Misschien een idee voor je zelf om wat rustiger aan te doen?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rustig aan, het was maar een idee en blijkbaar niet gewenst. Prima toch. En inderdaad volgens de huisregels mag dit helemaal niet.
Idee verworpen!
Goed nieuws! en laten we hopen dat deze laatste zoektocht meer duidelijkheid zal scheppen over de tragische gebeurtenis.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:34 schreef jackie12 het volgende:
Waar we mee eindigden:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1275063
Mijn punt is dat je nooit genoeg maatregelen kan treffen om ongelukken uit te sluiten.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus betere maatregelen treffen, moet je alleen al kijken wat dat onnozele gedrag kost en wat de impact is van het onwetende gedrag in een onbekende omgeving. Tja ik nam de Noor als voorbeeld, omdat dit een actuele zaak is. Maar hetzelfde geldt voor de toeristen die dood zijn door de drugs.
Onderschatting en nonchalance is niet het zelfde.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:18 schreef gynaika het volgende:
We mogen en kunnen niet zomaar uitgaan van nonchalance, dat K&L te weinig maatregelen getroffen zouden hebben om ongelukken te voorkomen.
Volgens de beschrijvingen waren K&L geen meiden die maar eens even op eigen houtje, na pas in Boquete te zijn aangekomen, samen een bergtocht gingen maken.
We weten gewoon niet in welke context de vrouwen b.v. vertrouwen hebben gesteld in een dagje uit met anderen. Dat zou je natuurlijk ook naïef kunnen noemen. Daar kan ik niet over oordelen.
Ik ga er alsnog vanuit dat derden erbij betrokken waren.
Dat doen er wel meer, zo gekleed gaan. En wie weet wat ze in de rugtas hadden meegenomen.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:26 schreef Ericr het volgende:
Hun 'strandkleding' was al een teken van grote nonchalance, je gaat de jungle niet in gekleed alsof je naar het strand gaat. Dat soort onervarenheid kan je vrij snel de kop kosten.
Dat ben ik geheel met je eens. In de tweede alinea van mijn reactie zeg ik dan ook, we weten niet in welke context, als er derden bij betrokken zijn geweest, dit tripje Pianista is voorgesteld.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:26 schreef Ericr het volgende:
Hun 'strandkleding' was al een teken van grote nonchalance, je gaat de jungle niet in gekleed alsof je naar het strand gaat. Dat soort onervarenheid kan je vrij snel de kop kosten.
Inderdaad. Ik vraag me ook nog steeds af wat die man in de telemetro video uit de bosjes hengelde.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:39 schreef ToniB het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer, zo gekleed gaan. En wie weet wat ze in de rugtas hadden meegenomen.
Bedoel je deze op 1.35 http://www.telemetro.com/(...)35.html#.VKQBCmfwuM8quote:Op woensdag 31 december 2014 14:25 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vraag me ook nog steeds af wat die man in de telemetro video uit de bosjes hengelde.
niemand op die taalschool heeft ook maar enig verstand en benul over:quote:Op woensdag 31 december 2014 13:39 schreef ToniB het volgende:
[..]
Dat doen er wel meer, zo gekleed gaan. En wie weet wat ze in de rugtas hadden meegenomen.
Voor een relatief makkelijke wandeling van 4/5 uur heb je ook niet een complete hike uitrusting nodig.
Dat dacht ik ook. Nooit iets gehoord over wat het was en of het onderzocht is.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:16 schreef ToniB het volgende:
dat is na de Quebrada's en de paddock volgens mij. Vlakbij de kabelbrug?
Ik vind dat als je zaken commercieel exploiteert en coordineert, je jezelf een verantwoordelijkheid aanmeet.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:43 schreef 11en30 het volgende:
Beetje raar om anderen verantwoordelijk te houden voor de eigen verkeerde beslissingen.
Niet zo goede vertalingquote:Op woensdag 31 december 2014 16:37 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuwsbericht over de zoektocht in januari:
http://www.crhoy.com/hara(...)s-en-selva-panamena/
En een nieuwe video:
Iedereen een fijne jaarwisseling
Dit waren geen kinderen op ponykamp. Het gaat om volwassen vrouwen die in hun eigen vrije tijd door hun eigen beslissingen in de problemen zijn gekomen. Even uitgaande van het noodlottige verdwaalscenario dan. Als ze zich in coma hadden gezopen op een feestje in Groningen, verkeerde pillen van een vreemde hadden gebruikt in Amsterdam of zwanger thuis waren gekomen uit Salou was dat ook niet de verantwoordelijkheid van de reisorganisatie geweest. Maar wie weet kan een advocaat nog proberen om de taalschool verantwoordelijk te stellen en een vette schadevergoeding eisen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:19 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ik vind dat als je zaken commercieel exploiteert en coordineert, je jezelf een verantwoordelijkheid aanmeet.
Dit eerste stuk lijkt op een oude lap stof, daarna hangt een soort bever/rat aan, het heeft ogen en poten.quote:
mee eens, maar dan regelt de organisatie ook niet:quote:Op woensdag 31 december 2014 17:10 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dit waren geen kinderen op ponykamp. Het gaat om volwassen vrouwen die in hun eigen vrije tijd door hun eigen beslissingen in de problemen zijn gekomen. Even uitgaande van het noodlottige verdwaalscenario dan. Als ze zich in coma hadden gezopen op een feestje in Groningen, verkeerde pillen van een vreemde hadden gebruikt in Amsterdam of zwanger thuis waren gekomen uit Salou was dat ook niet de verantwoordelijkheid van de reisorganisatie geweest. Maar wie weet kan een advocaat nog proberen om de taalschool verantwoordelijk te stellen en een vette schadevergoeding eisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |