abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148249004
Oooh wat faalt die webcare weer. Foto's van post, overduidelijk SND te lezen, maar de webcare medewerker heeft geen idee welk bedrijf dit heeft bezorgd _O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148249401
Om nog even terug te komen op mijn berichtje over de rouwpost:

Op maandag staat er op de rouwkaarten wel een indexering gedrukt. Dit is volgens mij nodig zodat er voor ons een route uitgestippeld kan worden en de rouwkaarten naar het juiste gebied worden gebracht. Deze krijgen we uitgeprint aangeleverd (hoewel er regelmatig hiermee wat mis gaat).
pi_148253123
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:22 schreef V__L_N het volgende:
Pieterke, ik had vandaag jou fouten.Maar liefst 21 stickers verbruikt en nog 2 pakketjes ook die naar het auto bedrijf moesten. Soms denk ik dat ze binnen door de fouten het bos ook niet meer zien.
Mensen beginnen door te hebben dat ik er weer af en toe ben. Dus hoop geklaag.

Tc vertelde dat het morgen nog druk wordt. Dinsdag zware HaH (hoewel ik alleen de gamma op de lijst zag staan). Donderdag overheidsverspreiding hier.
Dus zaterdag de 10de ga ik me eerste piekdag werken. Dus dan wordt het woensdag / vrijdag / zaterdag werken.
ja en dan heb je dat geleuter nog met tijd eraf, klopt geen hout van
pi_148253167
Kan iemand uitleggen waarom de app en de webpagine beide verschillende info geven? Ik verwacht een pakket (verzonden op 30-12-2014 als brievenbuspakket 3SKABA). Op de app staat ie afgeleverd en via de webpagina staat ie "nog niet volgbaar"
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:48:28 #31
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_148263163
Morgen weinig post verwacht. Wel folders van 102 gram. Daarna 2 weekjes vrij!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_148263626
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom de app en de webpagine beide verschillende info geven? Ik verwacht een pakket (verzonden op 30-12-2014 als brievenbuspakket 3SKABA). Op de app staat ie afgeleverd en via de webpagina staat ie "nog niet volgbaar"
van wat ik begrepen Had worden brievenbuspakjes automatisch op afgeleverd gezet omdat ze met de normale briefpost meegaan en daardoor niet gescand kunnen worden bij aflevering. Maar wellicht kan iemand anders hier daar beter antwoord op geven
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:01:50 #33
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_148263848
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:57 schreef Leontje het volgende:

[..]

van wat ik begrepen Had worden brievenbuspakjes automatisch op afgeleverd gezet omdat ze met de normale briefpost meegaan en daardoor niet gescand kunnen worden bij aflevering. Maar wellicht kan iemand anders hier daar beter antwoord op geven
Correct, brievenbuspost, mits niet aangetekend, gaan ze gewoon in onze tassen mee en zijn niet te volgen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:02:59 #34
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_148263919
Mag ik eens mijn beklacht doen over een concurrent? Dhl doet er al vanaf 22 december over om pakketten bij mijn klanten te krijgen. Vanuit duitsland, rechtstreeks verstuurd. Nog steeds niet gearriveerd. Hoe hopeloos is dat?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_148266275
wanneer krijgen we de kampioen weer?
pi_148270480
Is er al ergens een nieuwe emolumententabel?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 06:49:20 #37
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148272557
Goedemorgen :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:01 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Correct, brievenbuspost, mits niet aangetekend, gaan ze gewoon in onze tassen mee en zijn niet te volgen.
Het nadeel is dat sommige mensen die dus een bericht krijgen dat het pakketje te groot is voor de brievenbus en dit door de pakketdienst wordt aangeboden, in de veronderstelling zijn dat hun pakketje ook te volgen moet zijn.
Meerdere malen uitgelegd dat er geen tracktrace-code op staat(het is een brievenbuspakketje;dan weer de discussie waarom het dan met de post word gebracht ipv met de pakketdienst als het pakketje niet past.....Omdat de afmetingen die staan voor een pakketje wel voldoen aan de gestelde maat-eisen, maar of de brievenbus van de ontvanger is te klein en/of bij maateisen er niet wordt uitgegaan van te kleine buitenbrievenbussen(dus de volume van deze).
Dan weer de discussie dat je het dan toch wel ergens anders kan achterlaten/aanbieden?
Ja/nee. Niet iedereen stelt dit op prijs ivm privacy,burenruzies,kans op diefstal bij het zelf opgestelde bericht 'achter in het schuurtje of onder de kist achterlaten' oid.

Wat ik wel wil opperen is dat er op deze kennisgeving een ruimte wordt vrijgelaten om daar in te vullen wie de afzender van het pakketje is.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 07:03:36 #38
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148272585
Hoe zou PostNL hier op reageren, als zij een dergelijk emailbericht van een klant zouden krijgen?
Gezien wij geen giften aan mogen nemen?....
Uw mooiste uitspraak wordt beloond met een postzegel naar keuze die u zelf kunt aanschaffen bij de bekende verkooppunten.... :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 07:09:44 #39
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148272594
Brievenbussen dicht

Op dinsdag 30 december gaan vanaf 17.00 uur alle brievenbussen dicht. Zo proberen we de schade door vuurwerk te beperken. Op 2 januari gaan ze weer open en dan gaan we ook kijken welke brievenbussen toch zijn vernield.

Begin december krijgen de brievenbussen eerst een smallere gleuf. Niet alle brievenbussen krijgen zo’n versmalling. Brievenbussen voor medische post bijvoorbeeld krijgen er geen en ook brievenbussen in zakenwijken niet. Dit jaar zijn we begonnen met de versmalling op maandag 8 december en niet op de vrijdag al, zoals gebruikelijk. Zo gaven we klanten de gelegenheid om in het weekend nog grotere hoeveelheden post op de bus te doen. En vrijdag was 5 december en het versmallen betekent extra werk. Op 30 december sluiten we alle brievenbussen helemaal af en op 2 januari voor 12.00 uur gaan ze weer open. We kijken dan welke brievenbussen oud-en-nieuw niet hebben overleefd en tussen 9 en 16 januari gaan we die vervangen.


Wellicht moet 12:00 00:00 zijn? Want hier in de omgeving waren de brievenbussen tot iig in de avond nog dicht.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_148273168
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:34 schreef VixenFromHell het volgende:
Oooh wat faalt die webcare weer. Foto's van post, overduidelijk SND te lezen, maar de webcare medewerker heeft geen idee welk bedrijf dit heeft bezorgd _O-
Ik hoef de foto niet eens te vergroten om SND te kunnen lezen. :')
Sowieso zouden ze bij de webcare toch wel moeten weten wie die zooi van de PCL bezorgt.
pi_148274726
Wat kan je als bewoner en pakketbezorger doen tegen mensen die structureel niet thuis zijn als ze iets bestellen? Vorig jaar zijn hier nieuwe mensen komen wonen die werkelijk waar alles wat los en vastzit op internet bestellen. Prima, wie niet tegenwoordig? Maar ze zijn dus NOOIT thuis want ze werken de hele week en op zaterdag zijn ze vaak de hort op. Maar ondertussen rijdt de pakketbezorger wel bijna iedere dag de straat in, belt aan en niemand is thuis :') Ondertussen is de rest van de buurt het ook zat en accepteert dus geen pakketjes meer voor ze, want als je weet dat je niet thuis bent, bestel dan ook niks. Pakketbezorger wordt per pakje betaald maar die verdient er dus ook niks op want het is vaak verloren tijd..

Maar het probleem is dus, die pakketbezorger MOET iedere dag met een pakketje langskomen, ook al weet hij dat ze er niet zijn want ze zullen er toch maar een keer wél zijn.. dan heeft ie weer een klacht aan ze broek hangen :'). Hij mag ze dus niet rechtstreeks bij het postkantoor afgeven. We hebben de bewoner de tip gegeven het op zijn werk af te laten leveren, maar dat wil zijn baas niet...

En ze kunnen inderdaad met zo'n briefje aangeven dat ze 'm willen ophalen bij een postkantoor, maar dan moeten ze wel zo'n briefje in de bus hebben en de pakketbezorger dus langs zijn geweest.
pi_148274831
Ohja, ben ondertussen tijdje weg bij de post, maar het is er niet beter op geworden. Heb vernomen dat hier in de wijk al 3x een nieuwe bezorger is gestart en die na amper een maand en vaak al na 2 weken kappen omdat 'het loon toch wat tegenvalt' :') Tja, dat weet je vooraf. Net zoals de belabberde aanlevertijden tegenwoordig en als je dan ziet waarvoor je iedere dag weer moet opdraven voor die paar tijdschriften en leuke folders... Ze nemen nu dus genoegen met iemand die ongelooflijk traag en niet echt foutloos te werk gaat, simpelweg omdat ze niemand meer kunnen krijgen.. Want de verplichte WW/bijstandsmensen zijn helaas ook niet al te snugger (niet allemaal, maar wel veel). Het personeel wat normaal bij Sandd aan de slag gaat zeg maar.
pi_148275591
Ik denk dat mensen dat niet beseffen nee, hoe laag het loon is. Het bedrag ken je, maar dat je maar 1 uur 20 uitbetaald krijgt,terwijl je er 3 uur over doet en pas om 13.00 kan beginnen is echt niet duidelijk.
Een bundel post en een bundel reclame is ook heel onhandig, zeker als je nieuw bent. Bezorgers worden ook amper nog ingewerkt, dus al die trucjes hoe je het moet vasthouden en wat het handigst is om je fiets neer te zetten kennen ze ook niet.

En pakketbezorgers krijgen niet alleen uitbetaald bij afgeleverde pakjes, het is onhandig van die mensen, maar het is wel gewoon zijn werk. Misschien kan hij hun telefoonnummer vragen.
pi_148275622
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:50 schreef Thomas-sama het volgende:
Is er al ergens een nieuwe emolumententabel?
Jazeker, op mijnpostnl.nl https://mijnpostnl.mijnpo(...)k/?navmethod=leftnav
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_148276793
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:12 schreef Deezertje het volgende:
Wat kan je als bewoner en pakketbezorger doen tegen mensen die structureel niet thuis zijn als ze iets bestellen? Vorig jaar zijn hier nieuwe mensen komen wonen die werkelijk waar alles wat los en vastzit op internet bestellen. Prima, wie niet tegenwoordig? Maar ze zijn dus NOOIT thuis want ze werken de hele week en op zaterdag zijn ze vaak de hort op. Maar ondertussen rijdt de pakketbezorger wel bijna iedere dag de straat in, belt aan en niemand is thuis :') Ondertussen is de rest van de buurt het ook zat en accepteert dus geen pakketjes meer voor ze, want als je weet dat je niet thuis bent, bestel dan ook niks. Pakketbezorger wordt per pakje betaald maar die verdient er dus ook niks op want het is vaak verloren tijd..

Maar het probleem is dus, die pakketbezorger MOET iedere dag met een pakketje langskomen, ook al weet hij dat ze er niet zijn want ze zullen er toch maar een keer wél zijn.. dan heeft ie weer een klacht aan ze broek hangen :'). Hij mag ze dus niet rechtstreeks bij het postkantoor afgeven. We hebben de bewoner de tip gegeven het op zijn werk af te laten leveren, maar dat wil zijn baas niet...

En ze kunnen inderdaad met zo'n briefje aangeven dat ze 'm willen ophalen bij een postkantoor, maar dan moeten ze wel zo'n briefje in de bus hebben en de pakketbezorger dus langs zijn geweest.
Het lijkt me toch dat die mensen hier niet het probleem zijn, dat zou wat zijn zeg, als je verplicht thuis moet zijn omdat je wat besteld hebt. En het maakt die mensen blijkbaar niet uit dat het dan een dagje langer duurt voordat ze hun pakketjes krijgen. Prima.
Dan moet postnl maar zorgen dat je meteen kan aangeven dat je het op een postagentschap wilt afhalen, of dat je in ieder geval kan kiezen voor bezorging in de avond. Ik ben ook bijna nooit thuis als ze hier pakjes afleveren, wat wil je, midden op de dag. Dan is toch bijna iedereen aan het werk?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 12:52:38 #46
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_148277066
Die mensen kunnen natuurlijk ook een pakketbus nemen. Afspreken dat ze het ergens neerleggen. Het rechtstreeks naar het postkantoor laten sturen kan soms ook.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_148277107
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:52 schreef V__L_N het volgende:
Die mensen kunnen natuurlijk ook een pakketbus nemen. Afspreken dat ze het ergens neerleggen. Het rechtstreeks naar het postkantoor laten sturen kan soms ook.
maar een pakketbus nemen kost die mensen geld, terwijl ze er zelf blijkbaar geen enkel probleem mee hebben als ze hun pakjes een dagje later krijgen. Dus dat heeft voor die mensen dan niet echt een voordeel.
pi_148279715
Een buurman van ons was ook zo, en dan haalde ie ook nooit de pakjes op terwijl er wel netjes een briefje achter gelaten was waar het lag. Daar wilde uiteindelijk ook niemand meer wat voor aannemen :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148279989
Ik breng het meestal gewoon zelf naar de buren als ik pakjes voor 1 van de buren aanneem,
pi_148280224
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:54 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar een pakketbus nemen kost die mensen geld, terwijl ze er zelf blijkbaar geen enkel probleem mee hebben als ze hun pakjes een dagje later krijgen. Dus dat heeft voor die mensen dan niet echt een voordeel.
Bovendien moet er vaak voor ontvangst getekend worden en dan heb je niks aan een pakketbus...
"Everybody lies..."
House M.D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')