Aww beterschapquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef Animalmix het volgende:
Poesopstokje geen ervaring.
Goed dat je morgen even naar de huisarts gaat!
Phaidra fijn zo'n nachtje doorslapen. Hopelijk is het gewoon niet eenmalig!
Pffffff ff klagen. Ik heb dus al drie avonden achter elkaar koorts.
In de ochtend gaat het wel en heb ik 37,4. Ik kom de dag door met paracetamol en ibuprofen. Tegen het eind van de middag begin ik me dan echt belabberd te voelen. Net was mijn temp 38,8 en lig ik te rillen onder een dekentje op de bank.
Misschien ook niet slim dat ik vandaag heb gewerkt. En morgen MOET ik ook.
ja.... zodra ik weer energie heb....quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:17 schreef Susie het volgende:
Dan moet je toch eens aan de schilder Kyara
Dus ergens rond de puberteit krijgt M zijn peuterbedquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja.... zodra ik weer energie heb....
Bedankt voor de bemoedigende woordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:32 schreef laziness het volgende:
Welkom tot het peutertopic. Nu hoor je er echt bij
Een feestje is het elke dag
Yep. Herkenbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:30 schreef Animalmix het volgende:
Cyntia wat goed van het peuterbed.
Plassen komt vanzelf!!
Is dit herkenbaar bij een net tweejarige?
Mama: "Wat wil je op de boterham? Peuter: "Smeerkaas" Mama smeert boterham met smeerkaas.
Peuter: "Neeeeeeee, worst" Peuter krijgt toch boterham met smeerkaas. Mama snijt deze in kleine stukjes. Peuter: "Neeeeeee wil niet kleine stukjes wil grote boterham" Gevolg drama, krijsen, huilen, op de grond liggen.....
Peuter mag een filmpje op de iPad kijken. Mama: "Wat wil je kijken?" Peuter: "Peppa Pig Nieuwe schoenen" Mama zet deze op. Peuter: "Nee niet nieuwe schoenen. Pannenkoeken!" Mama swicht naar de aflevering van de pannenkoeken. Peuter: "Nee toch nieuwe schoenen!" Gevolg drama, krijsen, huilen, op de grond liggen.....
Peuter krijgt haar schoenen aan. Peuter: "Nee niet schoenen aan. Laarzen aan!" Mama: "Nee vandaag doen we de schoenen aan" (red: we gingen op verjaarsdagsvisite) Gevolg drama, krijsen, huilen, op de grond liggen.....
Enz. enz.
Ik trek de conclusie: gevalletje van eigen identiteit en eigen mening ontwikkelen.....
Zwaar vermoeiend wel
Aaaahquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Kuukske het volgende:
Billie zegt sinds een paar dagen heel trots en met big smile tegen me: Ik hou heel veel van jou!!.
Zo lief.
Al die probeerfases zijn zo herkenbaar.Peuters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |