Daarom. People kill people, not gunsquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Relatief gezien? Het is ook meer een mentaliteitskwestie natuurlijk
"Oh Ja deze"quote:
Hihi, jij ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt prima smaak
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat je dan weer een kwartje rijker bent
Ja, door de overheid ja. Met strenge restricties. En niet gedreven door een kapitalisme 'state-of-mind'.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Zwitserland heeft iedereen een wapen dat door de overheid wordt afgegeven, één van de laagste vuurwapendoden ter wereld
Volgende ook, of kende je die wel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening raapt kwartje op
Iets vergelijkbaars jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
"Oh Ja deze"
Had ook wel in die diagram gemogen.. of stond die er ook in?
wie is toch die dame links?quote:
twitter:rijschooldehaan twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 22:02:11#top2000 Hans Schiffers wat heb je gaaf shirt aan. Gr Familie de Haan reageer retweet
Ik ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
You can't start a fire without a spark, dat vind ik een mooie regel
Viktor Reinierquote:
En ze liggen zeker niet voor het grijpen voor tweejarige kinderhanden in de super.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja, door de overheid ja. Met strenge restricties. En niet gedreven door een kapitalisme 'state-of-mind'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |