Zo slecht is het niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:41 schreef laxus13 het volgende:
Volgend jaar weer ergens op plek 500 ofzo, midden in de nacht terwijl niemand luistert
Vind ik ook niet hoorquote:
Dit is niet vrouwen hoor. Dit is 'Jeugd'quote:Op woensdag 31 december 2014 17:41 schreef Stickertje het volgende:
ik zou er bijna voor instemmen om vrouwen niet meer te laten stemmen..
Ik zou er bijna mijn stemrecht voor inleveren idd.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:41 schreef Stickertje het volgende:
insgelijksquote:Op woensdag 31 december 2014 17:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wij gaan er vandoor. Bedankt voor de gezelligheid en alvast de beste wensen voor 2015!
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:41 schreef Stickertje het volgende:
Zijn waarschijnlijk dezelfde vrouwen die op 'Happy' hebben gestemd, gewoon die stemlijstjes filteren.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:41 schreef Stickertje het volgende:
Nee, pittige kapsels die mr. Probz zo sexy vinden.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit is niet vrouwen hoor. Dit is 'Jeugd'
En die van Claudiaquote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk dezelfde vrouwen die op 'Happy' hebben gestemd, gewoon die stemlijstjes filteren.
wordt gewoon tijd dat vrouwen weer leren wat hun plaats is.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:41 schreef Stickertje het volgende:
Maar hier hield hij zijn ego nog enigzins in toom.quote:
Ik ken hem gewoon nietquote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, pittige kapsels die mr. Probz zo sexy vinden.
Gayquote:Op woensdag 31 december 2014 17:43 schreef DeLuna het volgende:
Ik denk dat het je zal verbazen hoeveel mannen op Mr. Probz hebben gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |