Maar of hij het kan doen vandaag is de vraag. Zondag was hij geen schim van de eerste ronde of de GSoDquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hij is er toe in staat om Taylor te verslaan. En dat zijn er niet veel.
De teksten zijn toch wel een tikkeltje kansloos vaak.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat wel ja. En die verkleedpartijen hoeven voor mij ook niet.
Maar dat zingen vind ik wel mooi.
dunzakquote:
In een voetbalstadion zijn er geen kansloze teksten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
De teksten zijn toch wel een tikkeltje kansloos vaak.
Tussen het gooien door is daar niets mis mee, maar tijdens het gooien...mwah. laat maar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar dat zingen vind ik wel mooi.
Lekker op het podium springen en Taylor maximaal opnaaien. Per ongeluk zijn water omgooien en zo, doen of je een pijltje naar hem gooit en dan 'faggot' roepen als hij zijn handen voor zijn gezicht houdt. Dat werk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar of hij het kan doen vandaag is de vraag. Zondag was hij geen schim van de eerste ronde of de GSoD
Nou en?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een voetbalstadion zijn er geen kansloze teksten?
hahahaha ectoquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weeg 65 kilo achterlijke bamibal.
Is voor iedereen anders natuurlijk. Jij bent de vroegere tijden gewend waar iedereen in een oase van rust naar de wedstrijd keek. Of men was al door het dolle heen als iemand een 100 score gooide.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tussen het gooien door is daar niets mis mee, maar tijdens het gooien...mwah. laat maar.
Inderdaad, een rasechte klimgeit.quote:
I know.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Is voor iedereen anders natuurlijk. Jij bent de vroegere tijden gewend waar iedereen in een oase van rust naar de wedstrijd keek. Of men was al door het dolle heen als iemand een 100 score gooide.
Dan was het darten ook nooit zo populair geworden als nu.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know.Daarom ook in mijn eerdere posting al gezegd dat je de tijdsgeest toch niet tegenhoudt, maar mijn voorkeur ligt idd bij de old school style.
Altijd zo'n deceptie als je net de PDC gezien hebt...quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik jullie er tussendoor op wijzen dat zaterdag Lakeside/Embassy begint.
Precies want spelers verdienen nu miljoenen euro's per jaar en lopen helemaal geen rugpijn op doordat ze voor buitenlandse toernooien op keiharde bedden moeten slapen in één of andere afgeragde hostel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan was het darten ook nooit zo populair geworden als nu.
De PDC doet haar WK dan ook net voordat de BDO begint.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd zo'n deceptie als je net de PDC gezien hebt...
Ik vind het altijd wel mooi, net als de paralympics. Beetje naar kreupele mongolen kijken die aan hordelopen doen enzo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd zo'n deceptie als je net de PDC gezien hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |