Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef mapima het volgende:Dus ik moet van de dokter magnesium slikken, schrijft hij magnesiumhydroxide voor van de apotheek. Het hielp geen fuck. Waarom? Omdat die soort magnesiumverbinding niet kan worden opgenomen door de darmen. Aldus internet.
Oke dus ik ga naar Kruidvatje en Tuintje. Allemaal dingen met alleen maar -oxide maar ik zie iets met Kruidvat magnesium en bij ingrediënten alleen iets van stearaat of zo. Dus ik vraag chickie van de Kruidvat wat er nou in zit want er staat magnesiumoxide aan de linkerkant en aan de rechterkant staat magnesiumsteraat of zo. Zegt ze je moet kijken naar ingrediënten er zit geen oxide in.
Kom ik thuis een zie ik dat ik belazerd ben want dat stearaat is een vulmiddel en neemt je lichaam niet op.
Ik had ook nog een potje chroom meegenomen want ik heb s nachts soms honger als een paardje.
Pil genomen en hielp eindelijk slapen zonder honger
Kom ik er de volgende dag achter dat chroom niet eens geslikt mag worden omdat een teveel kankerverwekkend is en dat chroom drie chloride van dat potje door het lichaam wordt omgezet naar een gevaarlijke variant. Net als chloorpe ironie of zo dat is nog tien keer gevaarlijker en zit in appelazijn
OJA Consumentenbond zegt dat chroom niet eens helpt en nutteloos is
kortom ze verkopen dingen die sowieso niet werken en nog soms gevaarlijk zijn ook
Gewenste oplossing: dat deze spullen niet meer verkocht mogen worden want ze werken niet en maken je kapot. Werken ze wel dan zit het tussen je oren