Op die trappen wel hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:00 schreef Saind het volgende:
[..]
nou meissie 7,5 is zo ver nog niet
Vooralsnog alleen het laatste, na afloop kunnen we het eerste besprekenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind je een bikkel (en een idioot)
nou, ik denk dat ik inmiddels geen gitaar meer vast kan houden, dus ach. Zingen kan ik ook niet, dus er is geen muzikant aan me verloren gegaanquote:Op woensdag 31 december 2014 10:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon doen, en niet een poging tot, maar doorzetten.
Blij dat ik ooit begonnen ben, nog altijd veel plezier van hoewel ik wou dat ik begonnen was toen ik jonger was.
Ja, er waren een stuk of 10 Slayer-fans uitgenodigd om in de studio helemaal los te gaan op het nummer.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog iets gebeurt rond Slayer vannacht?
Geniaalquote:Op woensdag 31 december 2014 10:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, er waren een stuk of 10 Slayer-fans uitgenodigd om in de studio helemaal los te gaan op het nummer.
Dát is het voornaamste bezwaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:08 schreef Fred_B het volgende:
Goede plaat, maar idioot hoog natuurlijk.
Je ziet het...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit nummer op deze plekKan echt niet.
Zag em net, geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |