Ik heb geen idee wat ik wil. Nog niet echt over nagedacht. Ik heb wellicht 1 of 2 nummers.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef peaceman het volgende:
Ik wil sowieso Imagine
En misschien ook deze:
Last Flowers - Radiohead
Highways of my life - Isley Brothers
How to disappear completly - Radiohead.
en dan nog een stuk of 40....
we manipuleren het wel voor jequote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef peaceman het volgende:
Ik wil sowieso Imagine
En misschien ook deze:
Last Flowers - Radiohead
Een 2 daags evenement?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef peaceman het volgende:
Ik wil sowieso Imagine
En misschien ook deze:
Last Flowers - Radiohead
* Diaan73 schrijft meequote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef peaceman het volgende:
Ik wil sowieso Imagine
En misschien ook deze:
Last Flowers - Radiohead
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein tijdens mijn uitvaart en dat ik dan brandend in de kist vanuit de oven omhoog kom in de aula...
Schijnt alleen niet te mogen...
Zou je hem doen?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezien mijn heteroseksuele status niet nee.
anders wel natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 10:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Gezien mijn heteroseksuele status niet nee.
Misschien tegen die tijd wel. Tijden en regels veranderen.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein tijdens mijn uitvaart en dat ik dan brandend in de kist vanuit de oven omhoog kom in de aula...
Schijnt alleen niet te mogen...
Ik zat te denk aan een evenement op NPO2 (quote:
Heyquote:
quote:
Hoef je je niet voor te schamen tochquote:Op woensdag 31 december 2014 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was ooit mijn favoriete top 2000-liedje.
goedemorgenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had op people are people moeten stemmen
goedemorgen
Dan zit je echt helemaal fout met je gevoel....quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het is gevoelsmatig.
Ik vind dat niks voor jou...
Neuh. Staat nu nog op 3 trouwens. Na Message to my Girl en A Forest.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen toch
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef DeJori het volgende:
Net op tijd wakker voor Maaike Ouboter
Dat blijkt...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan zit je echt helemaal fout met je gevoel....
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef DeJori het volgende:
Net op tijd wakker voor Maaike Ouboter
Mijn hele leven nou ja vanaf dat mijn opaquote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het is gevoelsmatig.
Ik vind dat niks voor jou...
En Dave is ook niet mijn favoriete persoon (staat bijna net achter Bono). Maar dit is fijnquote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Depeche Mode wel heel wisselvallig. Hebben ook heel veel mindere dingen gedaan
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Schoonzusje vertelde gisteren dat ze in de auto Depeche Mode harder zette en dat mijn zusje het leuk vond en vroeg wat het was. Schoonzusje zei: Depeche Mode, waarop mij zusje zei: oh, da's de muziek van mijn zus
Fuckquote:
Lacuna Coil cover vind ik beter dan die van Depeche Mode. Wat 'harder'quote:Op woensdag 31 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Depeche Mode wel heel wisselvallig. Hebben ook heel veel mindere dingen gedaan
overigens misschien niet onverstandig om eens rustig te beginnen met het samenstellen van die lijst.. (ik ben van plan om nog lang te blijven)quote:Op woensdag 31 december 2014 10:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zat te denk aan een evenement op NPO2 (), van kerst tot en met oud en nieuw. Oh en zonder keuzelijst
Dat verklaart natuurlijk wel een en ander.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn hele leven nou ja vanaf dat mijn opa![]()
is overleden toen ik 11 jaar was heb ik op de een of andere manier troost kunnen halen uit dat nummer. Het raakt me als ik het hoor, elke keer weer.
Vergeet ik Street Spiritquote:Op woensdag 31 december 2014 10:26 schreef D. het volgende:
Ik heb 3 nummers ooit bedacht, maar nooit besloten dat die het MOESTEN worden
The Doors - Crystal Ship
dEUS - Right as rain
Smashing Pumpkins - Starla
Daar word ik echt een beetje 'mad' van.quote:
Hee, niet haten op mijn lookalike, he?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En Dave is ook niet mijn favoriete persoon (staat bijna net achter Bono). Maar dit is fijn![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar word ik echt een beetje 'mad' van.
Yeps. Ik ben trouwens niet van de stevige muziek hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat verklaart natuurlijk wel een en ander.
Had je anders ingeschat op iets stevigers.
Maar je mag er meer dan 1 of 2 draaien...
Ik wel, denk ikquote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom niet op jouw uitvaart hoor
Wij moeten eens bijkletsen, geloof ik...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Ik ben trouwens niet van de stevige muziek hoor.Integendeel ik vind het vaak verschrikkelijk.
Ik wel hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom niet op jouw uitvaart hoor
Krijgt er toch niet veel van meequote:
Die staan er ook al enkele jaren in, denk dat die hun top wel bereikt hebben. Al mag deze toch minimaal in de top 100.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radiohead stijgt ook niet echt lekker door dit jaar he?
ik kan er prima naar kijken hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 10:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Hee, niet haten op mijn lookalike, he?
Everything in it's right placequote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef MarijeH het volgende:
Radiohead![]()
Over uitvaartnummers gesproken:
Er is wel het één en ander binnengekomen.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Radiohead stijgt ook niet echt lekker door dit jaar he?
Pyramid Songquote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef Xrenity het volgende:
Ik snap niet dat Everything in its right place en Pyramid song er niet in staan.
En dan zit je er nu dwars door heen te typen?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef MaJo het volgende:
Ik hou zo van dit nummer
Op mijn werk gezegd dat iedereen zijn bek moet houden de komende 5 minuten (mijn moeder en G. dus) Gelukkig vinden zij het ook mooi
Ja, goed idee.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij moeten eens bijkletsen, geloof ik...
Vanilla sky soundtrack, geweldig nummer inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef Xrenity het volgende:
Ik snap niet dat Everything in its right place en Pyramid song er niet in staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |