Ditquote:Op woensdag 31 december 2014 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Imagine
Met overgewaardeerde ongeïnspireerde baggerplaat in de top 50
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
U wilt de eerst overleden fokker in het nieuwe jaar worden?
Voor iemand die peace heet, ben je behoorlijk agressief.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
U wilt de eerst overleden fokker in het nieuwe jaar worden?
Doe je wel een beetje rustig aan? En geen pilletjes aannemen van vreemde mensen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nummers die erboven staan, ken ik allemaal echt wel hoor. Ik heb dit jaar eigenlijk maar één nummer ontdekt en dat is die plaat van Herbert Grönemeier, die ook door Guus Meeuwis is gecoverd. Erg mooi nummer.
En zoals ik al zei: ik moet naar een feestje, dus ik moet sowieso weg.
Mexicanobakker en ik zijn het hier mee eens.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:22 schreef Amoeba het volgende:
Maar
The Stone Roses had er minimaal met I Wanna Be Adored in moeten staan.
The
Stone![]()
Roses![]()
![]()
Nee die krijg je niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Wil ik wel een herdenkingstopic
Zeg nou zelf.. hij vraagt erom..quote:Op woensdag 31 december 2014 19:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor iemand die peace heet, ben je behoorlijk agressief.
echt?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:22 schreef Nizno het volgende:
ik heb hier op gestemd... meteen op de eerste plaats
Ik kan eerlijk gezegd niet 1 Nederlandstalig nummer bedenken dat ik echt zou missen op deze lijst.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de betere Nederlandstalige platen in de lijst.
Volgend jaar maar eens een proteststem uitbrengen op Vrede van Ruth Jacott. Zo veel Nederlandstalige meuk in de lijst en dan één van de beste NL-talige nummers niet? Dat moet anders.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
echt?
ik hoop dat er een vuurpijl tegen je aan vliegt
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
echt?
Dit is MUZ en niet POL.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
Volgend jaar maar eens een proteststem uitbrengen
Dan heeft het lied nog zo'n 350 stemmen nodig om in de top te komenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:22 schreef Elfletterig het volgende:Volgend jaar maar eens een proteststem uitbrengen op Vrede van Ruth Jacott. Zo veel Nederlandstalige meuk in de lijst en dan één van de beste NL-talige nummers niet? Dat moet anders.
Haal maar een kartelschaar door je anusquote:Op woensdag 31 december 2014 19:22 schreef Nizno het volgende:
ik heb hier op gestemd... meteen op de eerste plaats
Ik dus welquote:Op woensdag 31 december 2014 19:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet 1 Nederlandstalig nummer bedenken dat ik echt zou missen op deze lijst.
Dit is de spirit schat!quote:Op woensdag 31 december 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
echt?
hoop moet je zeker houdenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
echt?
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:23 schreef Stickertje het volgende:
echt?
Dat wel inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2014 19:24 schreef Timo20 het volgende:
PJ![]()
![]()
![]()
Alleen is het natuurlijk wel belachelijk dat Just Breathe hoger staat dan Alive
auquote:
Koptelefoon op de motorquote:Op woensdag 31 december 2014 19:25 schreef Amoeba het volgende:
Dilemma!
Ik moet zometeen ff naar Best vanuit Eindhoven. Wilde eigenlijk even de motor buitenrollen en gas op die lolly jwz. Anderzijds de auto in en met de koptelefoon op is ook wel verleidelijk. WAT TE DOEN
ditquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik wil jullie hierbij een fijne jaarwisseling toewensen![]()
Het was weer gezellig
Het was weer gezellig
Het was weer gezellig
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef laxus13 het volgende:
Het was weer gezellig
Doei!quote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef laxus13 het volgende:
Het was weer gezellig
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef laxus13 het volgende:
Het was weer gezellig
yoquote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef laxus13 het volgende:
Het was weer gezellig
ouderwetse radio vastplakken met ducttape en volume hardquote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Helm gaat toch echt voor
Heb geen oordopjes meer.
Pussy gespotquote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Helm gaat toch echt voor
Heb geen oordopjes meer.
U2quote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef laxus13 het volgende:
Het was weer gezellig
Hetzelfdequote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef laxus13 het volgende:
Het was weer gezellig
quote:
Doet mij ook sterk aan Neil Diamond denken.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is sltijd alsof je neil diamond hoort bij dit nummer..
Ik breng bijna elk jaar proteststemmen uit hoor. Vorig jaar drie stuks, met drie keer succes.quote:
quote:
Jij trollt wel hard hier in dit topic zeg.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zwaar (lees: ernstig) overgewaardeerd. Generiek liedje.
Gewoon je telefoon in je helm plakkenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vanochtend nog een busje bij het korps Rijnmond afgegooid. Vanavond weer dikke controles overal
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:29 schreef Amoeba het volgende:
Queen is nog niet geweest dit uur. Queen
Voor de duidelijkheid: dit ging over Pearl Jam, niet over U2. Van U2 kan ik het begrijpen dat dit nummer rond deze plek rondhangt.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij trollt wel hard hier in dit topic zeg.
Hiernaquote:Op woensdag 31 december 2014 19:29 schreef Amoeba het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij trollt wel hard hier in dit topic zeg.
volgens mij heb je het verkeerde icoontje gebruikt aan het einde van je zinquote:Op woensdag 31 december 2014 19:29 schreef Amoeba het volgende:
The unforgettable fire zou nog kunnenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:29 schreef DeJori het volgende:
Ik ken niets van U2 dat boven de 100 grens hoort.
Nee hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij heb je het verkeerde icoontje gebruikt aan het einde van je zin
Ok sorry, als mensen zo over U2 beginnen hang ik al in de gordijnen. Gelukkig was het een misverstand.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: dit ging over Pearl Jam, niet over U2. Van U2 kan ik het begrijpen dat dit nummer rond deze plek rondhangt.
Ik troll niet, ik zeg wat ik vind.
Pride (In The Name Of Love). Uitstekend nummer is dat.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:29 schreef DeJori het volgende:
Ik ken niets van U2 dat boven de 100 grens hoort.
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:32 schreef Amoeba het volgende:
The Stone Roses
Joy Division
Dire Straits
The Doors
Pink Floyd
Bob Dyldo
Rolling Stones
Boards of Canada
Van Morrison
Oldfield
...
...
...
Queen
With Or Without Youquote:Op woensdag 31 december 2014 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pride (In The Name Of Love). Uitstekend nummer is dat.
Where The Streets Have No Name is ook niet verkeerd. Al is het origineel van de Pet Shop Boys beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |