauw op straat, maar het was gezelligquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
thuis na een midweekje Parijs?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:23 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer ben ik nou alweer uit de crew gezet? Ik ben even 5 maandjes weg, dan kan ik toch wel gewoon in de crew blijven? Je hebt er toch geen last van?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
Ik ben uit de crew gekicked wat nu??
1.Andere crew zoeken![]()
quote:
idk.. Heb geen kick bevoegdheid. Dat laat ik aan mn onderdanen over.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ik gekickt ben?
Pico weet hier meer vanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ik gekickt ben?
Al gedaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
stuur maar een invite voor de crew
Haha idd...wanneer weer online?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:04 schreef Donderjagers het volgende:
Heist Van weten we bemachtigen. Helaas niet kunnen upgraden met bulletproof banden.
Net wel een leuke shop overval gedaan met m'n neef en TristanPSV![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |