Nou die mening deelden velen met je, dus eigenlijk heb je niks gemistquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:17 schreef MaJo het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist hier?
Vind de top 2000 een beetje tegenvallen vandaag, echt allemaal recent spul wat ik niet ken en niet boeiend vindEn wat is deze?
Je hebt sowieso mijn absolute nummer 1 gemist om 7.05 Life on Marsquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daar noem je wel gelijk de bodem van de strontput op
Ik denk dat ik die info maar weer ga vergeten, vond er echt niks aanquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Queensryche, een powerballad van een metalband.
Mijn keukenmuren en trapgat zijn oranjequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Samen met peaceman...Keuken is oranje. Net als heel veel bij ons in huis. 2 weken geleden een nieuwe oranje kast gekocht
![]()
Tussen 390-370 en 355-335 was het allemaal heel wisselvallig ja. De rest was wel prima over het algemeen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:17 schreef MaJo het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist hier?
Vind de top 2000 een beetje tegenvallen vandaag, echt allemaal recent spul wat ik niet ken en niet boeiend vindEn wat is deze?
Gedige muzikanten, maar ik vind 't verschrikkelijke muziek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat verklaard idd nogal wat. Dream Theater is geweldig![]()
Hoorde ooit in de bus een gesprek tussen 2 meisjes:quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:17 schreef Timo20 het volgende:
Denk aan Extreme, daar is hun meest zachte nummer ook hun bekendste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |