quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is meer mijn ding. #durftezeggen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:![]()
![]()
Black bird has spoken, like the first bird
Ik ken het oudere werk niet zo heel goedquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die vind ik misschien wel het best van PF
Zijn versie is ook zo mooi!quote:
In de Syd Barrett tijd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:20 schreef Stickertje het volgende:
heeft pink floyd uberhaupt liedjes die minder dan 5 minuten duren
misschien zelfs beter dan het origineelquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zijn versie is ook zo mooi!
Want?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:22 schreef Martinello het volgende:
Jammer dat deze man volledig het spoor bijster is geraakt.
Yusuf Islam is vredequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:22 schreef Martinello het volgende:
Dat, maar ook "The Wall" heeft veel nummers onder de 5 minuten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In de Syd Barrett tijd.
Eerste paar albums.
Moslimgekkie gewordenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien zelfs beter dan het origineel
Is lam, gaat vervolgens zwemmen, en dat gaat niet goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:22 schreef Martinello het volgende:
Al in 1978 trouwens.quote:
Kun je wel zeggen, ja. Drie goeie nummers nog wel, ongeveer. Nouja... Vier.quote:
Dus? Zal jou eens rotten zeg.quote:
The Wall moet je toch vooral als een geheel zien en niet als een aantal individuele nummers.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat, maar ook "The Wall" heeft veel nummers onder de 5 minuten.
Eens.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen, ja. Drie goeie nummers nog wel, ongeveer. Nouja... Vier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop