abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2015 @ 13:07:08 #126
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148564139
Kyara gefeliciteerd *O* goh ik dacht dat M al 3 was :@

En welkom Ticootje :W

Leuke foto van de eerste schooldag en wat is die altijd leuk gekleed ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_148565481
Gefeliciteerd Kyara! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_148565504
Kyara gefeliciteerd met M.
pi_148567866
gefeliciteerd!

Iemand nog ervaring/ de gouden tip hoe je de eetlust weer kan aanwakkeren na diarree/ buikgriep?

mijn zoontje heeft zo al bijna geen spekjes, maar na een paar dagen waterdunne ontlasting om de 2 uur kun je echt de botten tellen...het lijkt gelukkig weer ietsje beter te gaan en drinken doet hij gelukkig ook, nu het eten weer langzaam opbouwen, maar hij heeft nergens zin in...
pi_148568167
Gefeliciteerd M!!!!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 11 januari 2015 @ 16:05:35 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148570097
Dank jullie wel! O+

Vanavond meer...
pi_148573791
Kyara, gefeliciteerd met M! *O* *O* *O*
  zondag 11 januari 2015 @ 20:36:31 #133
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_148581053
Kyara, gefeliciteerd!!
Soms heb je van die momenten dat je moet lachen, maar dat je dat eigenlijk niet moet doen...
Larissa heeft weer problemen met eten, en ze heeft nu een nieuwe smoes:
"Mama, ik heb kramp in mijn arm" :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_148582252
Kyara gefeliciteerd!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 11 januari 2015 @ 22:32:48 #135
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148588451
Verjaardagsspam!

kaarsjes uitblazen

taart eten

Met lievelingscadeau: de bus

peuter, nog steeds <3
pi_148589092
O+ Mooie spam
pi_148591456
Mooie foto's Kyara!
En ook hier alsnog gefeliciteerd :*

Larissa :D lekkere druif! Goed verzonnen wel.

Zana, ik denk niet dat je het echt kan opwekken. Misschien ook juist rustig beginnen als zijn maag leeg is. Crackers, beschuitje enzo.
En vooral dingen die hij lekker vindt. Niet te Moeilijk denken. Als hij een droge boterham wil, dan een droge boterham. Als hij het maar lekker vindt.
Het komt vanzelf weer. Ook al is de diarree over, dan hebben zijn maag en darmen nog wel te herstellen.
Beterschap.
pi_148596773
Leuk Kyara!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_148596966
Lieve Kyara, hier ook nog gefeliciteerd met M! Wat een prachtige foto's! O+ Ik vind hem ook echt opeens weer ouder lijken.

Haha, die Larissa weet het wel leuk te brengen :D. Ik lag ook heel pedagogisch onverantwoord in een deuk toen I. dit weekend heel nonchalant antwoordde op de vraag of hij een appeltje wilde eten: "nee, bedankt mama, liever niet". Oud wijf :').

Zana, eens met danic. Een kind dat niet wil eten, wil niet eten... Helaas. Ik ken het probleem, mijnes heeft ook weinig reserves en heeft zelfs een keer sondevoeding moeten krijgen toen hij ziek was. Het heeft ons maanden gekost om daarna weer op het niveau te komen van voor zijn ziekenhuisopname. Hij vond eten eng, assosieerde het met pijn en dat had echt enorme impact. Over het algemeen volgt na een periode ziek zijn vanzelf weer een periode waarin veel gegeten wordt. Nu lijkt het me beter om hem te volgen. Wel vaak aanbieden (veel verschillende dingen, waarvan je weet dat het meestal goed gegeten wordt), maar niet aandringen als hij niet wil. Wij merkten dat onze peuter ook reageerde op onze bezorgdheid door juist niet te willen eten. Bij oma ging het bijvoorbeeld veel beter dan bij ons.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 12 januari 2015 @ 10:01:49 #140
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_148597448
Jeej, fotospam :D
Mooie foto's!

Wij hebben vanmiddag een afspraak bij de kinderarts... en ik ben heel erg zenuwachtig.
Waarom?
De vorige keer was de kinderarts totaal niet tevreden over Larissa haar groei. Ze moest meer eten maar ik mocht haar niet dwingen..
De diëtist wilde dat ik haar elke keer een drankje ging geven, maar had geen tips om haar juist beter te laten eten.

Gelukkig had de ambulante hulp dat wel. We hebben met z'n allen (ik, papa, opa en oma) afgesproken dat ze minimaal 5 happen van elke maaltijd moet eten. Niet dat we dat gelijk zeggen, alleen op momenten dat ze al gelijk gaat protesteren, of smoesjes gaat verzinnen (zoals nu dus: ik heb kramp in mijn arm :') )

Het werkt wel aardig, het haalt in ieder geval wat spanning weg, omdat we niet per maaltijd bepalen of we haar van tafel laten gaan, of dat we erop staan dat ze eet, omdat ze de keer ervoor niet gegeten heeft.

Kijken of we dat terug zien in de curves *duim duim duim*

De drankjes van de dietist drinkt ze nauwelijks, dus dat is niet de oplossing (ondanks dat ik het als chocolademelk of milkshake presenteer).
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 12 januari 2015 @ 10:40:21 #141
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_148598153
Die drankjes zijn ook niet te drinken, heb je het wel eens geproefd?

Ik begrijp goed dat je nerveus bent, al kan je er zelf niet zoveel aan veranderen, wel naar dat ze niet goed eet.

Ik begrijp niet zo goed waarom de dietiste geen advies had? Roomboter gebruiken op alles wat ze eet, incl een klontje door haar avondeten. Volle melkproducten gebruiken, volle kwark geven. Vette kaas geven, evt ook zo als tussendoortje.
Weet je ook waarom ze niet eet? Uit protest of heeft ze gewoon geen trek?
Lastig hoor, het is een van de weinige dingen waarop je weinig tot geen invloed hebt.

*En verder, hoi zwaai naar de rest, ik lees hier nog wel geregeld, schrijf alleen niet meer zoveel.*
pi_148599070
Ik heb nu 2 kinderen die leven op lucht en liefde. Als Bram in de ochtend 1 hapje beschuit eet is het al heel wat...
En Leyla verplichten we nu dat ze in de ochtend gewoon haar beschuitje / rijstwafel / cracker gewoon opeet. Gewoon ze blijft zitten tot het op is.

Maar het is lastig. Je wilt ze toch graag op een gezonde manier wat extra voeden... Kijk met elke dag patat en pannenkoeken en koekjes en chipjes zouden ze hier ook wel meer eten, maar jammer de bammer... Als je je avond eten niet lust, dan eet je maar niet. Ook bij Leyla, terwijl ook zij echt moet gaan groeien...

Maar wat we wel doen, er zijn nu eenmaal echt wel gezondere dingen die alledrie de kinderen echt goed eten, en dat eten we dan wel minimaal 1x per week...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 12 januari 2015 @ 11:17:11 #143
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148599075
Succes TT! Kan mij voorstellen dat je wat nerveus bent. Ik ben het altijd omgekeerd, dat ze niet te zwaar is :X Aan de andere kant, Anouk was bij geboorte al zwaar :+
Ik zeg altijd dat ze al een voorsprong had.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 12 januari 2015 @ 11:20:26 #144
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_148599199
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:40 schreef Juud79 het volgende:
Die drankjes zijn ook niet te drinken, heb je het wel eens geproefd?

Ik begrijp goed dat je nerveus bent, al kan je er zelf niet zoveel aan veranderen, wel naar dat ze niet goed eet.

Ik begrijp niet zo goed waarom de dietiste geen advies had? Roomboter gebruiken op alles wat ze eet, incl een klontje door haar avondeten. Volle melkproducten gebruiken, volle kwark geven. Vette kaas geven, evt ook zo als tussendoortje.
Weet je ook waarom ze niet eet? Uit protest of heeft ze gewoon geen trek?
Lastig hoor, het is een van de weinige dingen waarop je weinig tot geen invloed hebt.

*En verder, hoi zwaai naar de rest, ik lees hier nog wel geregeld, schrijf alleen niet meer zoveel.*
Ik vond ze nog best aardig eigenlijk, iedereen zei dat ze niet te drinken waren, maar misschien hebben wij een net iets andere soort? Het was ook niet dat Larissa ze niet lekker vond, ze had er gewoon geen zin in :P
En inderdaad, ze heeft gewoon vaak geen trek. Geen zin om te eten. Ze wil ook geen patat, of pannenkoeken. Het enige wat er wel altijd in gaat is snoep en koek (krijgt ze niet, want als ze niet goed eet, mag ze ook niet snoepen). Bietjes en broccoli en witlof vind ze lekker, maar dat verschilt per dag, dus het is geen garantie dat ze dat dan de volgende keer ook eet.

Volle producten krijgt ze ook, maar ze eet het vaak dus gewoon niet :(

Op de opvang eet ze wel, en ik heb onderhand alles van de opvang hier ook geprobeerd; geen succes
pi_148599228
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:17 schreef Susie het volgende:
Succes TT! Kan mij voorstellen dat je wat nerveus bent. Ik ben het altijd omgekeerd, dat ze niet te zwaar is :X Aan de andere kant, Anouk was bij geboorte al zwaar :+
Ik zeg altijd dat ze al een voorsprong had.
Zolang ze netjes op haar eigen lijntje zit is dat ook niet erg, maar ze kunnen wel zien of het lijntje naar boven gaat afwijken, dus dat ze ook voor haar groei eigenlijk teveel is aangekomen..

Ik had het toen met Jen, die was bij het laatste bezoek toch wat meer aangekomen als dat voor haar normaal was. Jenny is gewoon een prima meisje wat echt niet te dik is. Maar ik snap dat overgewicht echt wel een ding is en ik vind het ook goed dat ze je als ouder erop attent maken, zeker als je nog op een punt zit waar je prima het tij kan keren.
Wij gaven elke dag een pakje drinken mee naar school... Dat zit echt barstend vol suiker.. We hebben nu gewoon bekers, en die vullen we met ranja. Het is en goedkoper en wat gezonder.
Tussendoortjes wat vaker met fruit en wat minder vaak een koekje...
pi_148599340
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Ik vond ze nog best aardig eigenlijk, iedereen zei dat ze niet te drinken waren, maar misschien hebben wij een net iets andere soort? Het was ook niet dat Larissa ze niet lekker vond, ze had er gewoon geen zin in :P
En inderdaad, ze heeft gewoon vaak geen trek. Geen zin om te eten. Ze wil ook geen patat, of pannenkoeken. Het enige wat er wel altijd in gaat is snoep en koek (krijgt ze niet, want als ze niet goed eet, mag ze ook niet snoepen). Bietjes en broccoli en witlof vind ze lekker, maar dat verschilt per dag, dus het is geen garantie dat ze dat dan de volgende keer ook eet.

Volle producten krijgt ze ook, maar ze eet het vaak dus gewoon niet :(

Op de opvang eet ze wel, en ik heb onderhand alles van de opvang hier ook geprobeerd; geen succes
En de tussendoortjes, ga je dan even samen zitten? En dat jij dus ook eet...
Op de opvang zit de hele groep om 10 en 3 ook te eten he? Misschien zien eten doet eten?
pi_148601757
Hier ook een drama met eten hoor. Haar reactie is mijn buik is echt vol, om even later te zeggen dat er wel een plekje is voor een toetje en ja voor koek en snoep.

Ze wil nu ook niet meer bij de go eten, want daar moet ze wel d'r boterham op eten. Nou ja moeten zo zwart/wit is het niet. Maar ze wil geen korstjes dus wil thuis eten.

Succes TT
  maandag 12 januari 2015 @ 13:43:50 #148
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148603520
Zeker goed dat ze er opletten hoor, laatste keer boog haar lijntje wat af, dus erg fijn. Wij letten er zelf ook op, aangezien er al 3 in de familie (neefjes en nicht) zijn met overgewicht en dat wik ik voor Anouk echt niet. (En ik ben zelf ook te zwaar....working on it ;) )
  maandag 12 januari 2015 @ 13:49:18 #149
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_148603687
Ohai! :W
3!
  maandag 12 januari 2015 @ 17:34:39 #150
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148610793
:W Jij ook hier? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')