Hiephoi!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef Sangha het volgende:
Net klaar, eerste batch van 50 stuks, prima gelukt, goed van smaak, kleur en structuur.
quote:
Oh, mag ik er eenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
Mogen mijn appel beignets hier ook?![]()
Ze zijn kei lekker geworden.Er zit ook banketbakkersroom in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien er niet slecht uit. Waar wij zitten hebben ze die handel niet(kennen ze ook niet),maar rouwig kan ik er niet om zijn want ben niet zo een oliebol en appelflap type.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:47 schreef Muck het volgende:
Omdat het kan nog een keer van mijn bollen:
ah, die zien er net zo uit als de mijne, al maak ik ze dit jaar niet... Normaal ook met room erinquote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Halverwege nog een keer doorslaan hè. 2x rijzen dus.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:10 schreef -Mellow- het volgende:
zodra het beslag goed gerezen heeft, staat nu een uurtje, maar mag nog wel even.
Hoe moet de structuur van het beslag zijn trouwens? Dat van mij heeft een beetje de dikte van Turkse yoghurt, en is vrij kleverig.
Hmm, dat heb ik alleen op t eind gedaan. Wellicht kan ik het nu nog eens laten rijzen.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Halverwege nog een keer doorslaan hè. 2x rijzen dus.
IJslepel met knijper werkt heel goedquote:Op woensdag 31 december 2014 17:18 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik alleen op t eind gedaan. Wellicht kan ik het nu nog eens laten rijzen.
Doet dat nog wat met de kleverigheid?
De bollen zijn nu wel lekker luchtig, maar de vorm zou ik graag iets mooier willen, en vooral ook dat het wat makkelijker schept. Of hoort het zo aan de lepel te plakken?
Wat zien die er enorm lekker uit!quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kleverige hoort, alleen werkt iets minder vocht dan 1 op 1 vocht/deeg wel iets beter.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:18 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik alleen op t eind gedaan. Wellicht kan ik het nu nog eens laten rijzen.
Doet dat nog wat met de kleverigheid?
De bollen zijn nu wel lekker luchtig, maar de vorm zou ik graag iets mooier willen, en vooral ook dat het wat makkelijker schept. Of hoort het zo aan de lepel te plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |