Moeten ze eens niet ieder ebolading tien miljoen miljard keer herhalen zonder dat ook maar iemand daarop zit te wachten.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:38 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
natuurlijk niet
wel zielig voor die leraren, ze willen gewoon kinderen nieuwe dingen leraren en krijgen ze hele haat over zich heen
dan ook niet gaan is de oplossingquote:
Als ik alleen maar vrij zou zijn zou ik dat ook niet doen, dus het is gewoon bittere noodzaak mijn huiswerk niet te maken. Snap dat dan.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dat is wel het voordeel. enige dan. al ben ik nog steeds liever gewoon vrij
gleur mobiel ff mee.quote:
Haha wat?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
Was net een soort rechtszaak toen ik daar moest komen
whahaquote:Op woensdag 31 december 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik alleen maar vrij zou zijn zou ik dat ook niet doen, dus het is gewoon bittere noodzaak mijn huiswerk niet te maken. Snap dat dan.
jij ook en shitquote:Op woensdag 31 december 2014 20:40 schreef BozeHaas het volgende:
ik ga negers alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst en shit
Jij ook. Eet je niet teveel, met die bolle pens van je?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:40 schreef BozeHaas het volgende:
Ja serieus, zat een hele rij met mensen die daarover gingen oordelen en shit.quote:
kreeg je boete of zo?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja serieus, zat een hele rij met mensen die daarover gingen oordelen en shit.
Veel plezier en jij ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:40 schreef BozeHaas het volgende:
Waar was dat dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja serieus, zat een hele rij met mensen die daarover gingen oordelen en shit.
Nee niks uiteindelijk. Je kan er ook taakstraf voor krijgen. Ben toen in een of ander traject voor "onhandelbare" jongeren beland voor een jaar, kwam er iedere week een paar keer een of ander hippiewijf bij mij thuis om me wat huiswerk te geven en shit.quote:
Ging via jeugdzorg geloof ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar was dat dan?
En waarom werd je vrijgesteld?
zeiden je ouders niet dat je naar school moest of zoquote:Op woensdag 31 december 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee niks uiteindelijk. Je kan er ook taakstraf voor krijgen. Ben toen in een of ander traject voor "onhandelbare" jongeren beland voor een jaar, kwam er iedere week een paar keer een of ander hippiewijf bij mij thuis om me wat huiswerk te geven en shit.
Hamvraag is, heb je haar geneukt?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee niks uiteindelijk. Je kan er ook taakstraf voor krijgen. Ben toen in een of ander traject voor "onhandelbare" jongeren beland voor een jaar, kwam er iedere week een paar keer een of ander hippiewijf bij mij thuis om me wat huiswerk te geven en shit.
Jawel, maar dat had weinig zin verder.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zeiden je ouders niet dat je naar school moest of zo
ik durf zoiets niet eens te flikken
Nee gast gadverdammequote:Op woensdag 31 december 2014 20:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hamvraag is, heb je haar geneukt?
Mijn neef is nu ook al een jaar ofzo niet geweestquote:Op woensdag 31 december 2014 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zeiden je ouders niet dat je naar school moest of zo
ik durf zoiets niet eens te flikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |