Zo even bijgelezen

Sun: Die selfie is echt geniaal

Spees: Wat ziet dat er lief uit die twee samen

Al geloof ik graag dat het niet altijd zo lief eraan toe gaat

SQ: een rollende M.

Ik vind het knap dat jullie babies allemaal zo snel al rollen. Die van mij weigert nog steeds

Away: goede stats
Butter:

Die van jou stouwt ook alles in haar mond. En lekker die appelstroop
Razz:

Lijkt me ook heel dubbel om weer aan de slag te moeten maar het gaat vast meevallen als je eenmaal weer in je ritme zit! En wat heeft A. enorm grote kijkers

GM: Je kunt niet vroeg genoeg beginnen he

(piano)
JM: nachtvoedingen met aarbeving maakt het wel spannender

Franny: Leuk joh naar Rome

En respect dat je dat kunt. Ik geloof dat ik nog even moet leren mijn baby los te laten

Maar dat komt vast vanzelf als ik weer een baan heb en niet hele dagen met hem thuis ben.
Naast een hoop zieke kindjes ook een hoop zieke mama's zie ik: beterschap!
Sicilia: wat een vrolijk meneertje

Geppie: Fijn te lezen dat je meer snapt van je kind en wat een mooie stats!

Fazz: Wat een enorm naar bericht

Sterkte.
Dad:

komt wel goed schatje
Nikki: alleen maar goed om even wat tijd voor jullie zelf in te lassen! (hoor wie het zegt; zou ik ook eens moeten doen haha)
Room: ook al pakjes aan het eten omnomnom

Zoe: fijn dat je hulp hebt nu

Helio: Eerste lachjes

En dat gaan er alleen maar meer worden

Kwak: je moet gewoon doen wat voor jullie werkt en als anderen dat niet zo doen en vinden dat je het niet goed doet (wat ik hier nergens lees trouwens) dan is dat maar zo. Tijd voor een beetje olifantenhuid

Zoooo… Nu kom ik even patsen met de nieuwste features van mij kind

Gisteren ontdekte hij iets nieuws… hij doet het alleen tijdens het eten ben ik achter

En ik moet er steeds enorm om lachen dus dat helpt vast ook niet om het af te leren

(filmpje in de link)
https://www.facebook.com/(...)&l=64604123796422842Enne… staan is helemaal DE hit en hij wordt er steeds beter in zijn evenwicht te houden

![10891937_843905622322054_818541698183428655_n.jpg?oh=c73cef73f47e377205d71467f3e3ecf7&oe=54FE44EB]()
Ik ben best een beetje trots