Je kunt ongeveer uitrekenen wat volgt (iedereen komt 3x langsquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie worden op je wenken bedient.
Joh.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:18 schreef wdn het volgende:
Je kunt omgeveer uitrekenen wat volgt (iedereen komt 3x langs)
Ja heb de albums en een paar live optredens.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:19 schreef Peter het volgende:
Paloma is een geweldig zangeres. Hebben jullie ook d'r laatste album?
Nee, zelf niet haar eerste. Want ik kende haar voor vanavond niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:19 schreef Peter het volgende:
Paloma is een geweldig zangeres. Hebben jullie ook d'r laatste album?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zelf niet haar eerste. Want ik kende haar voor vanavond niet.
En volgend jaar ontdek je haar weer bij Hootenanny?quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Shein...Jiddisch.quote:
Bovenin staan 3 links naar videos van Paloma 3x hootenanny en deze maar dan de officiele clipquote:
Drank maakt meer Joolsen waarin Paloma te gast was kapot dan je lief is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:20 schreef golfer het volgende:
yups, volgens mij welquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:24 schreef chufi het volgende:
Ja ik zat net te googlen.. Betekend hetzelfde of niet?
D'r hele album is gaafquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Bovenin staan 3 links naar videos van Paloma 3x hootenanny en deze maar dan de officiele clip
Echt toen ik de eerste keer "Can't rely on you" hoorde kippevel moment.
Absoluutquote:
Het is nog maar een kwartiertje!quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:27 schreef Peter het volgende:
M'n ogen vallen haast dicht. Paloma is geweest. Slaap lekker!
Ik ben niet Joods of Duits, maar het heeft bij mij altijd als een duitse title geklonken .. Maar Andrew Sisters waren dat ... Next ...quote:
Je kijkt echt met vertraging?quote:
of langzaam met postenquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kijkt echt met vertraging?
Paolo is nu.
ik ga het zien..quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is nog maar een kwartiertje!
Dat moet toch wel lukken?
Si bloes ... We zagen het er door heenquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik had overal kippenvel van Paolo
Jullie hebben het toch wel gehoord he
Nee klopt we hadden hem om 12u ff op pauze staanquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kijkt echt met vertraging?
Paolo is nu.
Ja, dwars door m'n beeldscherm heen!quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik had overal kippenvel van Paolo
Jullie hebben het toch wel gehoord he
watjequote:Op donderdag 1 januari 2015 02:40 schreef wdn het volgende:
Zo ik ben op
Ogen dicht en tot de volgende keer.
Mijn icoon komt uit Elfen lied en dat is geen serie voor kinderenquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:51 schreef shmoopy het volgende:
Tot volgend jaar allemaal.
Was een goeie Jools.
![]()
En wdn, mijn oudste zag jouw icoontje en riep meteen wat een fan hij is.![]()
Ben al weer up and running.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
You lucky bastard.
Tot volgend jaar weer, lieve Doc.
Je zou idd niet zeggen dat ik al een zoon van 18 heb.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:04 schreef wdn het volgende:
Mijn icoon komt uit Elfen lied en dat is geen serie voor kinderen
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je zou idd niet zeggen dat ik al een zoon van 18 heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |