The Golf Clubquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Cikx het volgende:
The Golf Club
Was ¤34.99, now ¤14.49
10% additional discount for PS Plus members
Ik niet, spel heeft maar een 6,6 gemiddeld, dan komt ie niet op PSN Plusquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
The Golf Club verwacht ik binnen een paar maanden op Plus.
Ik ben na de derde vijand al afgehaakt met de game. Ik ben eeeecht niet snel genoeg en was in het eerste gedeelte al 100+ keer doodquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Cikx het volgende:
Ik ga Hotline Miami voor 3 euro wel even meepikken.
ik had hem op de pc, maar twijfel nu wel om hem op de ps4 te halen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:36 schreef pmponer het volgende:
the golf club is het meer dan waard. ik heb hem voor 30 gehaald en vind het spel het meer dan waard.
enige wat een beetje jammer is is dat de course creator voor mij niet lekker werkt op de ps4
maar verder super golf game
je bedoelt met een snelheidsmeter enzo erbij? Dat zou wel heel leuk zijn iddquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vind het alleen zo jammer dat ze geen echte sim hebben , asl in dat je echt met een club staat te raggen
ik bedoel gewoon echt IRL een gofclub pakken, en dan tegen zn net aan tikkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
je bedoelt met een snelheidsmeter enzo erbij? Dat zou wel heel leuk zijn idd
Klinkt als een Wii gamequote:Op woensdag 7 januari 2015 14:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had hem op de pc, maar twijfel nu wel om hem op de ps4 te halen.
vind het alleen zo jammer dat ze geen echte sim hebben , asl in dat je echt met een club staat te raggen
nja je hebt echte goede golfsims, maar dat kost je dan wel 10-20kquote:
Ik heb het een zes gegeven, ik vind een 6.6 te hoogquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:43 schreef pmponer het volgende:
persoonlijk vind ik de 6.6 laag, ik zou het richting een 8 willen zien.
jammerquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het een zes gegeven, ik vind een 6.6 te hoog
ik zal jouw eens een 6 geven, ja!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het een zes gegeven, ik vind een 6.6 te hoog
Dan scoor ik eindelijk eens voldoendequote:
MX GP is wel grappig. Ondanks dat het zo simpel is als wat, toch mee vermaakt. Tip: zet het meteen op lastigere AI, want anders lap je die gastenquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef pmponer het volgende:
Ah mijn zavvi bestelling is net binnen, MOOI!
mxgp btw
Ga dan echt golf doen ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja je hebt echte goede golfsims, maar dat kost je dan wel 10-20k
ik zouzn systeem ook wel willen hebben thuis, maar meer dan 1-2k zou ik er echt niet voor uitgeven.
Ben ik juist blij mee. Hekel aan die quickscopersquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In BO waren de maps echt goed.... In AW kan je de sniper amper gebruiken omdat je eerst word aangerand door alle tegenstanders voor je 1 schot kan lossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |