Er zit nog wel wat tussen rolladestrak als op de foto's en kruishangend baggy, te weten 'de vrouwelijke vormen volgend zonder e.e.a. onherstelbaar af te knellen'.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vrouwen willen het toch altijd extra strak omdat het hun kont accentueert?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef EngSpook het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat tussen rolladestrak als op de foto's en kruishangend baggy, te weten 'de vrouwelijke vormen volgend zonder e.e.a. onherstelbaar af te knellen'.
Ik word claustrofobisch van al te strakke broeken.
1.60quote:
No pictures! Ik ben een tikje aangekomen door al het decembersnaaien dus mijn Levi's zitten nu even claustrofobisch strak (die knoop laat zowat een afdruk achter op mijn baarmoeder...)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.![]()
Misschien pics?
Of bedoel je net zoals deze gozer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus je hebt een mannenkont?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:03 schreef EngSpook het volgende:
[..]
No pictures! Ik ben een tikje aangekomen door al het decembersnaaien dus mijn Levi's zitten nu even claustrofobisch strak (die knoop laat zowat een afdruk achter op mijn baarmoeder...)
Maar goed, no worries, zodra ik weer in mijn oude vorm terug ben geveerd, volgt alles weer licht losjes mijn natuurlijke vormen. Zoiets als bij die gozer op jouw pics.
Ah ja de striemen altijd vervelendquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:03 schreef EngSpook het volgende:
[..]
No pictures! Ik ben een tikje aangekomen door al het decembersnaaien dus mijn Levi's zitten nu even claustrofobisch strak (die knoop laat zowat een afdruk achter op mijn baarmoeder...)
Maar goed, no worries, zodra ik weer in mijn oude vorm terug ben geveerd, volgt alles weer licht losjes mijn natuurlijke vormen. Zoiets als bij die gozer op jouw pics.
quote:
Daar heb jij geen bezwaar meequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef DrNick het volgende:
Toen ik de foto's zag wist ik al dat dit een mapimatopic zou zijn.
Op mij schuivenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef EngSpook het volgende:
[..]Neuh, heb een volle vrouwenkont (
)! Het ging toch om de toelichting 'losjes de vormen volgend' versus rolladestrak? Dat Jiang dan aan komt kakken met een foto met een dude ipv een vrouw, heb ik maar even aangenomen als een voorkeur voor mannen. Dus ik ging daar natuurlijk in mee
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:09 schreef EngSpook het volgende:
[..]Neuh, heb een volle vrouwenkont (
)!
Hehehihiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Daar heb jij geen bezwaar mee
[..]
Op mij schuiven![]()
Dan had ik het wel gehad over een volle broekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef NotYou het volgende:
Disclaimer: tenzij je vol met poep bedoelde.
Je bent niet zo van het ophouden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef EngSpook het volgende:
[..]
Dan had ik het wel gehad over een volle broek
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef EngSpook het volgende:
[..]
Dan had ik het wel gehad over een volle broek
Ik bespeur (quote:
Maar die heb jij met zo strak zittende broeken toch helemaal niet nodig?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:17 schreef EngSpook het volgende:
[..]
Ik bespeur () een fetish hier
![]()
Ik ga snel slapen voordat het niveau teveel onder een gordel duikt.
Ja het is ook nooit goed hequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef EngSpook het volgende:
[..]
Duidelijk een rolladestrakke overtreding. Dat kan zoveel stijlvoller
Ik gok dat eerste, maar eerlijk gezegd boeit het me weinigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik zie nou niet of TS een papzak is of gewoon ass heeft
ik moet hetzelfde met mijn 1m55quote:Op woensdag 31 december 2014 09:17 schreef ntm het volgende:
Ik heb altijd het probleem dat broeken te lang zijn, moet ze altijd inkorten. Struggles van 1m52 zijn...maar TS stelt zich aan. Met 'curves' (jij bent eerder mollig dan curvy) kan je ook makkelijk goed passende broeken halen.
bij de Only maakt dat niks uit.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:51 schreef NotYou het volgende:
TS sta je in de primark eigenlijk al bekend als dat rare kind dat telkens foto's van haar kont komt maken?
Omdat je daar ook diverse lengte maten hebt.quote:
Zolang het maar niet over die van FOK!sters gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:01 schreef niels0 het volgende:
Kunnen we er geen tettentopic van maken?
de bips mag wat boller inderdaad. Maar zo'n lekkere brede kont is ook wel lekker met doggystyle en zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:26 schreef leita het volgende:
[..]
Dit en je hebt gewoon een behoorlijk platte kont met brede heupen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |