nopequote:Op woensdag 31 december 2014 22:40 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
leest ze stiekem wel eens mee?
haha zakquote:Op woensdag 31 december 2014 22:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nope
Ze snapt er echt geen zak van dat ik hier al 14 jaar rondhang
Waarom weet ze er van?quote:Op woensdag 31 december 2014 22:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nope
Hey manquote:
wauw jeetje wat langquote:Op woensdag 31 december 2014 22:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nope
Ik maak er ook geen geheim vanquote:Op woensdag 31 december 2014 22:41 schreef zeer het volgende:
[..]
24/7 achter FOK! hangen hou je niet makkelijk geheim.
IK ROOK NIET MEERquote:Op woensdag 31 december 2014 22:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hey man
Eindelijk iemand die in de buurt van mijn leeftijd komt
kom gaan we sigaren roken en praten over vroeger
Maar het is dus geen midlifecrisis?quote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik maak er ook geen geheim van
over paar maanden niet meerquote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bijna net zo oud als jij idd.
Gewoon samen.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik maak er ook geen geheim van
Jij ook toot!quote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik hou 't voor gezien, fijne jaarwisseling allemaal.
vertelquote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
Van al mijn verslavingen die ik ooit heb gehad is dit de minst erge
jij ook! 2e keer.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Toto69 het volgende:
Over 2 minuten heb ik al 48 uur niet meer gerookt beste Guus.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog een uur en 20 minuten jongen. Je kunt het!
Die heb jij heul niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon samen.
Mijn vriendin kan altijd smakelijk om je lachen bijvoorbeeld.
Hou 'em hoog vriend.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Toto69 het volgende:
Je zou in 2015 weer beginnen toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 22:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Over 2 minuten heb ik al 48 uur niet meer gerookt beste Guus.
hihi hoi vriendin van VB mijn epiemol is 33 cmquote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon samen.
Mijn vriendin kan altijd smakelijk om je lachen bijvoorbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ben nu al zo ver gekomen, moet het maar permanent proberen te maken. Maar ik vind het maar verdraaid lastig.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je zou in 2015 weer beginnen toch?
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hihi hoi vriendin van VB mijn epiemol is 33 cmHehe ze lachte je weer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:42 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hihi hoi vriendin van VB mijn epiemol is 33 cmPls zelfs mijne is groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga de top luisteren dan!!!quote:
laten we ons gesprek voortzettenquote:
Ik heb al gezegd dat je pics moet maken en posten, maar daar lijk je oostindisch doof voor te zijn.quote:
Heb je die clip goed bekeken?quote:
jep weet ikquote:Op woensdag 31 december 2014 22:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heb je die clip goed bekeken?
Aan het einde ligt ze in haar kist
let goed op
over haar gezicht is in de lengte een spiegel geplaatst
dat doen ze alleen als een kant van een gezicht t ebeschadigd is voor opbaren
as in
door het hoofd schieten
ik wist niks meerquote:Op woensdag 31 december 2014 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
laten we ons gesprek voortzetten
hoe is je vakantiequote:
Okquote:Op woensdag 31 december 2014 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jep weet ikaxl had haar doodgeschoten
het is toch blijf staan?quote:Op woensdag 31 december 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
WEGSTAAN, ANDERS KNALT DIE MISSCHIEN WEL!
post zelf maar fotosquote:Op woensdag 31 december 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat je pics moet maken en posten, maar daar lijk je oostindisch doof voor te zijn.
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TOMquote:Op woensdag 31 december 2014 22:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik ben nog hotter dan de zonquote:Op woensdag 31 december 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben te hot voor FOK!
Sorry.
hele dag beetje fokken en gamen, gaat lekkerquote:Op woensdag 31 december 2014 22:48 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kan beter, ik had in parijs kunnen zijn maar dat wilde ik niet
en jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:50 schreef Fylax het volgende:
Mensen die niet sociaal doen op oudjaarsdag.![]()
ik ben sociaal op FOK! hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ben sociaal op FOK! hoor
ik dacht ooit dat 40+ kaas alleen voor 40-plussers wasquote:Op woensdag 31 december 2014 22:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
allemaal mooie mensen hier, en jong
ik ga naar 40+
neuke?quote:
Ben blij dat niemand me meer herkend in ieder geval.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)-die-vuurwerk-afstak
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik dacht ooit dat 40+ kaas alleen voor 40-plussers was
[..]
beide niet echt mijn dingquote:Op woensdag 31 december 2014 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hele dag beetje fokken en gamen, gaat lekker
hoezo wilde je niet naar parijs
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ok.
http://www.vice.com/nl/re(...)-die-vuurwerk-afstak
quote:Ik ben systeemplafonneur, maar ik zit nu thuis met een polsblessure.
Altijdquote:
Dat is eigenlijk nog niet hot genoeg voor mij, maar omdat jij het bent: post maar pics om het te bewijzen dan.quote:
quote:
toen was ik 8 of zo hoor!!11quote:
sociaal.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Die zit in zijn eentje het park te checken
[..]
Ik denk dat ie de brugleuning weer heeft gelikt en nu wacht op de hulpdiensten om hem los te pissenquote:Op woensdag 31 december 2014 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
doet er wel lang over trouwens
ik dacht dat de kaas 40 jaar werd gerijpt, net als met wijnquote:Op woensdag 31 december 2014 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hehequote:Op woensdag 31 december 2014 22:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik dacht dat de kaas 40 jaar werd gerijpt, net als met wijn
hahaha ene jaar is al vel voor kaasquote:Op woensdag 31 december 2014 22:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik dacht dat de kaas 40 jaar werd gerijpt, net als met wijn
dan is het tenminste wel wat warmer ookquote:Op woensdag 31 december 2014 22:51 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
beide niet echt mijn ding
netflix helpt me wel de tijd door te komen meestal haha
en ik wilde niet omdat ik dan in mn eentje naar familie moest gaan reizen en durfde ik last minute niet meer![]()
![]()
dus nu ga ik in de meivakantie wel
Miste de quoteknop door het lachenquote:Op woensdag 31 december 2014 22:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de brugleuning weer heeft gelikt en nu wacht op de hulpdiensten om hem los te pissen
nee sorry ik wil niet dat jij een zonnesteek oploopt vanwege mijn hotheidquote:Op woensdag 31 december 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog niet hot genoeg voor mij, maar omdat jij het bent: post maar pics om het te bewijzen dan.
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Miste de quoteknop door het lachen
hoezo weerquote:Op woensdag 31 december 2014 22:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de brugleuning weer heeft gelikt en nu wacht op de hulpdiensten om hem los te pissen
123quote:
lust alleen jonge kaasquote:Op woensdag 31 december 2014 22:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
hahaha ene jaar is al vel voor kaas
eet je dat trouwens?
Haha, ja, de hotheid van een NG-nerdjequote:Op woensdag 31 december 2014 22:54 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
nee sorry ik wil niet dat jij een zonnesteek oploopt vanwege mijn hotheid
quote:
precies, en die maand ga ik ook nog eens naar berlijn met schoolquote:Op woensdag 31 december 2014 22:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan is het tenminste wel wat warmer ook
nooooquote:Op woensdag 31 december 2014 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wilde kijken of ik op tijd zou zijn voor het eerste topic van 2015, maar wss niet dus.
haha ik ben geen nerdquote:Op woensdag 31 december 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha, ja, de hotheid van een NG-nerdje
naais berlijn is vet hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 22:56 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
precies, en die maand ga ik ook nog eens naar berlijn met school
ja dat klopt ook wel weer.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]een essentieel onderdeel om de grap te laten slagen natuurlijk
woordkunstenaar allez deze boii
nergens levenloos hieraan. temeer vriendloosquote:Op woensdag 31 december 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij zijn beide even levenloos
idkquote:Op woensdag 31 december 2014 22:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
in 2015 is de wet daaro zeker ook 18+ met drank enzo?
postopkrikker!!!quote:
yeahquote:Op woensdag 31 december 2014 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
idkik haal wel wat voor je anders, kan je het meenemen
quote:Op woensdag 31 december 2014 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, gwn je hoofd.
Al mag de rest van je lichaam er ook wel op.
lolquote:Op woensdag 31 december 2014 23:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]kap nou man, de testosteron stroomt uit het scherm hier
struggles van een vriendloze, i feel you broquote:Op woensdag 31 december 2014 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vind ik een klok met seconden, klopt dat ebolading niet.
Zometeen maar ff om :57 al op invoeren drukken.
Waarom doet dat tyfus ding het niet bij mijquote:Op woensdag 31 december 2014 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aantal posts voor Guus_Geluk7 voor vandaag tot nu toe: 274
Schiet wel lekker op zo
woooooooow op de secondequote:
Schijnt wel vaker niet te werken bij kutusers.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waarom doet dat tyfus ding het niet bij mij
quote:Op woensdag 31 december 2014 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schijnt wel vaker niet te werken bij kutusers.
[ afbeelding ]
dat was echt heel gemeen dus he... dat je het weetquote:Op woensdag 31 december 2014 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha die gifquote:Op woensdag 31 december 2014 23:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hou je bek!!!1quote:
quote:
nee juist om timing!!!quote:Op woensdag 31 december 2014 23:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
Het gaat niet om de timing maar om de inhoud
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:
wiejow omg naisquote:Op woensdag 31 december 2014 23:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mijn tekst heb ik al vanaf juni zorgvuldig opgebouwd en geredigeerd
dat snap ik ook welquote:Op woensdag 31 december 2014 23:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]nee man
complete bullshit natuurlijk
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Ok sry ik stop alquote:Op woensdag 31 december 2014 23:11 schreef TheWeeknd het volgende:
wtf ik kreeg net een melding met dat iemand mij probeert te hacken hier en dat dit geen veilige site is
oh sorry zal het niet meer doenquote:Op woensdag 31 december 2014 23:11 schreef TheWeeknd het volgende:
wtf ik kreeg net een melding met dat iemand mij probeert te hacken hier en dat dit geen veilige site is
Wil je lekker zitten, is de fles met drinken leeg, wil een slok drinken en heb geen zin om op te staan.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:10 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Zoekzequote:
jajajajjajjajaa!!!! ik ben nu al zenuwachtigquote:Op woensdag 31 december 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jaja Chevy wordt nog spannend nu
niet om 23:12 beginnenquote:
smoothquote:
krabbelenquote:Op woensdag 31 december 2014 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
al zou ik de volgende keer ja en tog achtereen schrijven. of typen.
ben ik ook echtquote:Op woensdag 31 december 2014 23:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als je echt somalische bent is dat echt smooth van me
krabbelen op hyvesquote:
ik denk niet dat dit het is eigenlijkquote:Geachte FOK!kers,
Jullie bevinden jullie nu in 2015.
Veel plezier
haha hyvesquote:Op woensdag 31 december 2014 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
krabbelen op hyves
doet me denken aan helemaalnaardemavo
Nee uitgesproken kutquote:Op woensdag 31 december 2014 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit het is eigenlijk
ban denk ikquote:
niks aan de hand hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 23:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
misschien geen grappige grap bedenk ik me na het posten
okquote:
ik droomde vandaag over de oorlog omdat ik wakker schrok door vuurwerk en daarna verder sliepquote:Op woensdag 31 december 2014 23:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ok
je hebt één voucher verdiend om een foute "Duitser" opmerking te maken tegen mij
meerdere mag ook trouwens
Maar je fiets krijg je niet terug
Dan heb ik wel een andere FOK!ster gevonden denk ikquote:Op woensdag 31 december 2014 23:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hihaho en daar zat Guus... 38 jaar oud... F5 knop stuk...
Heb je mijn opa nog gezien?quote:Op woensdag 31 december 2014 23:23 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik droomde vandaag over de oorlog omdat ik wakker schrok door vuurwerk en daarna verder sliep
en ik had gala en alle jongens waren verkleed als soldaten
rare droom over jouw familie
Hihi ik hoorde vannacht ook vuurwerk xDquote:Op woensdag 31 december 2014 23:23 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik droomde vandaag over de oorlog omdat ik wakker schrok door vuurwerk en daarna verder sliep
en ik had gala en alle jongens waren verkleed als soldaten
rare droom over jouw familie
ik dacht wel aan onze hitlertje na mijn nachtmerrie jaquote:Op woensdag 31 december 2014 23:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Heb je mijn opa nog gezien?
Je herkent hem zo
klein snorretje
Beste wensen alvast guus.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hihi ik hoorde vannacht ook vuurwerk xD
hihahoquote:Op woensdag 31 december 2014 23:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik dacht wel aan onze hitlertje na mijn nachtmerrie ja
vervelend, maar ja 1 dag dat he maar magquote:Op woensdag 31 december 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hihi ik hoorde vannacht ook vuurwerk xD
Limburgs voetbal is al tijden tyfus.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste wensen alvast guus.
Dat het Limburgse voetbaljaar maar weer enorme tyfus mag zijn.
volgend jaar ff nieuwe vrienden maken zodat ik niet alleen zitquote:Op woensdag 31 december 2014 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ga volgend jaar ook in juni beginnen want dit is best een kutOP
Gewoon opebolaën gvdquote:Op woensdag 31 december 2014 23:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
vervelend, maar ja 1 dag dat he maar mag
niet gefixeerd zijn op het eerste topic van het jaar te plaatsenquote:Op woensdag 31 december 2014 23:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
volgend jaar ff nieuwe vrienden maken zodat ik niet alleen zit
Jij kunt je prima bij de GBL en zijn incestgroep voegen, vieze Israëlsympathisant dat je er bentquote:Op woensdag 31 december 2014 23:26 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
volgend jaar ff nieuwe vrienden maken zodat ik niet alleen zit
quote:
Weet je, als het mislukt moet je een heel jaar wachten op je volgende kans.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niet gefixeerd zijn op het eerste topic van het jaar te plaatsen
jepquote:
dat is wel klote jaquote:Op woensdag 31 december 2014 23:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weet je, als het mislukt moet je een heel jaar wachten op je volgende kans.
Nee, trek nu de straat opquote:Op woensdag 31 december 2014 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Limburgs voetbal is al tijden tyfus.
En jij ook de beste wensen Stijn.
Ga jij ook pogen het eerste topic van 2015 te openen?
aaawquote:Op woensdag 31 december 2014 23:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Die opmerking is meer waar dan je je realiseert
ik ook nietquote:Op woensdag 31 december 2014 23:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
aaaw
ik heb mijn opa jammer genoeg ook niet gekend
1 jaar als het aan mij ligtquote:
Blijf jij nog maar een jaartje langer wachten, faalhaas.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1 jaar als het aan mij ligt
testquote:Op woensdag 31 december 2014 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ga niet steeds testen. word ik alleen maar zenuwachtig van
quote:Op woensdag 31 december 2014 23:28 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
aaaw
ik heb mijn opa jammer genoeg ook niet gekend
je bent zelf een jaartje wachtenquote:Op woensdag 31 december 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Blijf jij nog maar een jaartje langer wachten, faalhaas.
geen scriptje in elkaar kunnen flansen dat dat automatisch doetquote:Op woensdag 31 december 2014 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
niet gefixeerd zijn op het eerste topic van het jaar te plaatsen
waar staat GBL voor en hoe kom ik daarquote:Op woensdag 31 december 2014 23:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij kunt je prima bij de GBL en zijn incestgroep voegen, vieze Israëlsympathisant dat je er bent
dream on bbquote:Op woensdag 31 december 2014 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je bent zelf een jaartje wachten
ik kan wel een beetje coden maar ik weet bij god niet hoe ik dit doequote:Op woensdag 31 december 2014 23:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen scriptje in elkaar kunnen flansen dat dat automatisch doet
bring it onquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Den Haag, de fractiekamer met de NSB-vlag binnenlopen.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:31 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
waar staat GBL en hoe kom ik daar???
aww mooi toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 23:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]zo zijn de dingen, niets aan te doen, het hoort bij alles wat is...
alleen sinds ik Teun heb... ja.. nou ja..ik realiseer me dingen over hem die ik me nooit gerealiseerd heb als kind maar nu wel als vader...
Bijvoorbeeld dat je het toch nooit echt fout doet, wat je ook doet...
Onvoorwaardelijk is echt onvoorwaardelijk, echt
quote:Op woensdag 31 december 2014 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
bring it onNu al mad omdat je dalijk gaat verliezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat had ik in 2011 ofzoquote:Op woensdag 31 december 2014 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga over 27 minuten maar pissen
bwehehehequote:Op woensdag 31 december 2014 23:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat had ik in 2011 ofzo
was ik aan het plassen tijdens jaarswisseling
nee dit is een adrenalinegevalquote:Op woensdag 31 december 2014 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nu al mad omdat je dalijk gaat verliezen?
loolquote:Op woensdag 31 december 2014 23:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
bwehehehe
gewoon pissen van 2010 tot 2011
volgens mij kan het gewoon met een auto clicker met timerquote:Op woensdag 31 december 2014 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik kan wel een beetje coden maar ik weet bij god niet hoe ik dit doe
in je bed?quote:Op woensdag 31 december 2014 23:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat had ik in 2011 ofzo
dat lijkt mij wel watquote:Op woensdag 31 december 2014 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Den Haag, de fractiekamer met de NSB-vlag binnenlopen.
Het is wat meidquote:Op woensdag 31 december 2014 23:33 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat had ik in 2011 ofzo
nog maar 25 min dus ik doe het wel eigenhandigquote:Op woensdag 31 december 2014 23:35 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
volgens mij kan het gewoon met een autoclicker met timer
plsquote:Op woensdag 31 december 2014 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee dit is een adrenalinegeval
slaap zak heeft vanochtend in zn bed geplast, hahaquote:
voor volgend jaar togquote:Op woensdag 31 december 2014 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nog maar 25 min dus ik doe het wel eigenhandig
IK BEN HELEMAAL PUMPEDquote:
Ja dankje togquote:
KUT ik moet de dekens nog buitenhangenquote:Op woensdag 31 december 2014 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
slaap zak heeft vanochtend in zn bed geplast, haha
quote:Op woensdag 31 december 2014 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik open volgende deel. al is het een kaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |