Praten? Wat is dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Praten met mensen
Ik had wel eens op jonge leeftijd erotische manga gekregen van een wat oudere jongen _O
Vond het maar een gekke boel toen.
Goede vraag, ik heb geen idee meerquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hoe wist je dat het bestond als je geen internet had?
Ja dat is goede contextquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Praten? Wat is dat?
Dat is echt super lewd. Is dat de goede context of niet?
#zwaarlevenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:30 schreef Inolvidable het volgende:
Ik moet een deken meenemen voor morgen. Geen zin om te dragen.
Kruip je niet bij je vriendin er in?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:30 schreef Inolvidable het volgende:
Nee, ze heeft een vriend en die vind ik niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kruip je niet bij je vriendin er in?
Ik ben blij dat ik het op 200 meter van mijn huis vierquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:30 schreef Inolvidable het volgende:
Komt goedquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ow ja,jij zou me met de kermis een tour geven. Dat is waar ook.
Ik vier het eerst met lui die gaan feesten in Amsterdam, dan met late reizigers van de NS, en het eindigd met feestgangers die naar een feest in Zoetermeer gaan..quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het op 200 meter van mijn huis vier
Bij deze even gequote.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet mijn lewde jeugdonthullingen voortaan niet meer doen na post #250, help me even herinneren.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet mijn lewde jeugdonthullingen voortaan niet meer doen na post #250, help me even herinneren.
Trustenquote:
Iets zegt me dat je geen bier drinktquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vier het eerst met lui die gaan feesten in Amsterdam, dan met late reizigers van de NS, en het eindigd met feestgangers die naar een feest in Zoetermeer gaan..![]()
Toch aan het werk?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vier het eerst met lui die gaan feesten in Amsterdam, dan met late reizigers van de NS, en het eindigd met feestgangers die naar een feest in Zoetermeer gaan..![]()
Ik ookquote:
Omdat alleen thuis zijn met O&N best triest is.quote:
Morgen, overmorgen, maakt me verder weinig uit. Niet veel met oudejaarsavond. Al ga ik wel aangeschoten raken van de Licor 43.quote:
Lekker de kroeg in, maak je zo contact.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat alleen thuis zijn met O&N best triest is.
Ga jezelf bezatten en rol de binnenstad in danquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Noem je mij nou triest?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij alleen? Waar gaat je keukenprinsesje heen dan dat je niet mee mag?quote:
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Morgen, overmorgen, maakt me verder weinig uit. Niet veel met oudejaarsavond. Al ga ik wel aangeschoten raken van de Licor 43.
Nee, want aan het werk dan..quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je geen bier drinkt
Yupquote:
Naamtopics zijn soms best leuk toch?Ik had er gisteren ook tweequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Geen zorgen, je zult me niet treffenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo hoort het.Ik ga naar een feest waar ik heel benieuwd naar ben, al hoop ik bepaalde mensen niet tegen te komen.
Wees gerust, hij zit morgen in Leiden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo hoort het.Ik ga naar een feest waar ik heel benieuwd naar ben, al hoop ik bepaalde mensen niet tegen te komen.
Ik had het doorquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want aan het werk dan..
[..]
Yup
Die van jou waren over dat je een hosselbaas was, die van mij zijn altijd maar vunzig bedoeldquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Naamtopics zijn soms best leuk toch?Ik had er gisteren ook twee
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zorgen, je zult me niet treffen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Wees gerust, hij zit morgen in Leiden.
Ik eet geen kapsalon met brave mensjes. Boefjes>braafjesquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van jou waren over dat je een hosselbaas was, die van mij zijn altijd maar vunzig bedoeld
Laat maar weten hoe het was.Ik heb ook wel zin in morgen,maar meer nog in het weekendquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er gaat geneukt wordenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het was.Ik heb ook wel zin in morgen,maar meer nog in het weekend
Boefjes < braafjesquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik eet geen kapsalon met brave mensjes. Boefjes>braafjes
Leiden?Wat is daar te doen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Wees gerust, hij zit morgen in Leiden.
Alleen jammer dat beide niet kloppen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van jou waren over dat je een hosselbaas was, die van mij zijn altijd maar vunzig bedoeld
Daar is de datemaster duh.quote:
Laat mij nou even zelfverzekerd overkomen voor de veranderingquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging sowieso niet mee, dus?
Denk je? :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen jammer dat beide niet kloppen.
Orgiemeet.quote:
Je faalt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat mij nou even zelfverzekerd overkomen voor de verandering
Die wil ik weleens ontmoeten.Dat lijkt me een topgozerquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe het was.Ik heb ook wel zin in morgen,maar meer nog in het weekend
Zelfs op FOK! hoor ik er niet bijquote:
Jammer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zorgen, je zult me niet treffen
Iedereen om je heen cockblockenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga morgen gewoon diehard thirdwheelen.
Ik ga morgen een braafje zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga morgen gewoon diehard thirdwheelen.
Ik deel je pijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfs op FOK! hoor ik er niet bij
Hand is genoeg aanraking voor iemand die ik nooit heb gezien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer.Had je een nieuwjaarszoen gewild of toch een hand?
Er zijn er maar 2. En als ik ze stoor loop ik lekker naar huisquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen om je heen cockblocken
Jij hoort ook al bij de incrowd?quote:
Thanks manquote:
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hand is genoeg aanraking voor iemand die ik nooit heb gezien.
Niet echt hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hoort ook al bij de incrowd?
Beter dan dat je zak is ingegroeid op je haar.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ingegroeide haar op mijn zak.
RIP.
Okayquote:
Daar gaat je celibaatleefquote:Op woensdag 31 december 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
RIP.
Ik kan voor je proberen te vouchen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay
Ik zoek een weg naar binnen namelijk
Met tong?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen Heppie krijgt morgen een kusje.
Zou komen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Myraela het volgende:
Meets zonder Myraela floppen sowieso. Ik hou mijn eigen meet wel weer.
Doe dat, maar je hebt me niet gemeet, dus ze kunnen lastig gaan doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan voor je proberen te vouchen.
Eerste meet in Leiden was een flop, ondanks dat je er was.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Myraela het volgende:
Alleen als fera niet kijktquote:
Alle meets met jou zijn geslaagd, de rest niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Myraela het volgende:
Wat was die eerste meet in Leiden ookalweer?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste meet in Leiden was een flop, ondanks dat je er was.
Meet in jouw tuin met bbq was flop
[..]
Alleen als fera niet kijkt
Die met MLIG en Benzin.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat was die eerste meet in Leiden ookalweer?
Ooeeehhhhquote:
Waar ben ik naar het luisteren? Volgens mij moet je hiervoor gebruikt hebbenquote:
Can confirm, heb gebruiktquote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waar ben ik naar het luisteren? Volgens mij moet je hiervoor gebruikt hebben
Niet hatenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Waar ben ik naar het luisteren? Volgens mij moet je hiervoor gebruikt hebben
straks eindig je zoals totoquote:Op woensdag 31 december 2014 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
RIP.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Myraela het volgende:
Ohnee zeker niet. Ik luister van klassiek tot death metal en alles ertussen, maar dit is even nieuw voor me.quote:
Ik ben in de zomer naar een festival geweest vol met dit soort muziek.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:12 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ohnee zeker niet. Ik luister van klassiek tot death metal en alles ertussen, maar dit is even nieuw voor me.
Boom?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in de zomer naar een festival geweest vol met dit soort muziek.
Was wel een hele belevenis
Sindsdien vind ik het vrij normaal.
Lijkt me inderdaad tof, misschien iets voor 2014.quote:
2016 is het pas weerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad tof, misschien iets voor 2014.
Maar veel te veel aantrekkelijke mensen daar volgens mij, kom ik met mijn buikje
Moet ie maar voor die tijd weg zijn
Dat bedoel ik, alsof ik in 2012 leefquote:Op woensdag 31 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
2016 is het pas weer
Haha ja, niemand heeft vetjes daar, ik voelde me bijna dik zonder shirt.
Avondquote:
Tuurlijk wel, je mag vast mee met mij en doddie :$quote:Op woensdag 31 december 2014 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, alsof ik in 2012 leef
Ja dan moet ik al helemaal niet komen
Uiteraard :$quote:Op woensdag 31 december 2014 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je mag vast mee met mij en doddie :$
Goed. Kacheltje stoned het nieuwe jaar in. Oh wacht, dat is morgen pas :$quote:
Hihi hou op ik ga blozenquote:
Maar in deze toestand blijft dat shirt buiten de tent aan johquote:Op woensdag 31 december 2014 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je mag vast mee met mij en doddie :$
Oh jaaaaaquote:
You'll be too high to think about stuff like thatquote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar in deze toestand blijft dat shirt buiten de tent aan joh
Thxs!Idem voor jou.Leuke plannen gemaakt al?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dat snap ik. Hoop dat het een leuke week wordt voor je. Ik heb ook wel zin in het weekend.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh jaaaaa
Gefeliciteerd ouwe![]()
![]()
![]()
![]()
Jij kent de grenzen van mijn zelfbewustheid niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
You'll be too high to think about stuff like that
Ik draag dit jointje op aan jouquote:
Gvd, zo droogquote:Op woensdag 31 december 2014 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kent de grenzen van mijn zelfbewustheid niet.
Ik ook niet trouwens
Ik ben de laatste weken aan het analyseren wat en hoe ik doe, en waarom.quote:
Well, it's a good thing to analyse. Wel een puzzel thoquote:Op woensdag 31 december 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben de laatste weken aan het analyseren wat en hoe ik doe, en waarom.
Ik snap mezelf niet
Van harte!quote:
It's one that needs to be solved.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Well, it's a good thing to analyse. Wel een puzzel thoIt always is
Gracias señor yatsquote:
I'm still searching. Every day. Worth it thoquote:Op woensdag 31 december 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
It's one that needs to be solved.
Sidenote: Ik kan door lachgas in mijn herinneringen duiken. Dit is nieuw.
Lachgas, ik kan het niet handelenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
It's one that needs to be solved.
Sidenote: Ik kan door lachgas in mijn herinneringen duiken. Dit is nieuw.
Ik vind mezelf gewoon awesome, dan hoef je daar niet over na te denken :$quote:Op woensdag 31 december 2014 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kan heel moeilijk bepalen wat het beeld van anderen over mij is. Wat allemaal gesugarcoat wordt en wat niet. Stink ik? Ben ik pijnlijk ongrappig? Hoe fatty moet ik mezelf inschatten?
Allemaal dat soort dingen.
Zojuist tot de conclusie gekomen dat ik mijn eerste relatie enorm waardeer. Ookal was ze raar, manipulatief en zelfdestructiefquote:Op woensdag 31 december 2014 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'm still searching. Every day. Worth it tho
En nice
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lachgas, ik kan het niet handelen
Ook ga ik proberen te slapen
Dag mensen en fijne oud en nieuw + verjaardag
Ik weet ook gewoon zeker dat je op een meet niet teleur gaat stellenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mezelf gewoon awesome, dan hoef je daar niet over na te denken :$
Dat doet idd niets af aan de intensiteit van de relatie. Herkenbaar wel hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zojuist tot de conclusie gekomen dat ik mijn eerste relatie enorm waardeer. Ookal was ze raar, manipulatief en zelfdestructief
Lichtgewocht, slaap lekkerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lachgas, ik kan het niet handelen
Ook ga ik proberen te slapen
Dag mensen en fijne oud en nieuw + verjaardag
Ik heb de belangrijkste regel toen geleerd. Bro's before ho'squote:Op woensdag 31 december 2014 00:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat doet idd niets af aan de intensiteit van de relatie. Herkenbaar wel hoor.
Chilluhquote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga ook naar bed. Ankystoned and I have no idea what's going on man :$
G'night![]()
De nada senõrita dqod.Over 21 dagen join ik je qua leeftijd.quote:
Dan wordt ik pas 20 johquote:Op woensdag 31 december 2014 00:42 schreef yats het volgende:
[..]
De nada senõrita dqod.Over 21 dagen join ik je qua leeftijd.
Leuke funfact.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan wordt ik pas 20 joh
Funfact, yats en ik hebben dezelde verjaardag en allebei een kakkernaam
Haha,ik weet nog wat de reactie was toen we ontdekten beide de 20e jarig te zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan wordt ik pas 20 joh
Funfact, yats en ik hebben dezelde verjaardag en allebei een kakkernaam
Die kans is een op 365.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Haha,ik weet nog wat de reactie was toen we ontdekten beide de 20e jarig te zijn.
Klein dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Scharen op de dansvloerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Grmbl ik heb een klein beetje hoop dat mijn girl crush van de middelbare naar hetzelfde feest gaat als ik morgen.
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:06 schreef Inolvidable het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken of doen.Spam, wegmikken en vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:06 schreef Inolvidable het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken of doen.Gaat over een kennis van je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is geen spam, de namen kloppen en de details ook. Ik schreef een artikel over illegale import en ik heb Wijsman hiervoor geinterviewd. Zijn voornaam stond niet in het artikel etc.quote:
Zal ik met haar op date gaan?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwehe nee dat denk ik niet, ze zit nog in de kast.
Anders moet ik haar uitschakelen. Net als Fas.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwehe nee dat denk ik niet, ze zit nog in de kast.
Neuhh ik ben vrij zeker dat ze lesbisch is, ze weet het alleen zelf nog niet, of komt er niet voor uit.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik met haar op date gaan?
Is ze zo lesbisch.
Dus dat is je superheldenkracht!quote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik met haar op date gaan?
Is ze zo lesbisch.
Hihi, ik kom jou ook wel een kusje geven hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Anders moet ik haar uitschakelen. Net als Fas.
I know I knowquote:Op woensdag 31 december 2014 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hihi, ik kom jou ook wel een kusje geven hoor.
Ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus dat is je superheldenkracht!
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
's nachts hou ik de straten schoon in mijn spiderman pak en overdag bekeer ik hetero vrouwen.
Weet je al wat je gaat doen als ze komt? Of gewoon stil in een hoekje verlekkerd naar haar kijken?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuhh ik ben vrij zeker dat ze lesbisch is, ze weet het alleen zelf nog niet, of komt er niet voor uit.
Gvd als ze er is word ik echt gek.
Nee ik stap wel op haar af.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat doen als ze komt? Of gewoon stil in een hoekje verlekkerd naar haar kijken?
Ze gaat smelten. En dan worden jullie samen oud en gelukkig.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik stap wel op haar af.Al is ze dan met mensen waar ik een beetje een wrok voor voel, maar dat neem ik maar voor lief.
Liefde kan zo mooi zijn hequote:Op woensdag 31 december 2014 01:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze gaat smelten. En dan worden jullie samen oud en gelukkig.
Haha nee.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze gaat smelten. En dan worden jullie samen oud en gelukkig.
Ohquote:Op woensdag 31 december 2014 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee.Maar met een zoen zou ik mezelf al zo gelukkig prijzen, bohh.
Weet ze van jouw crush?Niets mis met zoenende vrouwen op een feest.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha nee.Maar met een zoen zou ik mezelf al zo gelukkig prijzen, bohh.
Weet ik niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:24 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ze van jouw crush?Niets mis met zoenende vrouwen op een feest.
Hoe zou dat nou toch komen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:18 schreef artelligence het volgende:
Ik zie trouwens een nieuwe mod in sex
Vreemd inderdaad...quote:
Vooral heel vreemd dat jij nog geen mod bent. Ik zou dat toch even navragen als ik jou was.quote:
opposites attractquote:Op woensdag 31 december 2014 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik niet.Ik denk dat het vrij duidelijk was, maar ik pas verder totaal niet bij haar.
Vreemd dat ik nooit benaderd ben om oppermod te worden.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Vooral heel vreemd dat jij nog geen mod bent. Ik zou dat toch even navragen als ik jou was.
Inclusief preventief nekschot?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vreemd dat ik nooit benaderd ben om oppermod te worden.
Not gonna happen.En eerlijk gezegd bevalt dat prima.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Vooral heel vreemd dat jij nog geen mod bent. Ik zou dat toch even navragen als ik jou was.
Daarvoor moet je mij neuqen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vreemd dat ik nooit benaderd ben om oppermod te worden.
Oke. Wanneer?quote:Op woensdag 31 december 2014 01:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daarvoor moet je mij neuqen.
Gewn kloonaccounts? Dan moet ik 6 accounts weg doen :/quote:Op woensdag 31 december 2014 01:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die rechten zou ik moeten hebben ja.
Een schoon Fok! zonder trollen en kloons.
We moeten strict zijn Art.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewn kloonaccounts? Dan moet ik 6 accounts weg doen :/
Even kijken wanneer ik een gaatje vrij heb. Gaatje, snap je?quote:
3 als het goed isquote:Op woensdag 31 december 2014 01:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Even kijken wanneer ik een gaatje vrij heb. Gaatje, snap je?
Kijk maar even wanneer we dat opvullen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Even kijken wanneer ik een gaatje vrij heb. Gaatje, snap je?
Aha.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wilde het positief benaderen
Trustenquote:Op woensdag 31 december 2014 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aha.Nou ik ga lekker slapen.
Die is goed.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk maar even wanneer we dat opvullen.
quote:Op woensdag 31 december 2014 02:02 schreef Inolvidable het volgende:
Project voor school niet gehaald door een of andere oplichter. Godverdomme.
Ik ben blij dat je na deze kleine tegenvaller drie kostbare uren hebt geinvesteerd in een belangrijk dilemma.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:59 schreef Inolvidable het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik morgen shoarma of friet wil.
Gdvquote:Op woensdag 31 december 2014 07:31 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat je na deze kleine tegenvaller drie kostbare uren hebt geinvesteerd in een belangrijk dilemma.
Niet kiezen, ga voor shoarma én patat.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:59 schreef Inolvidable het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik morgen shoarma of friet wil.
quote:Op woensdag 31 december 2014 07:31 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat je na deze kleine tegenvaller drie kostbare uren hebt geinvesteerd in een belangrijk dilemma.
Hey nog een oud stage sc erquote:Op woensdag 31 december 2014 08:51 schreef Californium het volgende:
Omg! Laatste dag van 2014! Wie had gedacht dat ik dat ging halen
quote:
Er kan nog een hoop gebeuren voor het 1 januari is hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 08:51 schreef Californium het volgende:
Omg! Laatste dag van 2014! Wie had gedacht dat ik dat ging halen
Volgens mij heb je geen idee wie ik ben, want ik poste toen nog met mash_ geloof ik.quote:
True! True!quote:Op woensdag 31 december 2014 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er kan nog een hoop gebeuren voor het 1 januari is hoor.
Nope! maar mash_ herken ik welquote:Op woensdag 31 december 2014 09:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee wie ik ben, want ik poste toen nog met mash_ geloof ik.
Maar toch hoi
Nee gvdquote:Op woensdag 31 december 2014 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jarige job. Al een verjaardags natte vinger gehaald?
"Oh well"quote:Op woensdag 31 december 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik heb geen zin in rijles vandaag.Dit keer ga ik proberen goed op het kijken te letten. Ik mis altijd alle oude vrouwtjes die over willen steken.
Het vergt inderdaad wat oefening om ze op de motorkap te krijgen als ze oversteken.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik heb geen zin in rijles vandaag.Dit keer ga ik proberen goed op het kijken te letten. Ik mis altijd alle oude vrouwtjes die over willen steken.
Succes.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:27 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.![]()
Ik zal Lokje wel even langs sturen dan.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee gvdIK WIL GVD KEIHARDE B'DAYPR0N
quote:Op woensdag 31 december 2014 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Ik zal Lokje wel even langs sturen dan.
quote:Op woensdag 31 december 2014 09:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Nope! maar mash_ herken ik wel
Daarom Mercedes rijden, dan heb je zo'n handig vizier op de motorkap.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het vergt inderdaad wat oefening om ze op de motorkap te krijgen als ze oversteken.
Lewdquote:Op woensdag 31 december 2014 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is 31 december en ik sta ik mijn onderbroekje te stofzuigen.
Onwerkelijk gevoel van warmte dit.
Wejoow, dat dat kan in Nederlandquote:
Jahoor, kom er maar bijquote:
Ik las 'in mijn onderbroekje te stofzuigen'.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is 31 december en ik sta ik mijn onderbroekje te stofzuigen.
Onwerkelijk gevoel van warmte dit.
Air toch.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las 'in mijn onderbroekje te stofzuigen'.KPD-waardige MI.
Heb je een uurtje?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel eerst even vertellen waarom jij ook een boefje bent
wat schattigquote:Op woensdag 31 december 2014 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, ik moet toch even wachten tot mijn haartjes droog zijn
Nou als dat het is, dan valt het nog wel mee met die jongen.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
De enige redenen die ik kan bedenken waarom Hep een boefje is, zijn seksueel en drugsgerelateerd.
STaan er katjes op die sokken?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:14 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn hoge sokken over je panty aanvaardbaar in het openbaar?
Het zit zo lekker warm
Daterape.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er lag een armband onder mijn bed.
Wat is dit?
Wow.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er lag een armband onder mijn bed.
Wat is dit?
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:19 schreef Dqod het volgende:
Natuurlijk is dat aanvaardbaar loka
Nu maar eens douchen, ga je mee? :$
Ik ben al geweest :$quote:Op woensdag 31 december 2014 10:19 schreef Dqod het volgende:
Natuurlijk is dat aanvaardbaar loka
Nu maar eens douchen, ga je mee? :$
Nee ze zijn gewoon rood. De kerstige met rendieren zitten in de wasquote:Op woensdag 31 december 2014 10:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
STaan er katjes op die sokken?
Dan weet ik het niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon rood. De kerstige met rendieren zitten in de was
Zoveel mensen hebben er hier niet geslapen, dus vanmiddag weten we gelijk van wie die is.quote:
Ik gok yats.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel mensen hebben er hier niet geslapen, dus vanmiddag weten we gelijk van wie die is.
Niet verwonderlijk, volgens mij denk je aan weinig anders de laatste tijd.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk stiekem lokje
wotquote:Op woensdag 31 december 2014 10:24 schreef twi het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk, volgens mij denk je aan weinig anders de laatste tijd.
Niet bij mij, hij houdt van mij en mijn sociale mankementenquote:
Huehuehuhuequote:Op woensdag 31 december 2014 10:24 schreef twi het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk, volgens mij denk je aan weinig anders de laatste tijd.
Seal of approval.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef twi het volgende:
[..]
En niet te zuipen. Daarom twee flessen Licor 43. Prima mee te proosten.
I know. Was een keer op een huisfeestje en heb daar een fles bubbels uit de kast gepakt en vroeg of we die soldaat mochten maken "jahoor"quote:
Nou ik ga langs bij de ouders van een goede vriend, (waar die goede vriend dus ook heen komt)quote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef twi het volgende:
[..]
Zonde van het geld inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil die kurk poppen. That's it.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde van het geld inderdaad.
Maar ze weten dat men het toch wel koopt uit een soort van gewoonte en prestige.
Glimlachje kreeg ikquote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doet mij altijd hier aan denken:"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Humor stond toch op plek 1 voor vrouwen?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zal geen succesvolle hossel zijn
Maar een micropenis doet niet veel goed denk ik. Het is wel belangrijk, helemaal als ik jouw eisen heb gehoordquote:Op woensdag 31 december 2014 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Humor stond toch op plek 1 voor vrouwen?
Een grote lul op de 2e toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Humor stond toch op plek 1 voor vrouwen?
Ik heb alleen maar esthetische voorkeuren he, lees het er maar op naquote:Op woensdag 31 december 2014 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar een micropenis doet niet veel goed denk ik. Het is wel belangrijk, helemaal als ik jouw eisen heb gehoord
Jij ook va, doe voorzichtig.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga wat doen.
Hierbij wens ik jullie alvast een hele fijne jaarwisseling, heel veel drank, drugs, hoeren en goede muziek in het nieuwe jaar.
Dikke knuffel van jullie favoriete SC-beer![]()
Gelukkig nieuwjaar vastquote:Op woensdag 31 december 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga wat doen.
Hierbij wens ik jullie alvast een hele fijne jaarwisseling, heel veel drank, drugs, hoeren en goede muziek in het nieuwe jaar.
Gelukkig nieuwjaar alvastquote:Op woensdag 31 december 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga wat doen.
Jij ookquote:Op woensdag 31 december 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga wat doen.
Nergens last van op werk.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:01 schreef Fascination het volgende:
Hoor nu al muziek buiten én geknal.
Lekker windjes laten toch terwijl je gelikt wordt.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:01 schreef Fascination het volgende:
Hoor nu al muziek buiten én geknal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |