Je legt jezelf onnodig veel druk op idd. Je klinkt nu veel relaxter en gelukkiger dan in het begin, dat is wat mij betreft heel veel meer waard dan voldoen aan de genoemde 'eisen'. Mijn baby's zijn plakbabys, dus daar moet ik in meegaan. M is dat niet, dus daar moet jij in meegaan. Hoe makkelijk kan het zijnquote:Op woensdag 31 december 2014 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
Ja jullie hebben gelijk hoor. Ik voel me onnodig aangevallen...
Ws. omdat samen slapen, bv op verzoek, minimaal 6 maanden voeden, veel dragen, slapen in de doek etc etc me allemaal zo mooi leek. Sta ondanks dat ik nu veel gelukkiger ben toch een beetje wiebelig op mn moederbenen omdat ik niet aan die dingen 'voldoe'.
Terwijl elke mama en baby anders is. Dat is nu eenmaal zo.
SPOILER: Zelf broodje appelstroop eten is leuk, maar ook erg vermoeiend :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op woensdag 31 december 2014 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja Burdie, ben het wel met je eens hoor, maar toch heb ik er zelf soms ook last van als ik lees over babietjes die om 20:00 gaan slapen, of die gewoon uit de fles drinken, of niet meteen beginnen te huilen als het entertainment ze niet zintdan ben ik bang dat ik verkeerd bezig ben omdat mijn kind dat dus anders bedacht heeft. Rationeel wéét ik dat elke baby andere features heeft, en dat M. helemaal geen dramatische baby is, maar soms voelt het wel anders.
Maar mens als ik ben lees ook ik best selectief, ben snel geneigd om alleen te lezen "jantje slaapt tevreden in zijn eigen bed om 20:00", en niet "jantje ligt om het uur een uur aan de borst te drinken" bijvoorbeeld. Dus mja. Konden we soms de emotie maar uitschakelen
Ik denk dat ik m dubbel heb. Kopen?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:05 schreef Burdie het volgende:
Ik zal wel gewoon de 'betrek het op jezelf' feature missen denk ik.
Zet maar bij de vuilnis aan de wegquote:Op woensdag 31 december 2014 13:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m dubbel heb. Kopen?
Oh, dat kan ik morgen wel doen. Ik snij m altijd in stukjes en geef het aan haar met een vorkje. Dacht dat ze dat nu ook wel zelf kon.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:00 schreef Burdie het volgende:
Bf
Klap je de boterham niet dubbel? Of priegelt ze die zelf weer open?
Tsjakka!quote:Op woensdag 31 december 2014 13:04 schreef Razztwizzle het volgende:
BfWat een heerlijke foto's!
KwakJe doet het GOED. En SQ doet dat OOK. En Soesa Spees Amsel Burdie Dot Fazz Coco BF exode Kursor Krijger LT Zoe NIKKI JM GM Kim Klap Moppert RFR TAP geppie Sicilia Skittles DAD Chanty eniedereendieiknuvergeet OOK! En ik.. Ja! OOK! Wat zijn wij goede mama's allemaal!
HOERA VOOR ONS
Zo. En nu ga ik bij de kapper er de langste hoofdmassage bijbestellen die ze hebben. Omdat het kan
Gezelligquote:Op woensdag 31 december 2014 14:48 schreef Butterflower het volgende:
Dat fimpje van Lucas![]()
En hij staat![]()
Ik heb je gelijk maar even een vriendschapsuitnodiging gestuurd![]()
Wat is ze kleinquote:Op woensdag 31 december 2014 15:09 schreef snoenk het volgende:
hallo, ik kom me ook melden met baby. Ze is geweldig, doet het fantastisch, is in 6 dagen tijd al 300 gram gegroeid op mijn voeding en ze houdt ontzettend van poepen, dat doet ze dan ook zo een 10x per dag en trekt daarbij dan dit hoofd![]()
Kortom ik ben verliefd op mijn baby[ link | afbeelding ]
Beste post van 2014.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:04 schreef Razztwizzle het volgende:
KwakJe doet het GOED. En SQ doet dat OOK. En Soesa Spees Amsel Burdie Dot Fazz Coco BF exode Kursor Krijger LT Zoe NIKKI JM GM Kim Klap Moppert RFR TAP geppie Sicilia Skittles DAD Chanty eniedereendieiknuvergeet OOK! En ik.. Ja! OOK! Wat zijn wij goede mama's allemaal!
HOERA VOOR ONS
Ik niet hè? *kras*quote:Op woensdag 31 december 2014 13:04 schreef Razztwizzle het volgende:
HOERA VOOR ONS
Zo. En nu ga ik bij de kapper er de langste hoofdmassage bijbestellen die ze hebben. Omdat het kan
*krast mee*quote:Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ik niet hè? *kras*
Ik ben een slechte moeder. Razz op het forum op het wijde web vindt niet dat ik het goed doe. Ik bene en prutmoederVast omdat ik die telefoon had laten vallen op O haar koppie zeker?
Wauw Chantyquote:Op woensdag 31 december 2014 13:26 schreef Chanty het volgende:
Enne… staan is helemaal DE hit en hij wordt er steeds beter in zijn evenwicht te houden
[ afbeelding ]
Ik ben best een beetje trots
ZO GOED DANquote:Op woensdag 31 december 2014 13:04 schreef Razztwizzle het volgende:
KwakJe doet het GOED. En SQ doet dat OOK. En Soesa Spees Amsel Burdie Dot Fazz Coco BF exode Kursor Krijger LT Zoe NIKKI JM GM Kim Klap Moppert RFR TAP geppie Sicilia Skittles DAD Chanty Room BE eniedereendieiknuvergeet OOK! En ik.. Ja! OOK! Wat zijn wij goede mama's allemaal!
HOERA VOOR ONS
Wat een mooi poppetjequote:Op woensdag 31 december 2014 15:09 schreef snoenk het volgende:
hallo, ik kom me ook melden met baby. Ze is geweldig, doet het fantastisch, is in 6 dagen tijd al 300 gram gegroeid op mijn voeding en ze houdt ontzettend van poepen, dat doet ze dan ook zo een 10x per dag en trekt daarbij dan dit hoofd![]()
Vind je Tom zo lelijk dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja Room en BE. Ik mag jullie gewoon niet, dat snap je, met die veel te knappe kinderen en die mooie uitzichten en die grappige posts enzo, bleh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die is van de primarkquote:Op woensdag 31 december 2014 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wauw ChantyTrekt hij zich ook al zelf op? Want dan nog meer wauw
![]()
![]()
S. was ook zo'n snelle. Die liep los voor ze 10 maanden oud was. Tom gaat bij lange niet zo snel zijn volgens mijDa's een tevreden dikke
![]()
Oh, die trui, is die van de primark? Want dan heeft Tom 'm idd ook
Wat een mooi meisje!! Welkom.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:09 schreef snoenk het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb eigenlijk een hekel aan oud&nieuw. Altijd al gehad. Wat nou een nieuw jaar, ik vond het oude jaar zo fijn! Vroeger moest ik dan huilen van de spanning en het afwachten (en van de melkbussen die ze afschoten in de straat) . En ik lust geen oliebollen en ik vind vuurwerk eng. Nu ga ik het liefst gewoon vroeg naar bed
.
Bah. Humbug.
Toppertje jij, je bent met al het bloedverlies iig niet je humor ook kwijtgeraakt!quote:Op woensdag 31 december 2014 21:16 schreef Crumpette het volgende:
@ Away, ik moet alleen nog spruw, dan heb ik babybingo.
Thanks allemaaldoet me stiekem best wel wat te horen dat het jullie pittig in de oren klinkt
soort van erkenning ofzo. Heb verder weinig mensen om me heen die zich er iets bij kunnen voorstellen.
In het kader van haalbaarheid wens ik jullie allemaal een zeer matige avond en een gemiddeld 2015![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 31 december 2014 21:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Toppertje jij, je bent met al het bloedverlies iig niet je humor ook kwijtgeraakt!
DaD goed bezig maar niet zo streng voor jezelf he.
(Iets met tijd en ontzwangeren ladiejadieda enzo)
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Toppertje jij, je bent met al het bloedverlies iig niet je humor ook kwijtgeraakt!
DaD goed bezig maar niet zo streng voor jezelf he.
(Iets met tijd en ontzwangeren ladiejadieda enzo)
Bedankt! Ik bedacht me door jouw postook ineens de doek. Mijn manneke was helemaal over zijn theewater en sliep in de doek binnen vijf minuten. Ik mag zelfs zittenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:49 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb ook een enorme hekel aan vuurwerkEn heb weinig met o&n, maar we zijn nu voor de 3e keer bij lieve vrienden & hun familie en dat is heel fijn en bijzonder. Vorig jaar was zij 6 maanden zwanger en ik nog niet, nu hebben we beide een prachtige zoon
Heb Lucas in doek, slaapt bijna.
Knuf voor DaD!! En voor de o&n-balers, en voor grote S van Zoë. *blaast handkusjes*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |