hehe herkenbaar...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Phaidra het volgende:
Nu moet hij nog even doorkrijgen dat 'netjes vragen' niet direct betekent dat je je zin krijgt. Opgroeien is zo moeilijk soms .
Gisteravond weer gespuugd in bed. Luuf onder de voetjes gesmeerd en toen ging het al beter met het hoesten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean zegt hier ook als ze iets in het winkelwagentje ziet liggen wat lekker is. Mama ik wil jou een kus en knuffel geven want ik vind je lief.
En ook drama als ik nee zeg op koekje/tv/of wat dan ook.
Poes hoe is het nu met billy?
Lazi je grote man bijna naar school hij kijkt er super trots bij.
Whaha was de vervolgvraag: mag ik er dan ook eentje?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:04 schreef Kyara het volgende:
Hier begint peuter een beetje bijdehand te worden.
"D is lief he. Mag ze een koekje?"
Zo herkenbaar. Met de toevoeging dat als ik iets zeg hij nee zegt of wel zegt (natuurlijk altijd tegenovergesteld tot wat ik zei). En de waarom fase is hier ook hard van stapel gegaan. Op elk antwoord volgt het volgende waarom (makkelijk 10-15 keer).quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Yep. Herkenbaar.
Op dit moment zit peuter in de uitprobeerfase.
I: mag ik een koekje?
Mama: nee <insert reden>
I: jawel![]()
I: mag ik een chocolaatje?
Mama: nee, ook niet.
I: niet nee zeggen!![]()
I: mag ik hiermee gooien (altijd iets dat stuk kan, zeg maar)
Mama: nee joh, dan gaat het stuk!
I: wel! *gooi*
etc..
De fase dat hij zelf steeds van mening verandert is nu wel over, scheelt dat?
Nu moet hij nog even doorkrijgen dat 'netjes vragen' niet direct betekent dat je je zin krijgt. Opgroeien is zo moeilijk soms.
Lazi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |