Heeft hier geen enkel effect op de prijs. Zand was je er dan ook gewoon van af onder de kraan.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:55 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Yep. Door die zandstorm van vorige week dus. Echt een enorm verschil...
Koop je op de markt of in de supermarkt? Daar zat *in mijn tijd* nogal wat verschil in.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:01 schreef The_Dean het volgende:
Hier zijn bepaalde dingen nog wel aan de prijs, maar ik zal wel teveel in de importproducten hoek zoeken... nog eens beter kijken vandeweek.
Elke avond uit eten gaat me wat te gortig, en alle dagen Subway gaat ook snel vervelen
De supermarkt hier om de hoek, grote Carrefour.quote:Op maandag 2 maart 2015 14:04 schreef Gaoxing het volgende:
Hehe doe mij zo'n boertje!
Misschien komt het ook doordat er een aantal dagen geen transport is geweest ofzo.... ik weet het niet. Maar de tomaten (vooral die), aubergines en courgettes waren goedkoper dan ooit, en daar kan ik best wat meeNormaal komen onze goedkoopste tomaten uit NL.
[..]
Koop je op de markt of in de supermarkt? Daar zat *in mijn tijd* nogal wat verschil in.
Hoelang zit je al in Shanghai dan?quote:Op maandag 2 maart 2015 14:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De supermarkt hier om de hoek, grote Carrefour.
Heb al wel goedkope dingen gevonden, zoals ketchup, eier-mie en fruit/groente enzo. Markt zal nog wel goedkoper zijn daarin, maar ben nog alles behalve bekend met namen, termen en plekken
Ah, tof. Enjoy!quote:Op maandag 2 maart 2015 14:24 schreef The_Dean het volgende:
Al een hele week![]()
Vorige week maandag aangekomen.
Komt vast helemaal goed! Even flink omschakelen, maar vind het tot nu toe erg leuk.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2015 14:24 schreef The_Dean het volgende:
Al een hele week![]()
Vorige week maandag aangekomen.
Joah, half jaarquote:
Veel plezier daar, met drop, patatjes oorlog, babi pangang, stroopwafels, broodjes shoarma, paprikachips, kroketten, tompoezen, zuurstokken, Grolsch, kroepoek, rookworsten, borrelnootjes, ...quote:Op maandag 2 maart 2015 21:10 schreef flipsen het volgende:
Beetje aan de late kant, maar groeten uit NL dan maar
Je bent frikadellen, poffertjes, bitterballen en remia slasaus nog vergeten.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:21 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Veel plezier daar, met drop, patatjes oorlog, babi pangang, stroopwafels, broodjes shoarma, paprikachips, kroketten, tompoezen, zuurstokken, Grolsch, kroepoek, rookworsten, borrelnootjes, ...
tering, wat doe ik hier nog
Oh dat mag ik over 3 weken weer naar binnen slaan.....dat word smikkelen en smullen....quote:Op dinsdag 3 maart 2015 01:15 schreef breaky het volgende:
[..]
Je bent frikadellen, poffertjes, bitterballen en remia slasaus nog vergeten.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 03:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh dat mag ik over 3 weken weer naar binnen slaan.....dat word smikkelen en smullen....![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar ook binnen Nederland zijn er grote kwaliteitsverschillen in frikadellen. De laaste keer had ik er eentje van Smullers op Utrecht CS....die was veels te zout en smaakte echt niet. Ik dacht echt dat mijn smaakpapillen teveel aangetast waren door al dat Aziatisch etenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 03:11 schreef rogier21 het volgende:
In de Dutch store in Calgary verkopen ze frikandellen en kroketten, maar omdat ze hier gemaakt zijn (mag geen vlees importeren in Canada) smaakt het toch niet hetzelfde
Hoe gaat 'ie? Fijne tijdquote:Op maandag 2 maart 2015 21:10 schreef flipsen het volgende:
Beetje aan de late kant, maar groeten uit NL dan maar
Tsssss...... watje!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 03:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet nog 6 maanden en nu al zin in een frikandel speciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |