abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2014 @ 11:34:59 #51
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148178902
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje schrikt wakker... :z
:D

Ah ja.... ok...... * Gaoxing gaat nog maar eens aan de slag met het rapport wat 2 januari af moet. Misschien dat ik dan toch die BEd nog eens haal :P
pi_148178904
We kunnen al bijna rechtsedirecte een gelukkig nieuw jaar wensen! :o nog 25 minuutjes daar! :o
Ja doei.
  woensdag 31 december 2014 @ 11:35:49 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148178937
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
We kunnen al bijna rechtsedirecte een gelukkig nieuw jaar wensen! :o nog 25 minuutjes daar! :o
Gaat rap :o
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_148179114
Daar wil ik ook nog wel 's wonen. :')

Poeh, eigenlijk overal wel... Gewoon vroeg met pensioen en dan vanaf m'n 50e (dan moet ik de komende 20 jaar erg hard werken) elk jaar ergens anders wonen 8-) en ik word uiteraard 100.
Ja doei.
  woensdag 31 december 2014 @ 11:48:21 #55
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148179506
Zo. 4 dagen ultra all-in met skipas geboekt in Pamporovo. 200 euries.

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_148179771
Lekker hoor!
Ja doei.
pi_148180219
Gelukkig nieuw jaar, RD! Vol mooie ultra's en stankies!
Ja doei.
  woensdag 31 december 2014 @ 12:11:37 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148180316
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Lekker hoor!
Ben normaliter niet zo van het all-in concept, maar voor een paar daagjes even chillen of juist sporten is wel ideaal :)
pi_148186361
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, in Canada wonen zou ik ook nog wel 's willen O+
Ruilen? :)
pi_148186528
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Is wel ver weg hoor, Moblo :P Maar ik ook, inderdaad.

Een vriend wilde trouwens mijn man heel graag aannemen voor een baan in Buffalo, maar kan het visumtechnisch niet rondkrijgen. Diezelfde vriend zat eerder dit jaar vier dagen ingesneeuwd in een hotel in Buffalo. Vier dagen geleefd op junkfood wat het hotelpersoneel ging kopen bij het dichtstbijzijnde tankstation, want verder was alles dicht.
Nou dan is Yukon (canada) wel wat voor je. Maar ik denk zomaar dat na 6 maanden winter je wel anders kletst. :Y
pi_148189276
Nee, ik ruil liever niet met iemand anders zijn/haar leven. Ik ga mijn eigen weg wel :)
Ja doei.
pi_148192059
Zal voor mij wel gezellig worden vanavond, ouders zijn eergisteren gekomen en lagen gisteravond al om 18:00 te pitten, de kleine slaapt gelukkig hele nachten dus m'n vrouw houdt het wel vol tot middernacht :P Wel koud nu, 21 graden vorst 's nachts en overdag niet veel beter..
  woensdag 31 december 2014 @ 18:10:04 #63
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148195643
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:42 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nou dan is Yukon (canada) wel wat voor je. Maar ik denk zomaar dat na 6 maanden winter je wel anders kletst. :Y
Lekker man _O_
  woensdag 31 december 2014 @ 22:12:27 #64
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148202291
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:42 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wat kan jij toch onaardig doen :{

Ik schreef dat een vriend ingesneeuwd was en daarom moet ik maar gaan verhuizen naar Yukon? Ik wil helemaal niet naar Yukon, want ik kan helemaal niet tegen kou na 14 jaar tropen en woestijn. En daar denk ik na 6 maanden waarschijlijk ook niet anders over.

Ik wil best naar Canada, maar dan wel graag in de zomer...
pi_148204271
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 22:12 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Wat kan jij toch onaardig doen :{

Ik schreef dat een vriend ingesneeuwd was en daarom moet ik maar gaan verhuizen naar Yukon? Ik wil helemaal niet naar Yukon, want ik kan helemaal niet tegen kou na 14 jaar tropen en woestijn. En daar denk ik na 6 maanden waarschijlijk ook niet anders over.

Ik wil best naar Canada, maar dan wel graag in de zomer...
Oh sorry dacht dat de sneeuw je aansprak. Verkeerd begrepen.
pi_148204287
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 18:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Lekker man _O_
Wat? 6 maanden winter? Tja het is maar wat je lekker vind.
pi_148204309
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:56 schreef rogier21 het volgende:
Zal voor mij wel gezellig worden vanavond, ouders zijn eergisteren gekomen en lagen gisteravond al om 18:00 te pitten, de kleine slaapt gelukkig hele nachten dus m'n vrouw houdt het wel vol tot middernacht :P Wel koud nu, 21 graden vorst 's nachts en overdag niet veel beter..
Hier is het zonnig en -4. Gaat dit weekend weer omhoog. Net als de belastingen en de electriciteit. }:|
pi_148204321
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, ik ruil liever niet met iemand anders zijn/haar leven. Ik ga mijn eigen weg wel :)
We ruilen van land, niet van leven. :Y
pi_148209686
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 23:30 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Hier is het zonnig en -4. Gaat dit weekend weer omhoog. Net als de belastingen en de electriciteit. }:|
Volgens mij heb je dit nodig ;) Verder gelukkig nieuw jaar!

donderdag 1 januari 2015 @ 06:34:38 #70
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148209704
:) Wie weet, inderdaad :D

Gelukkig nieuwjaar, allen!

Wij weten inmiddels dat we niet naar NL kunnen verhuizen: twee katten zijn vandaag nog helemaal van slag vanwege 3,5 minuut vuurwerk, en niet eens voor de deur. Die overleven de Nederlandse jungle niet :P

Verder hebben we, geïnspireerd door Moblo, Frozen gekeken en was het allemaal nog rustiger dan verwacht, aangezien de jongste om 10 uur uitgeput op de bank lag te slapen. Die had de hele dag met vriendjes lopen draven, zoals het een goed kaaskopkind betaamd O+
  donderdag 1 januari 2015 @ 06:57:40 #71
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_148209740
Gelukkig nieuwjaar allemaal. Onze oudste kwam wel weer zijn bed uit geslopen, maar viel ook vroeg op de bank in slaap. Zelf ook net na nieuwjaar in bed gedoken. Geen vuurwerk hier.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_148209823
Heppie Noe Jeer!

Hier zijn de vrienden rond 2 uur weer huiswaarts getogen na een rustig avondje bieren en eten. Was gezellig, precies goed!
Ja doei.
  donderdag 1 januari 2015 @ 11:57:11 #73
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148211643
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 23:29 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wat? 6 maanden winter? Tja het is maar wat je lekker vind.
Ja hoor. Ik leef en vermaak mij zeer graag in Zweeds Lapland. Waar het in principe wintert van van oktober/november tot en met april/mei. Prachtige tijd. Zolang je maar onderneemt.
  donderdag 1 januari 2015 @ 17:07:41 #74
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_148220072
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 11:57 schreef Dven het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik leef en vermaak mij zeer graag in Zweeds Lapland. Waar het in principe wintert van van oktober/november tot en met april/mei. Prachtige tijd. Zolang je maar onderneemt.
Een winter mens dus. Dan is Banff wel wat voor jou.

Een Gelukkig nieuwjaar allemaal en dat al jullie wensen mogen uitkomen!!! *O*
pi_148220449
Gelukkig nieuwjaar allen! Geen knalletje gehoord hier en de zelfgebakken oliebollen waren niet te vreten :P
  donderdag 1 januari 2015 @ 19:54:13 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_148224527
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:07 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Een winter mens dus. Dan is Banff wel wat voor jou.
[ afbeelding ]
Een Gelukkig nieuwjaar allemaal en dat al jullie wensen mogen uitkomen!!! *O*
Ziet er warm uit
  vrijdag 2 januari 2015 @ 01:58:34 #77
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_148235130
Gelukkig nieuw jaar nog gewenst aan alle kaaskoppen hier. :)

Geen vuurwerk gezien dit jaar. Wel veel gewerkt, gefeest en veel champagne (of wat er op lijkt) gedronken! *O*

En voor nu ziet het er weer beter uit qua toerisme. Na een 3 tal jaren van neergang hebben we de laatste 2 maanden meer toeristen uit mogen ontvangen. Alleen geven mensen minder uit aan souveniers want die shops klagen steen en been.

Wel is het weer frisjes hier met temperaturen 's nachts rond de 10 graden.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_148244453
Gelukkig 2015 voor iedereen hier!

Wij zijn 28dec teruggekomen, hebben Oud en Nieuw in Den Haag gevierd. We slapen vanavond voor het eerst in ons tijdelijke apartment. Maximaal 3 maanden, dus ik voorzie een drukke periode met bezichtigingen.

Daarna ga ik me eens rustig orienteren op werk. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik wil, maar nu teruggrijpen naar mijn oude werknetwerk is wel het makkelijkst.

Heb wel ervaren in de afgelopen dagen dat sommige mensen heel goed snappen dat als je ver weg woont en in NL een keertje bent je niet iedereen kan zien en zo. Maar nu we 'terugzijn' zijn is het begrip bij sommigen direct ook weer weg. Alles moet weer op 'hun' manier. Pffffffff. Hier moet ik weer even aan wennen, en eigenlijk wil ik om dit soort 'verplichtingen' ook wel weer direct weg......
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_148247374
Nu ik weer een baan in NL zoek: weet iemand trouwens of ik verplicht ben mij bij het UWV in te schrijven? Liever doe ik dit niet, kom toch niet in aanmerking voor een uitkering of zo..
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_148247430
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:24 schreef Essebes het volgende:
Hier moet ik weer even aan wennen, en eigenlijk wil ik om dit soort 'verplichtingen' ook wel weer direct weg......
Ik heb het vast even gemist, maar waarom kom je dan terug?
Ja doei.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:05:08 #81
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148247755
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb het vast even gemist, maar waarom kom je dan terug?
Omdat hun uitzending voorbij is is Mr Es weer in NL aan het werk. En qua HR loopt het even niet zo in de oliebranche, geloof ik.
pi_148248672
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:05 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Omdat hun uitzending voorbij is is Mr Es weer in NL aan het werk. En qua HR loopt het even niet zo in de oliebranche, geloof ik.
Yep, klopt.
(Roos Vonk)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 18:01:46 #83
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148250150
Ik kwam zojuist per ongeluk de Australische inburgeringstoets tegen: hier.

Ik mag Australiër worden *O*
pi_148252307
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:55 schreef Essebes het volgende:
Nu ik weer een baan in NL zoek: weet iemand trouwens of ik verplicht ben mij bij het UWV in te schrijven? Liever doe ik dit niet, kom toch niet in aanmerking voor een uitkering of zo..
Was je vorige werkgever Nederlands? Zo ja dan ja, zo nee, dan weet ik het niet :P
  zaterdag 3 januari 2015 @ 01:33:59 #85
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_148270070
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef rogier21 het volgende:

[..]

Was je vorige werkgever Nederlands? Zo ja dan ja, zo nee, dan weet ik het niet :P
Ik denk dat het er van afhangt of je uitkering krijgt of niet....
pi_148271850
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik denk dat het er van afhangt of je uitkering krijgt of niet....
Nee ze vraagt of ze recht heeft op een uitkering bij terugkeer in Nederland. De meeste mensen schrijven zich direct in bij het UWV om direct geld te krijgen.

Maar als je natuurlijk bij een buitenlandse werkgever hebt gewerkt dan krijg je waarschijnlijk ook niks.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 08:32:29 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_148272908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:01 schreef Gaoxing het volgende:

Ik mag Australiër worden *O*
er zijn genoeg Nieuw-Zeelanders die dat de laatste 10 jaar ook wilden maar nu toch met hangende pootjes terug komen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 3 januari 2015 @ 08:40:57 #88
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148272971
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 03:01 schreef rogier21 het volgende:
Nee ze vraagt of ze recht heeft op een uitkering bij terugkeer in Nederland.
Nee, dat deed ze nou juist niet:

quote:
Liever doe ik dit niet, kom toch niet in aanmerking voor een uitkering of zo..
Ik zie echt alleen maar informatie over het UWV als uitkeringsverlenende instantie, Es. Dus ik zou niet weten waarom je je zou moeten inschrijven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 08:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
er zijn genoeg Nieuw-Zeelanders die dat de laatste 10 jaar ook wilden maar nu toch met hangende pootjes terug komen.
Ik was het ook niet van plan, maar ik kwam het toevallig tegen gisteren. Net, trouwens, als een verschrikkelijk melig bericht in ik geloof de Daily Mail, over een gezin uit Hull dat was geëmigreerd naar Australie, maar er na twee weken achter kwam dat ze een foutje gemaakt hadden. Caliber "Ik vertrek"x1000, zeg maar ;) Het toppunt, en de druppel waarom ze uiteindelijk terug zijn gegaan, was dat ze de lievelingslimonade van het dochtertje niet konden krijgen :P Het zal komkommertijd geweest zijn...
pi_148274389
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 03:01 schreef rogier21 het volgende:

[..]

Nee ze vraagt of ze recht heeft op een uitkering bij terugkeer in Nederland. De meeste mensen schrijven zich direct in bij het UWV om direct geld te krijgen.

Nee, je hebt niet goed gelezen. Het gaat mij niet om een uitkering. Wij komen prima rond.
Ik heb de afgelopen 4,5 jaar niet betaald gewerkt en mijn laatste werkgever was dus in NL, maar ik geloof niet dat dat een factor van belang is.

Ik ben alleen nu dus werkzoekende in NL. Maar nergens geregistreerd als zodanig.
Vroeg me af of dit verplicht was. Heb niet echt goede ervaringen met het UWV (betuttelend en zo) dus als ik dat kan vermijden is dat prima :-)
(Roos Vonk)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 16:49:43 #90
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_148283999
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:56 schreef Essebes het volgende:

[..]

Nee, je hebt niet goed gelezen. Het gaat mij niet om een uitkering. Wij komen prima rond.
Ik heb de afgelopen 4,5 jaar niet betaald gewerkt en mijn laatste werkgever was dus in NL, maar ik geloof niet dat dat een factor van belang is.

Ik ben alleen nu dus werkzoekende in NL. Maar nergens geregistreerd als zodanig.
Vroeg me af of dit verplicht was. Heb niet echt goede ervaringen met het UWV (betuttelend en zo) dus als ik dat kan vermijden is dat prima :-)
Ik denk dat als je een uitkering ontvangt dat je je verplicht moet laten registreren. Maar in jouw geval is dit dus anders.
Maar waarom zou je je niet inschrijven bij het UWV? Misschien hebben ze wel wat voor je?

Zou graag horen hoe het gaat met werk zoeken, en overige zaken, want ik ga over 3 maanden ook terug om werk te zoeken. (bouw) Of als ZZP'er beginnen.
pi_148393975
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:49 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zou graag horen hoe het gaat met werk zoeken, en overige zaken, want ik ga over 3 maanden ook terug om werk te zoeken. (bouw) Of als ZZP'er beginnen.
Gisteren en vandaag mijn CV opgepoetst. Morgen eerste oriënterend gesprek met een oud opdrachtgever uit mijn netwerk. Ben benieuwd :-)

Ben met name benieuwd of ik weer ergens in loondienst kan komen of dat de markt geheel ZZP'ers is geworden. (heb veel in financieel interim management gewerkt)
(Roos Vonk)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:58:12 #92
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_148394019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef Essebes het volgende:

[..]

Gisteren en vandaag mijn CV opgepoetst. Morgen eerste oriënterend gesprek met een oud opdrachtgever uit mijn netwerk. Ben benieuwd :-)
Ik ook. Duimen voor je.
Hoe vind je het nu op dit moment in Nederland? (zie je antwoord later wel. Moet nu werken)
pi_148400930
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:58 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik ook. Duimen voor je.
Hoe vind je het nu op dit moment in Nederland? (zie je antwoord later wel. Moet nu werken)
Wij zijn niet erg lang weggeweest (4,5 jaar) en in die 4,5 jaar ook nog eens regelmatig terug in Nederland geweest. Geen onwijze grote schok dus. En toch merk ik wel dat wij alle twee zelf veranderd zijn. Ook weten we nog niet goed hoe nu verder. We weten serieus niet voor hoelang we nu in NL zullen zijn. Beetje ontheemd gevoel daardoor.

Het regelwerk en de formaliteiten, waar ik vermoed dat jij in geinteresseerd bent, zijn allemaal goed verlopen:
Aanmelding ziektekostenverzekering verliep via het collectief van de werkgever. tweede week december aangemeld en polisbladen en zo binnen een week in huis.

Tijdelijke huisvesting (gemeubileerd) via werkgever. Druk zoekende naar een permanenter huis/apartement voor ons zelf.

Inschrijving bij de gemeente: ging zonder problemen. Je hebt wel een huurcontract en/of koopakte nodig. Wij schreven ons in bij de gemeente waar we 4,5 jaar geleden ook zijn uitgeschreven, daardoor hadden we verder geen aanvullende documenten nodig. Soms kan namelijk meer nodig zijn, trouwaktes, geboorteaktes etc.

Aansprakelijkheidsverzekering NL online afgesloten

Mobiele phone had ik nog, incl NL SIM

en vandaag weer een fiets gekocht! Nu ben ik weer mobiel gelukkig.

de rest komt allemaal pas als de container arriveert en/of als we naar ons volgende apartement verhuizen.

Nu dus eerst mijn verkenningen op de arbeidsmarkt ..... :@
(Roos Vonk)
  woensdag 7 januari 2015 @ 02:58:45 #94
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_148414913
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef Essebes het volgende:

[..]

Wij zijn niet erg lang weggeweest (4,5 jaar) en in die 4,5 jaar ook nog eens regelmatig terug in Nederland geweest. Geen onwijze grote schok dus. En toch merk ik wel dat wij alle twee zelf veranderd zijn. Ook weten we nog niet goed hoe nu verder. We weten serieus niet voor hoelang we nu in NL zullen zijn. Beetje ontheemd gevoel daardoor.

Het regelwerk en de formaliteiten, waar ik vermoed dat jij in geinteresseerd bent, zijn allemaal goed verlopen:
Aanmelding ziektekostenverzekering verliep via het collectief van de werkgever. tweede week december aangemeld en polisbladen en zo binnen een week in huis.

Tijdelijke huisvesting (gemeubileerd) via werkgever. Druk zoekende naar een permanenter huis/apartement voor ons zelf.

Inschrijving bij de gemeente: ging zonder problemen. Je hebt wel een huurcontract en/of koopakte nodig. Wij schreven ons in bij de gemeente waar we 4,5 jaar geleden ook zijn uitgeschreven, daardoor hadden we verder geen aanvullende documenten nodig. Soms kan namelijk meer nodig zijn, trouwaktes, geboorteaktes etc.

Aansprakelijkheidsverzekering NL online afgesloten

Mobiele phone had ik nog, incl NL SIM

en vandaag weer een fiets gekocht! Nu ben ik weer mobiel gelukkig.

de rest komt allemaal pas als de container arriveert en/of als we naar ons volgende apartement verhuizen.

Nu dus eerst mijn verkenningen op de arbeidsmarkt ..... :@
Ok.
Ja dat is misschien ook wel handig voor mij.
Baantje zoeken in de oude gemeente en weer laten inschrijven.
Heb zelfs m'n oude Sofi nummer nog. :Y
  vrijdag 9 januari 2015 @ 17:08:37 #95
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148513592
Wow, dit is voor het eerst. Ik kreeg zojuist een sms:

quote:
Following His Highness Sheikh Khalifa bin Zayed Al Nahyan's direction along with the support of Sheikh Mohammed Bin Rashid AlMaktoum to alleviate the winter suffering for refugees in the Levant, you can now participate in the UAE Compassion campaign. To donate, SMS 'HELP' to the following codes:
7100 - AED 100
7200 - AED 200
We doen hier kennelijk geen tv shows, maar we kunnen gewoon volautomatisch sms'en. Wel zo efficient ;)
pi_148514879
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:08 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

We doen hier kennelijk geen tv shows, maar we kunnen gewoon volautomatisch sms'en. Wel zo efficient ;)
edit: sorry niet goed gelezen
(Roos Vonk)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 07:16:11 #97
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_148631685
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:08 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

En heb je nog een donatie gedaan? :)

Nu op het vliegveld van Bangkok te wachten op de vlucht terug naar Luang Prabang. Een weekje Bangkok blijft altijd leuk. Shoppen is minder frustrerend dan in Laos ondanks de drukte.
Modus Vivendi!
pi_148632085
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 07:16 schreef breaky het volgende:

[..]

Nu op het vliegveld van Bangkok te wachten op de vlucht terug naar Luang Prabang. Een weekje Bangkok blijft altijd leuk. Shoppen is minder frustrerend dan in Laos ondanks de drukte.
haha, ja, alles is relatief he. Ik ken mensen die doodsbenauwd worden van steden als Bangkok. Maar als je erger gewend bent... >:)
(Roos Vonk)
  dinsdag 13 januari 2015 @ 14:54:59 #99
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_148641304
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:20 schreef Essebes het volgende:
Maar als je erger gewend bent... >:)
Dat is 'ie niet: Luang Prabang is een durp :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 07:16 schreef breaky het volgende:
En heb je nog een donatie gedaan? :)

Dat had ik elders al gedaan. School zamelt ook in. En ja, ik kan me voorstellen dat het even prettig is om bij te trekken in de grote stad. Vroeger toen we in China woonden deden we dat in Beijing. Het was niet eens zo vreselijk veel groter dan Tianjin, maar veel en veel westerser.
  woensdag 14 januari 2015 @ 03:42:49 #100
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_148664603
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:54 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Dat is 'ie niet: Luang Prabang is een durp :D

[..]

Dat had ik elders al gedaan. School zamelt ook in. En ja, ik kan me voorstellen dat het even prettig is om bij te trekken in de grote stad. Vroeger toen we in China woonden deden we dat in Beijing. Het was niet eens zo vreselijk veel groter dan Tianjin, maar veel en veel westerser.
Grappig, Luang Prabang is erg toeristisch dus aan mijn westerse trekken kom ik wel hier. In Bangkok vind ik het vaak leuk om rond te wandelen in drukke straten met kleine winkeltjes en dan van tijd tot tijd een shopping mall in te duiken.

Ik hou van de mengelmoes van mensen die je op straat ziet :)

En inderdaad, Luang Prabang is een (groot) dorp...vooral voor een expat. :P
Modus Vivendi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')