SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heb ik niet nodig, recht in het gezicht of niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Misschien telt random geroddel ook mee als een 'note'.
lol gek, ik bedoel mods die over jou roddelen achter de schermen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig, recht in het gezicht of niet.
Misschien ZarGon.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
lol gek, ik bedoel mods die over jou roddelen achter de schermen.
Wat betreft series kan ik je The Wire en House of Cards aanraden. Fargo en Unsere Mütter, unsere Väter zijn ook goede miniseries. Verder heb ik niet echt veel series gevolgd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Qardash, tip mij eens op een serie, actie, complotten, mindfuckers,
Hoezo kwaliteitspost.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat betreft series kan ik je The Wire en House of Cards aanraden. Fargo en Unsere Mütter, unsere Väter zijn ook goede miniseries. Verder heb ik niet echt veel series gevolgd.
Qua films:
(politiek/conspiracy/drama)
- Syriana
- Conspiracy
- Sometimes in April
- Network
- The Insider
- Frost/Nixon
- Der Baader Meinhof Komplex
- The Stoning of Soraya M.
- Lion of the Desert (over Omar Mukhtar)
- Lawrence of Arabia
- Persepolis (animatiefilm over Iraanse Revolutie)
- Diarios de motocicleta (jonge jaren van Che Guevara)
- Jagten
- Amores Perros
- 21 Grams
- Un prophète
- There Will Be Blood
(mindfuck)
- Incendies (ook politiek en een aanrader)
- The Game
Verder vind ik Into the Wild en Dallas Buyers Club ook goed.
Ik heb er 0.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tss, wat een kneusje ben ik. In 2015 ga ik agressiever posten.
Film of serie? Serie zou ik met The Wire beginnen, gelijk een klassieker. Film zou ik met Incendies beginnen. The Wire weet ik alleen niet hoe goed ie beschikbaar is via de bekende wegen; op Netflix staat-ie niet omdat het een HBO-serie is. Als het goed is moet Incendies nog wel op Netflix staan, als je dat hebt.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo kwaliteitspost.
En waarmee te beginnen om niet je levend te villen wanneer het tegen valt?
Ik begin met de filmquote:Op woensdag 31 december 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Film of serie? Serie zou ik met The Wire beginnen, gelijk een klassieker. Film zou ik met Incendies beginnen. The Wire weet ik alleen niet hoe goed ie beschikbaar is via de bekende wegen; op Netflix staat-ie niet omdat het een HBO-serie is. Als het goed is moet Incendies nog wel op Netflix staan, als je dat hebt.
Dasty?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
omg ik heb gemorst op mijn moeders tapijt. ze gaat mij killen omg.![]()
En dat gele wonderspul van de wibra is ook nergens te bekennen.
De film is echt tof.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik begin met de film
Thnx for tip bro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |