Ik vind nog steeds die enorme expansie in twee jaar tijd heel jammer. Maar die top 100 blijft toch nog wel wat verrassingen houden.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
grootste zakker maar 21 plekken gezakt
Ja ach, voor mij begint ie gewoon pas op de 31e hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 15:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds die enorme expansie in twee jaar tijd heel jammer. Maar die top 100 blijft toch nog wel wat verrassingen houden.
Haha, als je niet geboren bent met het nieuwsgierigheidsgen, zal dat ook prima lukken. Ik ben alleen zo'n wappie die dan toch gaat kijken en daardoor dus al ziet wat er uit de top 100 is gevallen en wat er vorig jaar net onder stond. Dat vond ik juist altijd het leuke afwijkende aan de Tijdloze 100.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:06 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ja ach, voor mij begint ie gewoon pas op de 31e hoor
Dat nummer van War on Drugs vind ik trouwens zo'n zeiknummer... hoe is dat de hoogste nieuwe binnenkomer?
Ik vind het altijd wel leuk om een beetje de hele dag op https://tijdloze.stijnshome.be/ rond te klikken, zien hoe dingen zich in al die jaren ontwikkelen.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Haha, als je niet geboren bent met het nieuwsgierigheidsgen, zal dat ook prima lukken. Ik ben alleen zo'n wappie die dan toch gaat kijken en daardoor dus al ziet wat er uit de top 100 is gevallen en wat er vorig jaar net onder stond. Dat vond ik juist altijd het leuke afwijkende aan de Tijdloze 100.
Kom kom, zo'n Dire Straits feel!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:06 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ja ach, voor mij begint ie gewoon pas op de 31e hoor
Dat nummer van War on Drugs vind ik trouwens zo'n zeiknummer... hoe is dat de hoogste nieuwe binnenkomer?
Haha, het is niet zo dat ik een hekel heb aan War on Drugs, maar snap niet zo goed dat dit het nummer is waarvoor mensen massaal gestemd hebben. Ik bedoel Red Eyes of Pain zijn imo veel betere uithangborden voor de bandquote:Op donderdag 31 december 2020 15:11 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Kom kom, zo'n Dire Straits feel!
True!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:16 schreef AlohA het volgende:
[..]
Haha, het is niet zo dat ik een hekel heb aan War on Drugs, maar snap niet zo goed dat dit het nummer is waarvoor mensen massaal gestemd hebben. Ik bedoel Red Eyes of Pain zijn imo veel betere uithangborden voor de band
Zeker weten. Vandaar dat ik al 20 jaar StuBru op heb. Het laatste jaar soms afgewisseld met Radio Willy.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:50 schreef Poppejans het volgende:
Zo koekoekzij hebben een veel betere smaak dan wij
Wát een lijst
Wie? Maar Tijdloze is zeker de absoluut beste allertijdenlijstquote:Op donderdag 31 december 2020 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker weten. Vandaar dat ik al 20 jaar StuBru op heb. Het laatste jaar soms afgewisseld met Radio Willy.
Net wel optimaal genoten van 505, die kwam precies op het juiste momentquote:Op donderdag 31 december 2020 17:24 schreef AlohA het volgende:
Ugh Child in Time. Moet eigenlijk weg en hoopte nog even 505 mee te pikken. Nou ja, dan maar op mijn telefoon op weg naar mijn bestemming.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |