Dit is gewoon een mooi liedje, Henk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
307 Acda En De Munnik Lopen Tot De Zon Komt![]()
Rage against the machine, Muse, Fleetwood Mac, had je die willen horen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
coldplay, blof, taylor swift.. weet genoeg
Nee, das een ander nummer van Acda en de Munnikquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is gewoon een mooi liedje, Henk.
McCartney, Harrison en Starr.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je nog andere zonen? Zo ja, hoe heten ze?
De andere heet uiteraard Starrquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bat Out Of Hell ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke van de platen van volgend uur hoort in de top 100 volgens jullie?
Staat onder al haar berichtjesquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:noobie en ik zijn weer van plaats gewisseld zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
peaceman is geen 'zij'quote:
Reclamevulling:Nummer 63SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Ik denk bij dat nummer steeds dat het Queen is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn er meer die in de top 100 mogen (Killer Queen en LA Women) maar Vienna is gevoelsmatig echt een Klassieker met een grote K.
Ik vond hem ook grappigquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor het eerst moest ik lachen om een ingesproken bericht.
Mobiele poster...quote:
Op dit moment uitgebreid uit eten gaanquote:
Net wat je even noemt natuurlijkquote:
Reclamevulling:Stelletje no-lifersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |