Het spijt me, flikkerquote:Op woensdag 31 december 2014 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter was dit fatoe, biedt nu je excuses aan
Doe TR dan, apinquote:Op woensdag 31 december 2014 15:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als Pharkie dit ziet pakt hij je tag af.
Wij haten jou ook.quote:
kk op man ik doe altijd aardig tegen iedereen zelfs als ze me hermann noemen enzoquote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je onaardigheden en vileine attitude!
Mooi gezegdquote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je onaardigheden en vileine attitude!
Nou, ik heb desondanks nog wel één en ander op je dispositie aan te merken jongedame.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kk op man ik doe altijd aardig tegen iedereen zelfs als ze me hermann noemen enzo
jongedame? ik heet Der_Mann ben je blind ofzoquote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, ik heb desondanks nog wel één en ander op je dispositie aan te merken jongedame.
Ik vind dat je een vrouw bent. Vandaar. Jongedame.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jongedame? ik heet Der_Mann ben je blind ofzo
Vallen we mooi door de mand op de valreep van 2014.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef DKUp het volgende:
Die Psyducks zijn toch kloontjes van elkaar....
om welke redenen vindt je datquote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind dat je een vrouw bent. Vandaar. Jongedame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |