Iedereen die op Claudia of Happy gestemd heeft zou ter plekke een nekschot moeten krijgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:26 schreef Fred_B het volgende:
De hoogste van The Doors staat maar 21 plaatsen onder Claudia
![]()
![]()
coldplay bestond nog niet! Mooi was die tijd.. krijg er een brok van in mijn keel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]De keren dat ik naar dat café ben gegaan (niet zo vaak, meestal ging ik naar een andere kroeg) draaiden ze meer dingen als Coldplay. Vroeger was het vast beter!
Het maakt mij niet echt uit eigenlijk. Stiekem vind ik hun leukste See Emily Playquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wish you were here mag blijven?
goede filmquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef D. het volgende:
De film over the Doors is ook de film die ik het meest gezien heb
Nou nou nou. Laten we beginnen met een stevige verkoudheid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen die op Claudia of Happy gestemd heeft zou ter plekke een nekschot moeten krijgen
Cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:28 schreef essnhills het volgende:
Dit duurt me nu eigenlijk net even te lang
Coldplay bestond toen nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
coldplay bestond nog niet! Mooi was die tijd.. krijg er een brok van in mijn keel.
godver, jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Er staat een enorme randdebiel in het top 2000 café. Zelfs voor top 2000 café begrippen!
quote:
Steengoede bandquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:29 schreef iRemco het volgende:
Blijft een steengoed nummer (en album)!
Pics?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:28 schreef PippenScottie het volgende:
Er staat een enorme randdebiel in het top 2000 café. Zelfs voor top 2000 café begrippen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |