katsjingquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:09 schreef essnhills het volgende:
Ohhhh, ja nu gaat er een lampje branden
Ja, dat kon niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
D. heeft wat goed te maken. Beetje gaan slapen als Disco Inferno komt
Met je pratende autoquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar zat je met lul toen je zei dat Born To Be Alive van de Village People was
Kijk, zie je wel, met 2 euro muntjes zou ik al honderden euro's hebben verdiend deze topquote:
Duuuuu...duuuu allein kennst mich verstehen!!!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die deze vrouw niet ten huwelijk vragen__________!
mich (ken je naamvallen)quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:10 schreef essnhills het volgende:
DUUHUUUHUUUUU Du allein kan mir verstehen
Ja, tip voor volgend jaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, zie je wel, met 2 euro muntjes zou ik al honderden euro's hebben verdiend deze top
Heb je die rij gezien?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die deze vrouw niet ten huwelijk vragen__________!
DU DU DARFST NIE MEHR VON MIR GEHENquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DU ALLEIN KAN ICH VERSTEHENNNNN DUUUUUU DUUUU DUUUU
Damn wat een jeugdherinneringenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met je pratende auto
Fuck, word ik alweer aangehouden omdat ik een afrokapsel heb
We hebben zelfs een heel huis.quote:
Oh meiner Gött! Duuuuuuuuuuuuuuuuuuu bist mein alleschhhhhhhhhhh!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Duuuuu...duuuu allein kennst mich verstehen!!!
quote:
Deiner Mütter?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:11 schreef LompeHork het volgende:
DU BIST JE MUDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAH!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop