Hoef je je niet voor te schamen tochquote:Op woensdag 31 december 2014 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was ooit mijn favoriete top 2000-liedje.
goedemorgenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had op people are people moeten stemmen
goedemorgen
Dan zit je echt helemaal fout met je gevoel....quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het is gevoelsmatig.
Ik vind dat niks voor jou...
Neuh. Staat nu nog op 3 trouwens. Na Message to my Girl en A Forest.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen toch
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef DeJori het volgende:
Net op tijd wakker voor Maaike Ouboter
Dat blijkt...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan zit je echt helemaal fout met je gevoel....
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef DeJori het volgende:
Net op tijd wakker voor Maaike Ouboter
Mijn hele leven nou ja vanaf dat mijn opaquote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het is gevoelsmatig.
Ik vind dat niks voor jou...
En Dave is ook niet mijn favoriete persoon (staat bijna net achter Bono). Maar dit is fijnquote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Depeche Mode wel heel wisselvallig. Hebben ook heel veel mindere dingen gedaan
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Schoonzusje vertelde gisteren dat ze in de auto Depeche Mode harder zette en dat mijn zusje het leuk vond en vroeg wat het was. Schoonzusje zei: Depeche Mode, waarop mij zusje zei: oh, da's de muziek van mijn zus
Fuckquote:
Lacuna Coil cover vind ik beter dan die van Depeche Mode. Wat 'harder'quote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Depeche Mode wel heel wisselvallig. Hebben ook heel veel mindere dingen gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |