quote:Op woensdag 31 december 2014 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Kijk hier krijg ik nou een brok in mijn keel van, dit ligt toch 20 niveau's hoger dan die matige Nederlandstalige tranentrekker.
Jij vindt Anouk in de buurt komen van het niveau van Queen, ABBA, The Beatles, Rolling Stones. Zelfs de garde eronder, Kinks, Who, Byrds zijn toch nog wel van hoger niveau?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Anouk zelfs? Nee..dat kan ik niet met je eens zijn, echt niet.
Minstens de laatste minuut zal wel vol worden geluld door Gijs.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Queen![]()
![]()
![]()
Who Wants To Live Forever![]()
![]()
Hopelijk in de lange versie.
quote:
Moest je ´m helemaal alleen affikken?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
waar was je nou bij Belfast child?
Oh, deze van Queen doet me juist niet zoveel. Aardig liedje, maar niet zooooo bijzonderquote:Op woensdag 31 december 2014 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, deze van Queen natuurlijk.
Mijn favoriete Phil Collins-nummer is Against All Odds.
ik zou zelf gaan voor Highway to Hell van ACDCquote:Op woensdag 31 december 2014 14:12 schreef Berkery het volgende:
Drie crematoriumnummers op rij. Op de begrafenis van mijn oom werd hallelujah gedraaid (in de Cohen versie).
Nee, Innuendo en Somebody to Love komen nogquote:Op woensdag 31 december 2014 14:12 schreef BillDauterive het volgende:
Is dit de laatste van Queen in de top 2000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |