Zonder context leest dit echt heel grappig.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:21 schreef Shandaly het volgende:
Ik heb het in zo'n dossier map van de HEMA. Zal die ook wel eens op de foto zetten.
Overigens maken jullie opmerkingen me nu wel nog nieuwsgierigernaar jullie achterkanten...
Ja! Eindelijk wat anders dan confetti.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder context leest dit echt heel grappig.![]()
En zie ik een stuk van het papier bij de Escher?
Daar was ik me van bewustquote:Op maandag 5 januari 2015 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder context leest dit echt heel grappig.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:25 schreef Shandaly het volgende:
Ik kwam toevallig afgelopen weekend bij de bieb een boek tegen over kruissteektechnieken, en was wel nieuwsgierig naar de inhoud. Ik las een heel stuk over speciale steken waarbij zowel de voor- als achterkant mooi zouden moeten worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik negeer af en toe context als het er grappig van wordt.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:07 schreef Shandaly het volgende:
Daar was ik me van bewust maar jullie kennen allemaal de context, toch? Valt nog mee dat ik niet naar onderkantjes vraag... (de dames uit OUD snappen 'm vast)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |