Ik vond ze nog best aardig eigenlijk, iedereen zei dat ze niet te drinken waren, maar misschien hebben wij een net iets andere soort? Het was ook niet dat Larissa ze niet lekker vond, ze had er gewoon geen zin inquote:Op maandag 12 januari 2015 10:40 schreef Juud79 het volgende:
Die drankjes zijn ook niet te drinken, heb je het wel eens geproefd?
Ik begrijp goed dat je nerveus bent, al kan je er zelf niet zoveel aan veranderen, wel naar dat ze niet goed eet.
Ik begrijp niet zo goed waarom de dietiste geen advies had? Roomboter gebruiken op alles wat ze eet, incl een klontje door haar avondeten. Volle melkproducten gebruiken, volle kwark geven. Vette kaas geven, evt ook zo als tussendoortje.
Weet je ook waarom ze niet eet? Uit protest of heeft ze gewoon geen trek?
Lastig hoor, het is een van de weinige dingen waarop je weinig tot geen invloed hebt.
*En verder, hoi zwaai naar de rest, ik lees hier nog wel geregeld, schrijf alleen niet meer zoveel.*
Zolang ze netjes op haar eigen lijntje zit is dat ook niet erg, maar ze kunnen wel zien of het lijntje naar boven gaat afwijken, dus dat ze ook voor haar groei eigenlijk teveel is aangekomen..quote:Op maandag 12 januari 2015 11:17 schreef Susie het volgende:
Succes TT! Kan mij voorstellen dat je wat nerveus bent. Ik ben het altijd omgekeerd, dat ze niet te zwaar isAan de andere kant, Anouk was bij geboorte al zwaar
Ik zeg altijd dat ze al een voorsprong had.
En de tussendoortjes, ga je dan even samen zitten? En dat jij dus ook eet...quote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik vond ze nog best aardig eigenlijk, iedereen zei dat ze niet te drinken waren, maar misschien hebben wij een net iets andere soort? Het was ook niet dat Larissa ze niet lekker vond, ze had er gewoon geen zin in
En inderdaad, ze heeft gewoon vaak geen trek. Geen zin om te eten. Ze wil ook geen patat, of pannenkoeken. Het enige wat er wel altijd in gaat is snoep en koek (krijgt ze niet, want als ze niet goed eet, mag ze ook niet snoepen). Bietjes en broccoli en witlof vind ze lekker, maar dat verschilt per dag, dus het is geen garantie dat ze dat dan de volgende keer ook eet.
Volle producten krijgt ze ook, maar ze eet het vaak dus gewoon niet
Op de opvang eet ze wel, en ik heb onderhand alles van de opvang hier ook geprobeerd; geen succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |