das helemaal ideaal! En uiteindelijk het beste ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier kunnen ze gewoon ziek zijn in hun eigen bed.
Gelukkig zijn ze echt heel veel minder ziek nu ze niet op een kinderdagverblijf zijn. Dat scheelt dus echt een jas.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
das helemaal ideaal! En uiteindelijk het beste ook
Ons kdv is daar ook best flexibel in. En voor rede vatbaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef mignonne het volgende:
Het is nooit mijn intentie geweest om een ziek kind ergens te 'dumpen', maar het is wel eens voorgekomen dat ik op de dag van mn tentamen een gloeiend heet kind uit bed haalde. B. al naar zn werk en ik nog 2 uur voor aanvang tentamen. Ga dan maar eens iets anders regelen. Thank god voor de gastouder die dan zei breng maar. Haalde ik haar direct na het tentamen gewoon weer op.
Naar is dat, gebeurt hier ook regelmatig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean blijft maar hoesten en afgelopen nacht moest ze er zelfs van spugen zo sneu.
Checkquote:Op donderdag 22 januari 2015 06:41 schreef Incantrix het volgende:
Peach geeft zelf aan wanneer ze een vieze luier heeft
Wil graag in haar blote billen lopen
.................. en vind het potje interessant ...............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |