Nee ik ben mad nu.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef TheWeeknd het volgende:
rustig maar hoor
tuurlijk is dat niet voor domme mensen
het ligt eraan waar je kwaliteiten liggen
En dan lekker samen op de bank met paps die de foks checkt. Dat is gwn de leef toch.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef Zaktabak het volgende:
Oh fack. Als alles goed gaat is dit onze laatste jaarwisseling als stel ipv papa en mama![]()
nooit meer doodleuk dronken thuis kunnen komen op oudjaarsavond iets voor 12quote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je verstandig gaan worden jongen.
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Soms ben je mad, soms ben je jelly en soms zit het diep.
bijnaquote:Op woensdag 31 december 2014 20:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ging Fylax jou niet ooit hosselen?
Ik vind de top 500 van FOK! leuker.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan lekker samen op de bank met paps die de foks checkt. Dat is gwn de leef toch.
Het leuke vind ik dat je soms nummers hoort waar je het bestaan van was vergeten. 'Oh ja, wat een goed nummer was dat'.quote:
192, netjes.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind de top 500 van FOK! leuker.
En dat in twee jaar.quote:
jep, gewoon no nonsense een lijst leuke muziekquote:Op woensdag 31 december 2014 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het leuke vind ik dat je soms nummers hoort waar je het bestaan van was vergeten. 'Oh ja, wat een goed nummer was dat'.
Jawel man... ik kom eens in de zoveel tijd compleet laveloos binnen, zo gaat dat gewoon... mep de hele boel kort en klein en val in mijn eigen kots in slaapquote:Op woensdag 31 december 2014 20:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
nooit meer doodleuk dronken thuis kunnen komen op oudjaarsavond iets voor 12
Niet genoeg, ga jij maar lekker met een bètanerdje daten, dan zoeken stoere boys als ik wel wat leukere chicks.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb wel economie gekozen in mijn ng pakket
ben trots op jequote:
jouw vrouw was toch bokser?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jawel man... ik kom eens in de zoveel tijd compleet laveloos binnen, zo gaat dat gewoon... mep de hele boel kort en klein en val in mijn eigen kots in slaap
Neuh... eigenlijk open ik een volkomen kansloos topic en breek mijn nek over mijn eigen laptop, dat is alles
Jij moet echt ouderlijk advies gaan geven in OUD. Ik ga er echt wel een avondje voor zitten hoor met een bakje popcorn.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jawel man... ik kom eens in de zoveel tijd compleet laveloos binnen, zo gaat dat gewoon... mep de hele boel kort en klein en val in mijn eigen kots in slaap
Neuh... eigenlijk open ik een volkomen kansloos topic en breek mijn nek over mijn eigen laptop, dat is alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |