Je moet er iets voor over hebben als je oud bent en toch wil neuken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij bent ook oud hoor. Last van je hernia als je mij neukt.
Looprekseks?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben als je oud bent en toch wil neuken.
Fapje plegen, wil je kijken? Je leek het interessant te vindenquote:
Ik doe het allemaal voor de wetenschapquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fapje plegen, wil je kijken? Je leek het interessant te vinden
Daar is niet echt iemandquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
VA gaat nu weer proberen in SEX te scoren denk ik.
sexy siencequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe het allemaal voor de wetenschap
Jij bent hier voor het fixen? Dan heb je sowieso 0% kans.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar is niet echt iemand
JNG niks kunnen fixen, ONZ en GRTD ook niet, ook in SEX en R&P niks dus
Je wil niet doggy?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom, het moet wel met liefdeBen toch geen dier ofzo :$
Gewoon de hele kamasutra door gaan. Je gewrichten zijn dan toch soepel zat als bejaardequote:
Don't worry, it's a jokequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij bent hier voor het fixen? Dan heb je sowieso 0% kans.
Ik vond het niet grappig. :#quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Don't worry, it's a joke
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien als je het heel lief vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |