quote:Op woensdag 31 december 2014 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje schrikt wakker...
Gaat rapquote:Op woensdag 31 december 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
We kunnen al bijna rechtsedirecte een gelukkig nieuw jaar wensen!nog 25 minuutjes daar!
Ben normaliter niet zo van het all-in concept, maar voor een paar daagjes even chillen of juist sporten is wel ideaalquote:
Ruilen?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, in Canada wonen zou ik ook nog wel 's willen
Nou dan is Yukon (canada) wel wat voor je. Maar ik denk zomaar dat na 6 maanden winter je wel anders kletst.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Is wel ver weg hoor, MobloMaar ik ook, inderdaad.
Een vriend wilde trouwens mijn man heel graag aannemen voor een baan in Buffalo, maar kan het visumtechnisch niet rondkrijgen. Diezelfde vriend zat eerder dit jaar vier dagen ingesneeuwd in een hotel in Buffalo. Vier dagen geleefd op junkfood wat het hotelpersoneel ging kopen bij het dichtstbijzijnde tankstation, want verder was alles dicht.
Lekker manquote:Op woensdag 31 december 2014 14:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou dan is Yukon (canada) wel wat voor je. Maar ik denk zomaar dat na 6 maanden winter je wel anders kletst.
Wat kan jij toch onaardig doenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou dan is Yukon (canada) wel wat voor je. Maar ik denk zomaar dat na 6 maanden winter je wel anders kletst.
Oh sorry dacht dat de sneeuw je aansprak. Verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 31 december 2014 22:12 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Wat kan jij toch onaardig doen![]()
Ik schreef dat een vriend ingesneeuwd was en daarom moet ik maar gaan verhuizen naar Yukon? Ik wil helemaal niet naar Yukon, want ik kan helemaal niet tegen kou na 14 jaar tropen en woestijn. En daar denk ik na 6 maanden waarschijlijk ook niet anders over.
Ik wil best naar Canada, maar dan wel graag in de zomer...
Hier is het zonnig en -4. Gaat dit weekend weer omhoog. Net als de belastingen en de electriciteit.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:56 schreef rogier21 het volgende:
Zal voor mij wel gezellig worden vanavond, ouders zijn eergisteren gekomen en lagen gisteravond al om 18:00 te pitten, de kleine slaapt gelukkig hele nachten dus m'n vrouw houdt het wel vol tot middernachtWel koud nu, 21 graden vorst 's nachts en overdag niet veel beter..
We ruilen van land, niet van leven.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, ik ruil liever niet met iemand anders zijn/haar leven. Ik ga mijn eigen weg wel
Volgens mij heb je dit nodigquote:Op woensdag 31 december 2014 23:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hier is het zonnig en -4. Gaat dit weekend weer omhoog. Net als de belastingen en de electriciteit.
Ja hoor. Ik leef en vermaak mij zeer graag in Zweeds Lapland. Waar het in principe wintert van van oktober/november tot en met april/mei. Prachtige tijd. Zolang je maar onderneemt.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:29 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat? 6 maanden winter? Tja het is maar wat je lekker vind.
Een winter mens dus. Dan is Banff wel wat voor jou.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik leef en vermaak mij zeer graag in Zweeds Lapland. Waar het in principe wintert van van oktober/november tot en met april/mei. Prachtige tijd. Zolang je maar onderneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |