En Dot is 19.6 kg (iets lichter dan ze was) en rond de 108 cm gok ik op basis van mt 110 kleren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:41 schreef mignonne het volgende:
E. is 92 cm en 13 kilo. En over een goeie 2 weken 4.
E, Ollie en Dot op deze volgorde van leeftijd naast elkaarquote:Op donderdag 15 januari 2015 06:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En Dot is 19.6 kg (iets lichter dan ze was) en rond de 108 cm gok ik op basis van mt 110 kleren.
We zouden ze eigenlijk op een rijtje moeten zetten met zijn drieen.
Hahahaquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:11 schreef laziness het volgende:
[..]
E, Ollie en Dot op deze volgorde van leeftijd naast elkaar
jquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:11 schreef laziness het volgende:
[..]
E, Ollie en Dot op deze volgorde van leeftijd naast elkaar
Ik heb vanmiddag nieuwe stats voor mijn ukkepuk... Ik gok zelf 98 cm en rond de 13 kilo...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:41 schreef mignonne het volgende:
E. is 92 cm en 13 kilo. En over een goeie 2 weken 4. Ongelofelijk hoe snel het is gegaan en hoe het tegelijkertijd heel lang en heel kort geleden lijkt dat ze zo klein was. Mn druif ♡
lazi! Ollie is langer dan A.lange knappe kerel wordt het later, die zoon van je. Bereid je maar voor op een hoop meiden als ie 16 is
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
j
Alleen maar omdat jullie snood voordrongen!
Bram of Leyla?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nieuwe stats voor mijn ukkepuk... Ik gok zelf 98 cm en rond de 13 kilo...
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:18 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
ik weet nog dat ik me écht bezwaard voelde toen mn vliezen braken![]()
snap kquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Leek wel of ik een maand bovenaan stond daar.
Andere vragen liever niet hier, sorry.
Leyla.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bram of Leyla?
Ik ben benieuwd of je dame net zo'n spurt gaat trekken straks als E. deed na starten dieet! Kon ineens ein-de-lijk een hele nieuwe garderobe voor t kind regelen
Ja ik zat ff te twijfelen of Leyla nou al 4 was of nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leyla.
BRam zal ongeveer hetzelfde wegen.
Mignonne wel ja, by far!quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
j
Alleen maar omdat jullie snood voordrongen!
Al vijf dagen? 12 hier!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Mignonne wel ja, by far!
Maar ik was ook al vijf dagen over tijd.
Dot was gewoon fashionably late
Binnenkort ook naar het CB voor de 2 jaar afspraak?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 03:59 schreef Loj het volgende:
Hoi!
Ik hoor erbij![]()
Ow, twee weken geleden zelf gemeten en gewogen... 91 cm en 11,5 kilo..
Een lange dunne
We zijn van enschede naar Zwolle gegaan. Iets centralerquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:04 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd DF! En ook nog verhuisd! Ben benieuwd waar naartoe
M is volgens mij wel iets kleiner dan 1 meter. Centimeter of 97 denk ik.
en mijn bijna peuters ben ik ook benieuwd naar. Denk 85 cm en 11 kilo of zo
OMG ik heb bijna 3 peuters
Ik heb toen 1 kilo gekocht, maar achteraf zou ik wat meer kopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef PureEvil het volgende:
Voor degene die kinetic sand hebben. ...hoeveel hebben jullie gekocht? ik wil wel de echte, dat is volgens mij deze
http://www.trendyspeelgoed.nl/Kinetic-Sand-zand-in-beweging.html
we hebben nu een klein emmertje super sand, maar dat plakt overal aan vast. die uit de link schijnt beter te zijn?
Ja, ooit...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Binnenkort ook naar het CB voor de 2 jaar afspraak?
Oh dat is misschien iets om de volgende keer te kopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben deltazand en kunnen gewoon torens stapelen er mee. Elke keer ligt er wel wat op de grond helaas.
wat gek? wij hebben ook supersand maar dat plakt alleen aan elkaar en niet aan andere dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef PureEvil het volgende:
Voor degene die kinetic sand hebben. ...hoeveel hebben jullie gekocht? ik wil wel de echte, dat is volgens mij deze
http://www.trendyspeelgoed.nl/Kinetic-Sand-zand-in-beweging.html
we hebben nu een klein emmertje super sand, maar dat plakt overal aan vast. die uit de link schijnt beter te zijn?
Ja, wij geven haar alles. Ook 'risico' eten: filet americain, sushi met rauwe zalm etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:27 schreef Kuukske het volgende:
Hier op de psz hebben ze ook dat zand. Ik hou het lekker daar.
Ik vroeg me af trouwens: geven jullie je peuters echt al alles te eten? Laatst kregen we bij schoonouders biefstuk geserveerd maar ik vind Billie daar nog wel een beetje te jong voor. Of ben ik nou een watje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |