Voor de koelkast?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die hier niet tot 0:00 blijft mee posten doet gewoon niet meer mee.
quote:
Bedankt Jan Jaapquote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Maar...quote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op woensdag 31 december 2014 19:14 schreef Cee het volgende:
Jongens, deze is voor jullie. Fijne jaarwisseling iedereen. Bedankt voor de gezelligheid!![]()
Hoe kun je nu Supertramp haten?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:00 schreef Stickertje het volgende:
50 The Beatles Let It Be![]()
49 The Cure A Forest![]()
48 Simon & Garfunkel Bridge Over Troubled Water![]()
47 Ramses Shaffy & L. List Pastorale![]()
46 Pearl Jam Just Breathe![]()
45 U2 With Or Without You![]()
44 Queen Innuendo![]()
43 AC/DC Whole Lotta Rosie![]()
42 Simon & Garfunkel The Sound Of Silence<- op gestemd
41 Supertramp School![]()
40 The Doors Riders On The Storm
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:14 schreef Cee het volgende:
Jongens, deze is voor jullie. Fijne jaarwisseling iedereen. Bedankt voor de gezelligheid!![]()
Dag noobiequote:Op woensdag 31 december 2014 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan
Mijn moeder wilde me vastbinden aan het bed maar ik heb volgehouden. Nu mag ik alleen niet zo lang opblijven.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
tot 23.00 uur?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde me vastbinden aan het bed maar ik heb volgehouden. Nu mag ik alleen niet zo lang opblijven.
Nee tot 1:00, maar dan gaat hier toch echt het licht uit. Mag wel 2 biertjes.quote:
yoquote:Op woensdag 31 december 2014 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer is ook geweldig overgewaardeerd zeg. Doe dit lekker rond plek 1000 ofzo.
De radio gaat hier uit na John Lennon, zoals bekend. Bijkomstigheid: ik moet naar een feestje, dus dat komt wel goed uit, ook nog.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Topdag!quote:Op woensdag 31 december 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee tot 1:00, maar dan gaat hier toch echt het licht uit. Mag wel 2 biertjes.
Doei Elfletterig!quote:Op woensdag 31 december 2014 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
Doei aan iedereen die nu al weggaat.
Hoe oud ben je? Echt van 1989?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee tot 1:00, maar dan gaat hier toch echt het licht uit. Mag wel 2 biertjes.
Hier kan ik het op zich wel mee eens zijnquote:Op woensdag 31 december 2014 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De radio gaat hier uit na John Lennon, zoals bekend. Bijkomstigheid: ik moet naar een feestje, dus dat komt wel goed uit, ook nog.
Bovendien bestaan er geen betere platen dan "Imagine". Dus of het nummer nou op 6 of op 41 staat, het staat nooit hoog genoeg. Het staat pas op de juiste plek als het op #1 staat.
Ik kan hier mee leven. Imagine op 1. Sowieso de mooiste tekst ooit.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De radio gaat hier uit na John Lennon, zoals bekend. Bijkomstigheid: ik moet naar een feestje, dus dat komt wel goed uit, ook nog.
Bovendien bestaan er geen betere platen dan "Imagine". Dus of het nummer nou op 6 of op 41 staat, het staat nooit hoog genoeg. Het staat pas op de juiste plek als het op #1 staat.
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe niet zo koppig man, misschien ontdek je nog wel leuke muziek.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zo goed tegen alcohol, bij meer dan 2 biertjes trek ik altijd mijn kleren uit en ga ik door de straat rennen.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zo goed tegen alcohol, bij meer dan 2 biertjes trek ik altijd mijn kleren uit en ga ik door de straat rennen.
En liedjes inzingen zeker?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet zo goed tegen alcohol, bij meer dan 2 biertjes trek ik altijd mijn kleren uit en ga ik door de straat rennen.
Het erge is dat dit nog waar is ook.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Imaginequote:Op woensdag 31 december 2014 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kun je niet hebben neequote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige omschrijving inderdaad... heel erg kitsch.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
U wilt de eerst overleden fokker in het nieuwe jaar worden?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Imagine
Met overgewaardeerde ongeïnspireerde baggerplaat in de top 50
De nummers die erboven staan, ken ik allemaal echt wel hoor. Ik heb dit jaar eigenlijk maar één nummer ontdekt en dat is die plaat van Herbert Grönemeier, die ook door Guus Meeuwis is gecoverd. Erg mooi nummer.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo koppig man, misschien ontdek je nog wel leuke muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |