Met hete lucht, 1 eetlepel olie nodigquote:Op zondag 4 januari 2015 14:03 schreef zoz het volgende:
Nog best wel wat animo voor. Mis ik iets? Dit is toch gewoon een ordinaire frituurpan.
nah vooral met air toch. zo'n air fry geval waar je een beetje olie over bv de friet doet en dan doet de hete lucht de rest.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:03 schreef zoz het volgende:
Nog best wel wat animo voor. Mis ik iets? Dit is toch gewoon een ordinaire frituurpan.
Voor de friet wordt het wel aangereden, voor de rest niet. Geweldig apparaat en je bespaart ook nog eens op frituurolie. Geen oliestank en je kunt hem in de wasmachine gooien.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:57 schreef zomer86 het volgende:
Olie? Is dat verplicht, doe het zelf zonder olie, lijkt prima te smaken.
Kan die wel tegen dat ronddraaien dan? Lijkt me toch niet zo stevig...quote:en je kunt hem in de wasmachine gooien.
Het punt is ze zijn vrij duur.. 150/200 euro... En omdat het patat wat ''gezonder'' word is iedereen wel een beetje geinterreseerd maar durven/kunnen de stap niet zetten voor de gezondere alternatief..quote:Op zondag 4 januari 2015 14:03 schreef zoz het volgende:
minder vet. gezonder valt te bezien.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:06 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Het punt is ze zijn vrij duur.. 150/200 euro... En omdat het patat wat ''gezonder'' word is iedereen wel een beetje geinterreseerd maar durven/kunnen de stap niet zetten voor de gezondere alternatief..
kan ook zonder olie. Verse friet moet je 20min in water laten weken.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met hete lucht, 1 eetlepel olie nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |