abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148181369
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Kwak
pi_148181452
Ja jullie hebben gelijk hoor. Ik voel me onnodig aangevallen...

Ws. omdat samen slapen, bv op verzoek, minimaal 6 maanden voeden, veel dragen, slapen in de doek etc etc me allemaal zo mooi leek. Sta ondanks dat ik nu veel gelukkiger ben toch een beetje wiebelig op mn moederbenen omdat ik niet aan die dingen 'voldoe'.

Terwijl elke mama en baby anders is. Dat is nu eenmaal zo.
Kwak
pi_148181577
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
Ja jullie hebben gelijk hoor. Ik voel me onnodig aangevallen...

Ws. omdat samen slapen, bv op verzoek, minimaal 6 maanden voeden, veel dragen, slapen in de doek etc etc me allemaal zo mooi leek. Sta ondanks dat ik nu veel gelukkiger ben toch een beetje wiebelig op mn moederbenen omdat ik niet aan die dingen 'voldoe'.

Terwijl elke mama en baby anders is. Dat is nu eenmaal zo.
Je legt jezelf onnodig veel druk op idd. Je klinkt nu veel relaxter en gelukkiger dan in het begin, dat is wat mij betreft heel veel meer waard dan voldoen aan de genoemde 'eisen'. Mijn baby's zijn plakbabys, dus daar moet ik in meegaan. M is dat niet, dus daar moet jij in meegaan. Hoe makkelijk kan het zijn ;).
pi_148181667
Je eigen weg vinden en niet te veel kijken naar hoe anderen het doen is best lastig hè? Voel je in ieder geval niet te snel aangevallen. Ikzelf heb het iig zo druk met m'n eigen gezinsleven dat ik helemaal de tijd of puf niet heb (en sowieso de behoefte niet voel) om over anderen te oordelen :+
  woensdag 31 december 2014 @ 12:48:55 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148181731
No offence, en niet persoonlijk bedoeld... maar waarom zou je je aangesproken voelen, onzeker laten maken of iets aantrekken van een stel dames op een internetforum? Ik begrijp dat nooit zo goed... Ik bedenk zelf wat ik wil met kuiken en hoe ik dat aan ga pakken, zoek daar evt. informatie of advies bij en sta daar dan achter. Wat anderen daar dan al dan niet over zeggen zal mij verder worst wezen. Natuurlijk, als ze een punt hebben sta ik er best voor open om mijn mening te herzien, maar het is mijn kind, mijn leven, mijn manier. Aan onzekerheid en vergelijken heb je helemaal niks.
Maar goed, dit advies is uiteraard even nuttig als de aankondiging dat de cursus 'omgaan met teleurstellingen' helaas niet door kan gaan :+.
Ik vind het alleen zo'n zonde van de tijd, moeite en energie om zo aan vanalles te twijfelen. Beetje vertrouwen in jezelf, je inner 'oer'moederskillz en je eigen intuïtie. Er valt echt nog maar zo weinig echt 'fout' te doen aan een baby...
KuikenGuppy
  woensdag 31 december 2014 @ 12:49:44 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148181757
Oh en spuit11 :+
KuikenGuppy
pi_148181820
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:49 schreef Burdie het volgende:
Oh en spuit11 :+
Nee, vind ik niet, goede bijdrage juist. I agree!
pi_148182079
Ook eens met Burdie!

Foto's O+

Fijn dat de hulp bevalt Zoe.

Mijn kind krijgt uiteraard om 12 uur +/- 100ml champagne uit de fles met een oliebol on the side! oO<

Slapen 's avonds/s'nachts is hier tegenwoordig ook drama, geen idee waar dat aan ligt. Ik hou het maar op de 8 maanden sprong. Komt vanzelf wel weer goed, ooit :')

Babytv is hier een hit, en dan inderdaad The Big Bugs Band. Dan zit ze altijd te grinniken voor de tv O+

SPOILER: Zelf broodje appelstroop eten is leuk, maar ook erg vermoeiend :')
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 december 2014 @ 13:00:09 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148182122
Bf :D
Klap je de boterham niet dubbel? Of priegelt ze die zelf weer open?
KuikenGuppy
  woensdag 31 december 2014 @ 13:02:34 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_148182214
Ja Burdie, ben het wel met je eens hoor, maar toch heb ik er zelf soms ook last van als ik lees over babietjes die om 20:00 gaan slapen, of die gewoon uit de fles drinken, of niet meteen beginnen te huilen als het entertainment ze niet zint :') dan ben ik bang dat ik verkeerd bezig ben omdat mijn kind dat dus anders bedacht heeft. Rationeel wéét ik dat elke baby andere features heeft, en dat M. helemaal geen dramatische baby is, maar soms voelt het wel anders.

Maar mens als ik ben lees ook ik best selectief, ben snel geneigd om alleen te lezen "jantje slaapt tevreden in zijn eigen bed om 20:00", en niet "jantje ligt om het uur een uur aan de borst te drinken" bijvoorbeeld. Dus mja. Konden we soms de emotie maar uitschakelen ;)
disclaimer
  woensdag 31 december 2014 @ 13:03:22 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_148182248
Butter :D O+
disclaimer
pi_148182290
Bf O+ Wat een heerlijke foto's!

Kwak :* Je doet het GOED. En SQ doet dat OOK. En Soesa Spees Amsel Burdie Dot Fazz Coco BF exode Kursor Krijger LT Zoe NIKKI JM GM Kim Klap Moppert RFR TAP geppie Sicilia Skittles DAD Chanty eniedereendieiknuvergeet OOK! En ik.. Ja! OOK! Wat zijn wij goede mama's allemaal!

*O* HOERA VOOR ONS *O*

Zo. En nu ga ik bij de kapper er de langste hoofdmassage bijbestellen die ze hebben. Omdat het kan :7

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2014 13:09:57 ]
pi_148182318
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja Burdie, ben het wel met je eens hoor, maar toch heb ik er zelf soms ook last van als ik lees over babietjes die om 20:00 gaan slapen, of die gewoon uit de fles drinken, of niet meteen beginnen te huilen als het entertainment ze niet zint :') dan ben ik bang dat ik verkeerd bezig ben omdat mijn kind dat dus anders bedacht heeft. Rationeel wéét ik dat elke baby andere features heeft, en dat M. helemaal geen dramatische baby is, maar soms voelt het wel anders.

Maar mens als ik ben lees ook ik best selectief, ben snel geneigd om alleen te lezen "jantje slaapt tevreden in zijn eigen bed om 20:00", en niet "jantje ligt om het uur een uur aan de borst te drinken" bijvoorbeeld. Dus mja. Konden we soms de emotie maar uitschakelen ;)
+1

Rationeel denk ik hetzelfde als jij hoor Burdie. In de praktijk blijkt echter al ongeveer 15 jaar dat ik nu eenmaal onzeker ben, om me heen kijk en bevestiging zoek. Dus ja. Moeder worden verandert daar niet heel veel aan ;)
Kwak
  woensdag 31 december 2014 @ 13:05:22 #14
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148182335
Ik zal wel gewoon de 'betrek het op jezelf' feature missen denk ik :').
KuikenGuppy
pi_148182353
Razz O+

En Butterflower O+ wat schattig!
Kwak
pi_148182361
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:05 schreef Burdie het volgende:
Ik zal wel gewoon de 'betrek het op jezelf' feature missen denk ik :').
Ik denk dat ik m dubbel heb. Kopen?
Kwak
  woensdag 31 december 2014 @ 13:06:42 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148182386
Verder, zie mijn ava ;) 8-).
KuikenGuppy
  woensdag 31 december 2014 @ 13:07:32 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148182420
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik denk dat ik m dubbel heb. Kopen?
Zet maar bij de vuilnis aan de weg ;)
KuikenGuppy
  woensdag 31 december 2014 @ 13:08:47 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_148182475
Ja nou, ik heb ook gewoon écht last van die ervaringsdeskundigen die allemaal ongevraagd met tips komen om het beter te doen. Meer IRL dan online hoor. Daardoor krijg ik tóch het gevoel dat ik het dus niet goed genoeg doe :@ wel fijn als je daar totaal ongevoelig voor bent lijkt me :P

Razz O+
disclaimer
  woensdag 31 december 2014 @ 13:12:13 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_148182607
Oh, en toch jammer dat een poeploze dag vaak wordt gevolgd door een dag met twee vieze pakken :')
disclaimer
pi_148182620
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:00 schreef Burdie het volgende:
Bf :D
Klap je de boterham niet dubbel? Of priegelt ze die zelf weer open?
Oh, dat kan ik morgen wel doen. Ik snij m altijd in stukjes en geef het aan haar met een vorkje. Dacht dat ze dat nu ook wel zelf kon.
What was I thinking, vorkje ging als eerste door de kamer :')

Bedankt allemaal O+
Schaapje is inmiddels weer wakker en heeft net een fles leeg.
We gaan maar eens boodschappen doen!
  woensdag 31 december 2014 @ 13:26:40 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148183122
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:04 schreef Razztwizzle het volgende:

Kwak :* Je doet het GOED. En SQ doet dat OOK. En Soesa Spees Amsel Burdie Dot Fazz Coco BF exode Kursor Krijger LT Zoe NIKKI JM GM Kim Klap Moppert RFR TAP geppie Sicilia Skittles DAD Chanty eniedereendieiknuvergeet OOK! En ik.. Ja! OOK! Wat zijn wij goede mama's allemaal!

*O* HOERA VOOR ONS *O*

Zo. En nu ga ik bij de kapper er de langste hoofdmassage bijbestellen die ze hebben. Omdat het kan :7
Tsjakka! :D O+

Geniet ervan!

Geweldige foto's bf :D. Heerlijk meisje! Zelfs met dubbelgeklapte boterham zit hier bij mijn 2,5 jarige de appelstroop overal ;(
  woensdag 31 december 2014 @ 13:26:52 #23
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_148183134
Zo even bijgelezen :P

Sun: Die selfie is echt geniaal :D

Spees: Wat ziet dat er lief uit die twee samen O+ Al geloof ik graag dat het niet altijd zo lief eraan toe gaat :P

SQ: een rollende M. *O* Ik vind het knap dat jullie babies allemaal zo snel al rollen. Die van mij weigert nog steeds :')

Away: goede stats *O*

Butter: :D Die van jou stouwt ook alles in haar mond. En lekker die appelstroop _O-

Razz: :* Lijkt me ook heel dubbel om weer aan de slag te moeten maar het gaat vast meevallen als je eenmaal weer in je ritme zit! En wat heeft A. enorm grote kijkers O+

GM: Je kunt niet vroeg genoeg beginnen he :D (piano)

JM: nachtvoedingen met aarbeving maakt het wel spannender :9 :')

Franny: Leuk joh naar Rome :) En respect dat je dat kunt. Ik geloof dat ik nog even moet leren mijn baby los te laten :') Maar dat komt vast vanzelf als ik weer een baan heb en niet hele dagen met hem thuis ben.

Naast een hoop zieke kindjes ook een hoop zieke mama's zie ik: beterschap!

Sicilia: wat een vrolijk meneertje O+

Geppie: Fijn te lezen dat je meer snapt van je kind en wat een mooie stats! *O*

Fazz: Wat een enorm naar bericht ;( Sterkte.

Dad: :* komt wel goed schatje

Nikki: alleen maar goed om even wat tijd voor jullie zelf in te lassen! (hoor wie het zegt; zou ik ook eens moeten doen haha)

Room: ook al pakjes aan het eten omnomnom :9

Zoe: fijn dat je hulp hebt nu :)

Helio: Eerste lachjes *O* En dat gaan er alleen maar meer worden O+

Kwak: je moet gewoon doen wat voor jullie werkt en als anderen dat niet zo doen en vinden dat je het niet goed doet (wat ik hier nergens lees trouwens) dan is dat maar zo. Tijd voor een beetje olifantenhuid ;)

Zoooo… Nu kom ik even patsen met de nieuwste features van mij kind :+

Gisteren ontdekte hij iets nieuws… hij doet het alleen tijdens het eten ben ik achter :') En ik moet er steeds enorm om lachen dus dat helpt vast ook niet om het af te leren :+ (filmpje in de link)

https://www.facebook.com/(...)&l=64604123796422842

Enne… staan is helemaal DE hit en hij wordt er steeds beter in zijn evenwicht te houden :o

Ik ben best een beetje trots :@
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_148183320
Kwak, grappig wat je zegt, ik had het vooraf juist andersom :) Voeden kan toch best op gezette tijden en slapen in bedje, zodat ik lekker m'n handen vrij heb en m'n eigen dingen kan blijven doen? En kijk mij nou 's voeden op verzoek, baby in doek en bij mij in bed als hij anders niet slaapt :D We volgen allemaal ons kindje en ons eigen gevoel, dus dikke +1 op Razz!!

En Razz: genietze bij de kapper!

Ik heb misschien wel de sleutel gevonden tot de moeizame relatie tussen Lucas en de Joolz :@ Het kwam ineens in me op dat hij het misschien wel gewoon koud kreeg van het stilliggen, ondanks de muts, slaapzak & deken.. Gister een supergaaf fluffy pak gekocht (hoera voor de sale!) en zonet 1 1/2 uur geboodschapt en gewandeld (toen ik zag dat het goed ging nog doorgelopen naar de Hema) met tevreden tukkende baby O+ :@ Oh, en het ligt niet aan z'n algehele humeur, want nu ligt hij na z'n lunch weer thuis in bed te mopperen ;) edit: in de doek te slapen :')

En Chanty, wat gaat je pretletter hard!!

[ Bericht 5% gewijzigd door JufMariska op 31-12-2014 13:44:31 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 31 december 2014 @ 13:34:23 #25
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_148183435
Hier hebben wij het 'geluk' dat onze dame vanaf dag 1 zelfstandig in haar eigen bedje slaapt en in slaap valt!

Je wil niet weten hoe vaak ik hoorde: 'waarom hou je haar niet bij je, ze is nog zo klein' en 'ze heeft behoefte aan jullie warmte en geborgenheid! Nou die kreeg ze heus wel hoor O+ Vaak na een voeding lag ze heerlijk bij ons :) O+ En tussendoor lag ze ook heerlijk op onze borst te kroelen!

Wat ik ermee wil zeggen: volg je gevoel en je kindje! Jullie kennen je eigen kindje als geen ander, jullie doen het hartstikke goed! :*

[ Bericht 3% gewijzigd door Rijstebuiltje op 31-12-2014 13:40:47 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_148183745
mijn kind is net slapend in bed gelegd door dr vader.... say what?! 9
S. 2014
J. 2016
  woensdag 31 december 2014 @ 14:02:19 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_148184677
Hij staat gewoon chanty! :o O+
disclaimer
  woensdag 31 december 2014 @ 14:05:07 #28
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_148184762
Fijn van de hulp zoë. Hopelijk geeft het jullie de rust die nodig is. Klinkt al goed hoe jullie er mee omgaan zo ^O^

Wat leuk van de muzikale baby's O+
Vi en ik zijn ook al dagen de top2000 aan het luisteren ;)

Helio wat gaaf van de lachjes! :D

TAP wat vervelend van het hoesten. Hopelijk gaat het snel over. Hier ook een snotterbaby.. zonder hoesten hoor.. en verder voelt hij zich volgens mij prima.. maar toch klinkt het dan zo sneu..

JM klinkt goed dat groeien! Welke maat zit ie nu in?

Franny, die foto, hoe schattig :D

SQ wat leuk dat ze allemaal met de mobile aan het spelen is O+

Dad en Kwak :*

Butter die foto's O+

LOL @ filmpje Chanty. En wat goed van het staan! *O*

Ik vind het trouwens echt zielig dat jullie je baby's nu al aan de champagne laten.. hier staan tenminste de kinderbubbels al klaar :P :') Maar hij krijgt natuurlijk wel gewoon een oliebol erbij ;)

Wij gaan straks naar mijn zus om oud en nieuw te vieren. Aan de ene kant had ik hem liever thuis gehad.. maar aan de andere kant is het hier elk jaar een vuurwerk-oorlogs-zone .. de mortieren van de buren vliegen je om de oren en de gasten van de vrijwillige brandweer hebben hier altijd een soort apparaat staan waar ze een soort kleine flesjes in laten klappen waardoor de ramen er bijna uit trillen... zo hard! Mijn zus woont tenminste in een vuurwerk-luwe-zone :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_148186544
Broeken 56, shirts en pakken meeste merken maat 62 Rady :o
pi_148186793
Dat fimpje van Lucas O+
En hij staat :o :o

Ik heb je gelijk maar even een vriendschapsuitnodiging gestuurd :@
  woensdag 31 december 2014 @ 15:09:28 #31
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_148187662
hallo, ik kom me ook melden met baby. Ze is geweldig, doet het fantastisch, is in 6 dagen tijd al 300 gram gegroeid op mijn voeding en ze houdt ontzettend van poepen, dat doet ze dan ook zo een 10x per dag en trekt daarbij dan dit hoofd :')
Kortom ik ben verliefd op mijn baby
  woensdag 31 december 2014 @ 15:10:58 #32
52229 Chanty
pi_148187714
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:48 schreef Butterflower het volgende:
Dat fimpje van Lucas O+
En hij staat :o :o

Ik heb je gelijk maar even een vriendschapsuitnodiging gestuurd :@
Gezellig :D ik hoef straks niks meer te posten hier want dan heeft iedereen het al op mijn Facebook gezien :+

Merk trouwens niks van dat je vuurwerk pas later mag afsteken dit jaar. Volop oorlog hier. Gelukkig slaapt Lucas er doorheen
  woensdag 31 december 2014 @ 15:12:08 #33
52229 Chanty
pi_148187774
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 15:09 schreef snoenk het volgende:
hallo, ik kom me ook melden met baby. Ze is geweldig, doet het fantastisch, is in 6 dagen tijd al 300 gram gegroeid op mijn voeding en ze houdt ontzettend van poepen, dat doet ze dan ook zo een 10x per dag en trekt daarbij dan dit hoofd :')
Kortom ik ben verliefd op mijn baby[ link | afbeelding ]
Wat is ze klein O+ welkom!
  woensdag 31 december 2014 @ 15:15:45 #34
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_148187930
Welkom Snoenk! O+

En Lucas :o wat doe je!
Zie zijn foto nu pas Chanty.. :@
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_148188097
Aww wat een popje Snoenk. Welkom!

Hier al de hele week bal met vuurwerk maar vandaag helemaal. Kutvuurwerk mag van mij verboden worden voor particulieren. Elk dorp/stad een mooi georganiseerd vuurwerk om naar te kijken, prima. Gelukkig slaapt M tot nu toe steeds door t geknal heen. Arme poes heeft t er zwaarder mee...
Kwak
pi_148188124
Welkom Snoenk, wat een dotje!!
pi_148188829
quote:

*O* HOERA VOOR ONS *O*
Beste post van 2014.
Hoera! *O* *O* *O*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 31 december 2014 @ 15:42:12 #38
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_148188963
Zo JM, 62 al! :D ^O^

Hoi Snoenk met je leuke meissie! O+

Hier ook al flink aan het knallen. Vi slaapt er ook gewoon doorheen. En ach, het is maar 1x per jaar.. vind het zelf niet zo storend eigenlijk ;)
pi_148189280
quote:

*O* HOERA VOOR ONS *O*

Ik niet hè? *kras*
Ik ben een slechte moeder. Razz op het forum op het wijde web vindt niet dat ik het goed doe. Ik bene en prutmoeder :'( Vast omdat ik die telefoon had laten vallen op O haar koppie zeker?

-O-
  woensdag 31 december 2014 @ 15:52:37 #40
52229 Chanty
pi_148189350
Ik heb ook niks met vuurwerk. Mag van mij worden afgeschaft. Nou ja of we Schaffen de mensen af die er niet mee kunnen Omgaan :P
pi_148189539
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ik niet hè? *kras*
Ik ben een slechte moeder. Razz op het forum op het wijde web vindt niet dat ik het goed doe. Ik bene en prutmoeder :'( Vast omdat ik die telefoon had laten vallen op O haar koppie zeker?

-O-
*krast mee* :'(
pi_148189542
O heeft gister haar tweede prikjes gehad en heeft nu al de hele dag koorts :'( Arm ding is niet helemaal zichzelf. 38.8-39.4 ongeveer. Na een zetpil werd het wat beter. Sneu meisje. Ze slaapt nu net, de eerste keer vandaag (op 5 minuutjes hier en daar na).

En verder ben ik helemaal niet onzeker eigenlijk. Ik houd geen enkele plant in leven en ik moet zeggen dat O er goed bij zit. Ik ben een verdomd goede moeder. Period. :P
Maar de stelligheid waarmee sommigen irl zeggen wat er werkt, irriteert me, en ondanks dat ik wéét dat ik het juiste doe, heb ik het idee dat zij vinden dat ik verkeerde keuzes maak. En dat vind ik wel eens lastig. Alsof je je tegenover hen moet verantwoorden ofzo.
pi_148189601
Snoek wat een popje O+

En verder +1 ik her en der wat op
Krijg niet bijgelezen en gereageerd :@
pi_148189745
Een :* voor alle onzekere dames. Jullie doen het allemaal echt echt echt goed. :Y

Ik maak vanavond T en S wel wakker. T zou misschien nog wel door het geknal heen slapen, maar S kennende zou hij helemaal over zijn toeren gaan als hij wakker wordt van het geknal. En dat doet hij, want hij wordt al wakker als ik de wc doortrek. -O- S kan van niets enorm schrikken, dus dan heb ik liever dat hij eventueel voor niets wakker is maar zich wel veilig voelt, dan dat hij helemaal in zijn eentje wakker wordt en bang is van de harde knallen. Ik haal T en S rond 23:40 uur uit bed, geef ze even wat drinken en dan mogen ze vuurwerk kijken, waarna ze rond 00:30 uur weer naar bed gaan als de ergste knallen voorbij zijn. Uiteraard krijgen ze ook een glas champagne en 3 oliebollen. :+

Chanty wat knap van L dat hij al staat. En toffe trui heeft hij aan. Ik heb er ook mee in mijn handen gestaan, maar ze hadden er geen twee in de juiste maat. -O-

Snoenk welkom met je mooie dametje. O+

Ik heb net een paar sterretjes afgestoken met L, mijn kleine pyromaan. O+ L vraagt elk kwartier of het al 6 uur is want dan mag ze "bommen afsteken", zoals ze dat zelf noemt. Rotjes dus, die overigens niet door haarzelf worden aangestoken. :')
pi_148190593
Bommen :D

Vermoedelijk is het kleine monster hier om middernacht wel wakker ivm een voeding.
Denk dat ik zo een oliebol in de blender gooi met wat afgekolfde melk voor hem :Y)
pi_148190603
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:26 schreef Chanty het volgende:
Enne… staan is helemaal DE hit en hij wordt er steeds beter in zijn evenwicht te houden :o

[ afbeelding ]

Ik ben best een beetje trots :@
Wauw Chanty :o Trekt hij zich ook al zelf op? Want dan nog meer wauw :o :o

S. was ook zo'n snelle. Die liep los voor ze 10 maanden oud was. Tom gaat bij lange niet zo snel zijn volgens mij :+ Da's een tevreden dikke :D O+

Oh, die trui, is die van de primark? Want dan heeft Tom 'm idd ook :Y
pi_148190725
Snoenk, welkom met je mooie, verse meisje O+
pi_148190877
Ja Room en BE. Ik mag jullie gewoon niet, dat snap je, met die veel te knappe kinderen en die mooie uitzichten en die grappige posts enzo, bleh.
pi_148190939
quote:

Kwak :* Je doet het GOED. En SQ doet dat OOK. En Soesa Spees Amsel Burdie Dot Fazz Coco BF exode Kursor Krijger LT Zoe NIKKI JM GM Kim Klap Moppert RFR TAP geppie Sicilia Skittles DAD Chanty Room BE eniedereendieiknuvergeet OOK! En ik.. Ja! OOK! Wat zijn wij goede mama's allemaal!

*O* HOERA VOOR ONS *O*
ZO GOED DAN
pi_148191073
quote:
Wat een mooi poppetje O+
  woensdag 31 december 2014 @ 16:39:14 #51
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148191235
quote:
16s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:32 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

ZO GOED DAN
Je vergeet snoenk :P.
KuikenGuppy
pi_148191269
quote:
17s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja Room en BE. Ik mag jullie gewoon niet, dat snap je, met die veel te knappe kinderen en die mooie uitzichten en die grappige posts enzo, bleh.
Vind je Tom zo lelijk dan? ;( En mij zo saai? ;(
pi_148191285
Wauw chanty, goede bijleespost! En L wat doe je!

Radyhyn, snap wel dat je het in een wat rustiger omgeving gaat vieren.

Goede post met goed punt Razz!

Welkom snoenk! Wat klinkt dat goed allemaal!

DaD, nu alweer, balen!

Ik heb een nieuw jurkje waarin ik ook kan voeden, wat voelt dat veel beter dan al mijn lompe vesten zeg. Het is al 2x ondergespuugd maar ik houd het gewoon aan. :6
  woensdag 31 december 2014 @ 17:01:30 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_148192378
Voel je de druk, Razz? :7
disclaimer
pi_148192406
Chanty :o hij staat! en Pffrrrttt O+
Snoenk welkom! :W

verder ben ik weer niet helemaal bijgelezen :@ ik kom er nog niet helemaal aan toe de afgelopen dagen.. maar, ik leef nog :'). Wil me al dagen melden hier en antwoorden op alle lieve dames die me de afgelopen topics (!!) hebben gevraagd hoe het nou met ons gaat O+ :W .

Het gaat onderhand goed! Ik werk nog aan mijn bevallingsverhaal, maar het was dus best wel pittig, en met name het bloedverlies is lastig geweest de laatste weken. De eerste week was ik best wel van de wereld, zonder besef van tijd bijv, met gesmolten hersens, veel pijn aan hechtingen, naweeen, kloven, en kraamtranen natuurlijk. Ook kwam mijn melk pas op dag 6 omdat mijn lijf gewoon in spaarstand stond - heb me in het ziekenhuis helemaal stukgekolfd om het op gang te krijgen. De dag voor we naar huis gingen liep het, dus yay! Ook moest W's tongriempje gekliefd in de eerste week, hij hapte niet goed aan (liet ook steeds los.. auw). Toen we naar huis gingen kreeg ik dus grote stuwing, en daar ook koorts bij. anderhalve dag na thuiskomst mocht ik daarom weer terug naar het zkh, ze wouden een aantal dingen uitsluiten.

Na een encounter met de witte banaan een week na mijn bevalling ;( en allerlei andere controles, besloten ze dat ze niet wisten waarom ik koorts had, behalve stuwing en veel te laag ijzergehalte, dus ik kreeg een ijzerinfuus en mocht naar huis.

Na drie dagen thuis voeden zonder tepelhoedjes met veel frustratie en pijn en tranen mijnerzijds voeden we nu dan maar mét, hapt W wel goed aan, en is iedereen een stuk gelukkiger.

Inmiddels ben ik aan de antibiotica voor BO overigens, de afgelopen drie dagen waren behoorlijk pittig met heel weinig slaap door krampjes, langzaam drinken in de nacht (en in slaap vallen aan de borst etc), mogelijk een sprongetje? Hij is nou drie weken.. en uiteraard kan het ook nog zijn dat mijn productie beinvloed wordt door mijn situatie nu. De afgelopen dagen kwam hij eerst elke 2,5 uur, daarna elke 2, en gisteren nog sneller -O- .. met als toppunt na 40 min alweer. En totale honger paniek, heel sneu. Heb hem gisteren zelfs bijgevoed, met tranen omdat ik hem niet genoeg kan geven blijkbaar, maar ik wil ook niet dat hij honger heeft natuurlijk. Wel heb ik zelf gekolfd daarna om het signaal van vraag niet te missen. Nu staat er een voeding gekolfd in de koelkast voor de nacht, voor het geval dat - al is het alleen maar zodat hij sneller drinkt en niet in slaap valt, dan ben ik er niet 1,5 uur mee bezig en is iedereen een stuk frisser in de ochtend na een paar uurtjes slaap!

Om me te trollen kwam hij vannacht uiteraard maar 1 keer weer ineens :') en werd ik wakker met bloktieten. Verder weet ik even niet wat allemaal nog te vertellen dus ik doe even plaatjes bij het praatje! Mijn mooie jongen wordt elke dag wakkerder en kijkt om zich heen en O+ ! De samenwerking met papa verloopt tot nu toe ook heel soepel, hij is mijn held echt.. al met al ben ik best wel verliefd op mijn gezin *; *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148193128
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
Voel je de druk, Razz? :7
*kras*
pi_148193478
Crumpette
Wat heftig. Je hebt al veel meegemaakt de afgelopen weken :( pff.
Maar....wauw wat een knap kind heb je gebakken in die mooie buik van je O+
pi_148193837
Aww die little pudding Crumpette O+ Die laatste is zo mooi O+
  woensdag 31 december 2014 @ 17:33:25 #59
52229 Chanty
pi_148194220
Nikki bommen nog wel :D _O- Dat belooft wat :P Balen dat ze niet meer twee in de goede maat hadden. Vosjes zijn echt O+ Zag ook een keer soortgelijke truien bij de hema trouwens maar dat is alweer een tijd geleden.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wauw Chanty :o Trekt hij zich ook al zelf op? Want dan nog meer wauw :o :o

S. was ook zo'n snelle. Die liep los voor ze 10 maanden oud was. Tom gaat bij lange niet zo snel zijn volgens mij :+ Da's een tevreden dikke :D O+

Oh, die trui, is die van de primark? Want dan heeft Tom 'm idd ook :Y
Ja die is van de primark :D primark O+ :@

Hij trekt zich soort van op (weet niet of dat al echt telt). Los zitten kan hij nog niet op vlakke ondergrond alleen op schoot. Sowieso kan hij zelf niet in zithouding komen want meneer blijft gewoon lekker op zijn rug of buik liggen en vindt het dan best. Maar als ik hem op de bank zet en zijn handjes pak en zachtjes omhoog trek dan werkt hij wel mee en gaat hij staan (als hij niet te druk is met in mijn vingers proberen te bijten :') ).

Mijn man liep met een half jaar langs de tafel dus zal wel de loopskills geërfd hebben. Benieuwd of dit doorzet, hij zal dan toch echt eens vanuit die ligpositie in beweging moeten komen :')

Wanneer gaat je kind begrijpen dat AUW! en Nee niet bijten! niet grappig bedoeld zijn? Lucas lacht alleen en heeft de grootste lol maar hij bijt serieus hard in mijn vinger zodra hij hem te pakken krijgt ;(

Crump dat zijn wat heftige weken die je achter de rug hebt. Hopelijk gaat het vanaf nu allemaal wat soepeler. Maar wat een snoezig ventje heb je gemaakt O+ O+
pi_148194488
thanks dames. T waren idd heftige weken, als ik er aan denk schieten de tranen me nog steeds meteen in de ogen. ;( Das ook een beetje de reden dat mijn bevallingsverhaal maar niet afkomt, ik heb nooit tijd om te gaan zitten janken :').. hoewel ik weet dat het belangrijk is. Maargoed, we hadden ook familie over de vloer dus dan heb je die rust al helemaal niet. Nu wel weer. Even tijd met zn 3en O+.

Oh en ik sluit me echt TOTAAL aan bij Razz - iedereen doet het goed! En alle anderen doen ook maar wat :'). Als ik één ding heb geleerd van mijn dagen in het geboortehotel, waar ik vragen had voor alle 3040985 kraamverzorgenden die ik daar aan mijn bed heb gehad (stuk voor stuk schatten overigens), is het wel de waarde die je moet hechten aan advies. :') Allemaal zeiden ze in volle overtuiging wat anders. De eerste twee dagen was ik zo van -O- :'( , en daarna van :') whatever, ik kijk wel.
pi_148195074
Crumpette, tjonge, jij hebt het wel voor je kiezen gekregen. Ik vind je een heldin. Wat een prachtig jongetje!! O+ . Hoop alle goeds voor je in het nieuwe jaar, dat je maar goed mag opknappen en mag gaan genieten van je gezin!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148195314
quote:
Wat een mooi meisje!! Welkom. :) .

Kwak, ik moest wel een beetje lachen. In een topicreeks waar niemand gek opkijkt als Burdie schrijft dat ze haar baby een oliebol gaat voeren om 23.30 moet je met iets beters komen dan 'mijn kind slaapt door in zijn eigen bedje'. :P . :* . O+ .

Razz, jij zou eigenlijk columns moeten gaan schrijven over het moederschap. Ik vind het altijd zo grappig en leuk wat je schrijft!!

Chanty, hij doet niet aan rollen, maar wel aan staan?? :D . Wat tof! Snap dat je trots bent. O+ .

Verder wil ik iedereen een hele fijne avond wensen. Gisteren reden mijn vriend en ik terug van ons dagje in A'dam en toen zagen we deze lucht.

Het was alsof de hemel openbrak. En nu moet ik denken aan hoe symbolisch dat eigenlijk is voor het afgelopen jaar. Wat een oceaan aan nieuwe gevoelens en emoties komt toch vrij als je moeder wordt. Vanavond sluit ik mijn eerste jaar als moeder af. *snif*. En jullie ook. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148195745
Zal ik ook nog ff een duit in het sentimentele zakje doen? Vorig jaar rond deze tijd startten we na ruim 2 jaar proberen met ivf. Op 1e kerstdag echo nr 1, op 30 december de eerste (mislukte) punctie. Bij poging 3 was ik zwanger en nu is Lucas er gewoon! Wat een achtbaan was 2014... Met zwangerschap en een supersuccesvol eerste seizoen als 100% zzp-er met oa 28 bruiloften :) :'( *O* O+
Door de ivf kwam ik btw ook weer op fok terecht, ik heb een tijdje gelurkt in het moeilijk zwanger worden topic.
pi_148196280
Franny en JM. O+.

Ik zou ook graag sentimenteel doen over het geweldige jaar waarin ik zwanger werd en we ons kindje kregen, maar de hormonen van de ongesteldheid bovenop die nog van de zwangerschap zorgen ervoor dat ik me zo idioot slecht voel. -O- . Ik heb zelfs tegen I geschreeuwd. :'(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_148196483
Snoenk, welkom!

Crump, mijn hemel, wat hebben jullie veel te verduren gekregen. ;(. Hopelijk nu met goede moed voorwaarts!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_148197205
Snoenk wat een popje! :D Welkom hier! Kan me al bijna niet meer voorstellen dat die van mij ook zo klein is geweest :P

crump, wat een ellende, klinkt heftig ;( maar je foto's O+ en dat pudding pakje O+ O+

DaD :*

Hier ligt de baby nog steeds te slapen nadat opa heeft opgepast vanmiddag *O* Konden zelfs rustig eten! Maar nu mag ze wel weer wakker worden van mij, want ik begin d'r een beetje te missen :')
  woensdag 31 december 2014 @ 19:08:07 #67
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_148197512
Crump wat heftig zeg! Maar jullie knulletje! Wat een pracht O+
Lekker bijkomen nu en genieten van jullie nieuwe gezinnetje.

Dad ik hoop dat je hormonen snel bedaren en je je weer goed gaat voelen *knuf*

JM.. ik weet hoe bijzonder het is.. vorig jaar met oud en nieuw wensten we, net zoals de 4 voorgaande jaren, dat 2014 ons jaar zou worden en onze kinderwens eindelijk in vervulling zou gaan..
En kijk nu toch eens.. er ligt hier nu gewoon een klein meneertje bij ons te slapen... wat was 2014 een fantastisch en bijzonder jaar O+

Dat 2015 voor iedereen weer alle goeds zal brengen met mooie momenten en veel liefde en geluk :Y :*
pi_148198135
Oef crump, wat een start zeg! Maar wat een heerlijk ventje heb je gebakken zeg!

Ik wens jullie allemaal een fijn nieuw jaar als moeder. Want moeder zijn, daar zijn we donders goed in met z'n allen! :*
pi_148198181
Heftig Crumpette! Hopelijk wordt het gauw wat rustiger voor jullie.

En een fijne jaarwisseling gewenst, ik sluit me aan bij de twee dames hierboven :*
pi_148198447
S. 2014
J. 2016
pi_148198637
Crumpette wat een heftig verhaal. En wat is je meneertje leuk en hij kijkt ook al zo alert en wijs ook. O+

Franny wat een
mooie gedachte bij de foto van de lucht. O+

Voor ons was 2014 het jaar waarin wij voor de tweede én derde en ook gelijk laatste keer ouders mochten worden. Het jaar startte nog vol spanning met angst voor een eventuele vroeggeboorte en alles was daarbij komt kijken. Gelukkig bleek dat niet aan de orde en werden we na een bevalling met een hectisch einde ouders van twee prachtige zonen en onze kleine meid werd een lieve grote zus. O+ O+ Wat heb ik het afgelopen jaar genoten van ons gezin, meer dan ooit tevoren. En het gevoel dat ons gezin compleet is, dat we geen ivf behandelingen meer gaan doen, geen spanning en stress meer of we ooit nog een 2e kindje zouden krijgen, dat gevoel is enorm overweldigend. Sowieso begint alle ivf spanning pas te landen sinds de geboorte van de T en S, alsof het nu pas afgesloten is en het een plekje mag krijgen ofzo. Ja, dit was een fijn jaar, op naar weer een mooi jaar. :)
pi_148198792
Jullie mooie woorden allemaal O+

Zelf lukt het me momenteel niet iets moois te zeggen, alleen dat ik me aansluit bij de woorden! :*
pi_148198813
:* DaD het voelt rot voor jou maar daar weet hij later echt niks meer van. Sterkte met de hormonen.

Crump wat een ontzettend heftige start! Jeetje echt respect voor jou. Fijn dat je veel aan R hebt.

JM en Rady :* O+

Ik had vanmiddag ook ineens tranen omdat dit zo'n bijzonder jaar is geweest. Zwanger, verloofd, gepromoveerd, afgestudeerd, kindje gekregen... Ongelofelijk.
Kwak
pi_148198889
Ik heb eigenlijk een hekel aan oud&nieuw. Altijd al gehad. Wat nou een nieuw jaar, ik vond het oude jaar zo fijn! Vroeger moest ik dan huilen van de spanning en het afwachten (en van de melkbussen die ze afschoten in de straat }:| ) . En ik lust geen oliebollen en ik vind vuurwerk eng. Nu ga ik het liefst gewoon vroeg naar bed :@ .

Bah. Humbug :') .
pi_148198912
Ohja en welkom snoenk en dikke :* voor Crump!
  woensdag 31 december 2014 @ 19:59:31 #76
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148198954
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 19:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb eigenlijk een hekel aan oud&nieuw. Altijd al gehad. Wat nou een nieuw jaar, ik vond het oude jaar zo fijn! Vroeger moest ik dan huilen van de spanning en het afwachten (en van de melkbussen die ze afschoten in de straat }:| ) . En ik lust geen oliebollen en ik vind vuurwerk eng. Nu ga ik het liefst gewoon vroeg naar bed :@ .

Bah. Humbug :') .
:o, op de melkbussen en oliebollen na kan ik een +1 doen. Ik ben al de hele dag gespannen vanwege het vuurwerk (en met name het doen alsof het leuk is :') )...

}:| ik haat vuurwerk }:|

Crump, pittige weken heb je achter de rug! Maar W O+, wat een schatje!
pi_148199031
Mooie verhalen O+

+1 Razz. Oudennieuw is ook niets voor mij. Voor peuter ook niet.. Saar is vandaag zooo bang voor vuurwerk. Paniek en huilen. Dus echt gezellig is het niet.
  woensdag 31 december 2014 @ 20:04:13 #78
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_148199111
Crump :* en het wordt beter!! Je hebt ook alles al tegen je gehad op lichamelijk vlak.

Snoenk welkom en wat een mooierd!!

L staan!!! Wauw.

Razz, ik kras nog even na :(, ik doe het ook goed :'( !!

;)

Ik ben niet goed in mooie sentimentele teksten maken, maar ik ben wel blij dat ik mij dit jaar in het z&g topic heb gemeld en kennis heb mogen maken met jullie en jullie prachtige kinderen.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  woensdag 31 december 2014 @ 20:06:15 #79
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_148199176
Oh ja. Ik was vanmiddag bij mijn oma in het ziekenhuis op surprisebezoek met M.

Zegt ze ook:'goh, jouw buik is ook nog best dik he' .. Om dit kracht bij te zetten port ze me ook nog eens in mn vet :9 .

En bedankt oma }:| ;( :'(

:D
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_148200003
Thanks oma :D Fijn hè. Ik zeg gewoon dat ik weer zwanger ben als mensen er iets over zeggen. Die blikken dan :D :'( :D .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')