Deze is echt helemaal top!quote:Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik heb er ook weer een af. Erg blij mee. De gedeelten die wit lijken, zijn dat niet. Zijn ingekleurd met een lichte kleur
Behalve het wit rondom het figuur uiteraard
[ afbeelding ]
Die zijn echt gaaf....quote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Coulance ook echt![]()
Deze zijn tof http://shop.chameleonpens.com/ maar zo duur![]()
https://www.facebook.com/video.php?v=773135352771804&fref=nf
Scheelt een hoop ruimte, in elk gevalquote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Coulance ook echt![]()
Deze zijn tof http://shop.chameleonpens.com/ maar zo duur![]()
https://www.facebook.com/video.php?v=773135352771804&fref=nf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ben ik ook heel tevreden over.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
nooit meer bestellen daar.
Wat mij betreft mag Busch & van der Worp er wel bij de OP als (web)winkel. Prima service daar.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:33 schreef Cygne het volgende:
Telefoon van de kwast.Stift was nog steeds niet opgestuurd en ze wisten niet waarom. Waarschijnlijk gaat ie nog wel opgestuurd worden. Als zij de stift toch niet op besluiten te sturen mocht ik bij betaling van de rekening de vergeten stift in mindering brengen.
Wat er in de spoiler staat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What
Your beauty never ever scared me.
Promarkers.nl is ook van hun en die staat er al inquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
nooit meer bestellen daar.
Wat mij betreft mag Busch & van der Worp er wel bij de OP als (web)winkel. Prima service daar.
Zo, dat liegt er ook niet om... niet heel vriendelijk allemaal (ok, ronduit schandalig).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook heel tevreden over.
En voor de mensen die met google hier terecht komen, even voor de duidelijkheid:
De ervaringen met Busch & van der Worp in dit topic zijn uitstekend. De firma de Kwast hoeft niet op klandizie vanuit hier te rekenen
Edit: heb ook even gegoogled, en met dit soort praktijken is het toch een wonder dat ze het al die jaren hebben uitgehoudenhttps://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?t=21433
Ah, wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Promarkers.nl is ook van hun en die staat er al in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Yep al is de service va Letraset zelf ook niet verkeerd. Alleen niet zo snel..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah, wist ik niet.
Jammer dat zij de special editions niet verkopen.
Bij mij wel hoor. Zondagavond besteld, dinsdag bezorgd. En dat net voor Kerst!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep al is de service va Letraset zelf ook niet verkeerd. Alleen niet zo snel..
Heb je toevallig betaald toen voor je verzenden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef danic het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor. Zondagavond besteld, dinsdag bezorgd. En dat net voor Kerst!
Maar goed, dat was 1x. Ze hebben gisteren twee stiften opgestuurd, eens kijken hoe lang het duurt voordat ze er zijn.
Daar staat nu zelfs een melding van op de sitequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef Cygne het volgende:
Overigens probeerde ik daarna bij promarkers.nl waar ik een foutmelding kreeg bij registreren. Daarover gebeld en toen kreeg ik echt een superaardige mevrouw aan de telefoon. Iemand die alternatieven en uitleg gaf en zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren en vanochtend waren ze t vergeten. En nu zouden ze ineens de bestelling toen al opgestuurd hebben. Hopelijk komt ie nu echt.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef Cygne het volgende:
Jongens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren en vanochtend waren ze t vergeten. En nu zouden ze ineens de bestelling toen al opgestuurd hebben. Hopelijk komt ie nu echt.x1000
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef Cygne het volgende:
Jongens:En die kapotte dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren en vanochtend waren ze t vergeten. En nu zouden ze ineens de bestelling toen al opgestuurd hebben. Hopelijk komt ie nu echt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |